Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huhei, jeg lærer sykt mye i den her tråden, ass!

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Viser frem armbånd på snap, hyggelig gave fra bruden...

Så kjekt at Daniel Wellington-klokka også kan vises fram umerket da🙄

#bestiklassen

Skrevet
27 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Viser frem armbånd på snap, hyggelig gave fra bruden...

Så kjekt at Daniel Wellington-klokka også kan vises fram umerket da🙄

#bestiklassen

Står det "fuck markedsføringsloven" på armbåndet kanskje?

• Liker 15
Skrevet (endret)

De som fortsatt er naive mht reklameintensjonen, kan bare sjekke den snappen. Vil du vise frem et armbånd fått av ei venninne, tar du av deg klokka som tar alt fokuset - bortsett fra om du heter CBE og driver en reklameblogg. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 29
Skrevet

Selv om CBE har en reklameblogg, så må demerke innleggene sine. Slik er det bare.

• Liker 6
Skrevet (endret)
7 timer siden, Inocybe skrev:

Thomas Sabo, som hun snapper på bryllupsmorgningen.ingen merking så klart. 

Har screenshot men kan ikke med dette imgurgreia 🙈

Endret av Viking-girl
  • Liker 6
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
11 timer siden, Inocybe skrev:

Nei, men "I ❤️ gråsoneproblematikk" hadde kanskje vært passende🙄

Skrevet

Tenker den forloverkjolen er en gråsonekjole også... 

Det var jo et helt innlegg der hun indirekte reklamerte for Sherri Hill (dvs butikken, husker ikke hva den heter, men noe med prinsesser). 

Men hverken butikken eller kjolen var merket spons, så det var sikkert et innlegg om butikken og Sherri Hill med masse gratis reklame bare for å være snill... LK har jo uttalt at de aldri gir gratis reklame, men en gang må vel være unntaket som bekrefter den regelen deres.

• Liker 9
Skrevet

Dersom man spør i kommentarfeltet om det er reklame eller sponset ( når innlegget ikke er merket) blir det publisert? For hvis ikke, så er det noe de ønsker å skjule? 

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
12 minutter siden, Anne B skrev:

Dersom man spør i kommentarfeltet om det er reklame eller sponset ( når innlegget ikke er merket) blir det publisert? For hvis ikke, så er det noe de ønsker å skjule? 

Blir det publisert får du nok et småspydig svar om at reklame alltid merkes og "hvordan kan du tro noe annet"-tonen. Pluss noen oppfølgingskommentarer fra fansen om at du må slutte å være bloggpoliti, skaffe deg et liv og slutte å plage flinke Caroline som alltid er kjempeflink til å merke reklamen sin.

Bare vill gjetning fra min side🙄

Gjest Anna Nas
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke tenke meg at kommersielle bloggere som CBE.no har interesse av å hjelpe Filip Tysander og Daniel Wellington AB med gratis markedsføring eller eventuelt for en håndfull gratis klokker. Influencers tjener ikke sine millioner på dugnadsarbeid for milliardforetak, og hvorfor gi bort verdifull annonseplass til en bedrift med milliardoverskudd når de kunne solgt plassen til en betalende oppdragsgiver?

Det er selvfølgelig en mulighet for at David Wellington AB ikke ser CBE.no som riktig univers for sitt klokkemerke. Det er jo et faktum at CBE ikke er en blogger som er med i den lille klikken "kule damer (bloggere m.fl) med cred innen mote" (og det er absolutt ikke ondskapsfullt ment!). Så kanskje team CBE faktisk ikke får klekkelig betalt, men mest av alt bruker klokkene for å profilere seg selv overfor lesere og potensielle oppdragsgivere. Ja, sånn må det være. De som er #bestiklassen på merking ville sikkert merket dersom de hadde fått gratisklokker eller er blant de "viktiga influencers som DW har knutit till sig" . :Knegg:

Endret av Anna Nas
Forenklet og fjernet en hel del tekst, men poenget er det samme.
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger.

Mynona, mod. 

Skrevet
5 timer siden, Anna Nas skrev:

Jeg kan ikke tenke meg at kommersielle bloggere som CBE.no har interesse av å hjelpe Filip Tysander og Daniel Wellington AB med gratis markedsføring eller eventuelt for en håndfull gratis klokker. Influencers tjener ikke sine millioner på dugnadsarbeid for milliardforetak, og hvorfor gi bort verdifull annonseplass til en bedrift med milliardoverskudd når de kunne solgt plassen til en betalende oppdragsgiver?

Det er selvfølgelig en mulighet for at David Wellington AB ikke ser CBE.no som riktig univers for sitt klokkemerke. Det er jo et faktum at CBE ikke er en blogger som er med i den lille klikken "kule damer (bloggere m.fl) med cred innen mote" (og det er absolutt ikke ondskapsfullt ment!). Så kanskje team CBE faktisk ikke får klekkelig betalt, men mest av alt bruker klokkene for å profilere seg selv overfor lesere og potensielle oppdragsgivere. Ja, sånn må det være. De som er #bestiklassen på merking ville sikkert merket dersom de hadde fått gratisklokker eller er blant de "viktiga influencers som DW har knutit till sig" . :Knegg:

Akkurat Daniel Wellington har de, begge to, reklamert for i årevis. Og DW synes jo på omtrent hver eneste blogg... det er liksom greia deres. De bruker nesten ingenting på ordinær reklame, men masse på sosiale medier. Jeg følger mange svenske instagram-konto, mye inredning og design, også der florerer det med (umerket) reklame for DW.

• Liker 7
Skrevet

Jeg orker ikke skroller bakover. Med fare for at dere allerede har skrevet mye om forloverkjolen. Vil bare få skryte av den! Den var råfin! Hun kledde den godt og var fint sminket og flott på håret! Terningkast 6!  (så ,,der var det sagt..blir en stund til neste positive innlegg kommer altså🙊) Reklamemerking eller ei, det virker som dama er ærlig og søt når hun skriver om bruden. Det finnes noe godt i oss alle dere😉

• Liker 6
Gjest Anna Nas
Skrevet (endret)
1 time siden, BlendaSensitive skrev:

Akkurat Daniel Wellington har de, begge to, reklamert for i årevis. Og DW synes jo på omtrent hver eneste blogg... det er liksom greia deres. De bruker nesten ingenting på ordinær reklame, men masse på sosiale medier. Jeg følger mange svenske instagram-konto, mye inredning og design, også der florerer det med (umerket) reklame for DW.

Ja, DWs markedsføringsstrategi er å bruke lite penger og stort sett satse på digital markedsføring i sosiale medier, særlig på Instagram og ved bruk av influencers.

Hvis bloggere på størrelse med CBE, med sine 345 k instagramfølgere + LKE med sine snaue 13 k følgere, lar seg bestikke med en håndfull kinesiskproduserte egentlig verdiløse klokker og ikke får en krone utover det, må jeg si jeg lurer. Gratis jobb for en bedrift som tjener mange milliarder virker jo helt dust. Da ville jeg heller solgt annonseplassen til noen andre og investert pengene i en kvalitetsklokke.

Endret av Anna Nas
Skrevet
14 minutter siden, Konvall skrev:

Jeg orker ikke skroller bakover. Med fare for at dere allerede har skrevet mye om forloverkjolen. Vil bare få skryte av den! Den var råfin! Hun kledde den godt og var fint sminket og flott på håret! Terningkast 6!  (så ,,der var det sagt..blir en stund til neste positive innlegg kommer altså🙊) Reklamemerking eller ei, det virker som dama er ærlig og søt når hun skriver om bruden. Det finnes noe godt i oss alle dere😉

Jeg lurer egentlig mer på hvordan bruden så ut, enn forloveren...

• Liker 7
Gjest Bloggleseren
Skrevet
42 minutes ago, Konvall said:

Jeg orker ikke skroller bakover. Med fare for at dere allerede har skrevet mye om forloverkjolen. Vil bare få skryte av den! Den var råfin! Hun kledde den godt og var fint sminket og flott på håret! Terningkast 6! 

Enig. Den var helt fantastisk - dobbeltommel opp! :)

Skrevet

Synes den så ut som dårlig sydd kina ræl. Smaken er som baken.

• Liker 7
Gjest justcurious
Skrevet
21 minutter siden, miagunda skrev:

Synes den så ut som dårlig sydd kina ræl. Smaken er som baken.

Enig med deg. Ikke noe vondt om Caroline, sminken og det andre så bra ut, men den kjolen synes jeg ikke var noe fin. Så bestemoraktig ut :P   

Gjest Skribent
Skrevet

Likte ikke broderiene på toppen, men synes den duse fargen var fin, sminken veldig passende, og veldig delikat og fint snitt til henne på hele kjolen. Et slikt bilde hadde vært så mye finere som header.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...