Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Lurte på hvor lenge det bildet fikk ligge ute. Ikke lenge.. 

(correct me if I'm wrong, men bildet er borte fra linken)

Hennes profil er nå blitt lukket.... 🙄 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! :laugh: Lurer på hvem det kan være.. :filer: 

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, foreveralone skrev:

Hennes profil er nå blitt lukket.... 🙄 

Var jo spesssielt etter å ha delt utdrikningslaget med resten av verden..

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Var jo spesssielt etter å ha delt utdrikningslaget med resten av verden..

Trist. Hun vil "for ever" være bruden med en forlover som tjente masse penger til seg selv på utdrikningslaget hun arrangerte. 

• Liker 26
Skrevet
52 minutter siden, Meadow skrev:

Caroline, (if you can hear me?! 😉) 

Jeg liker deg bedre i "virkeligheten"! 

Dette! 

Skjønner ikke hvorfor slike bilder skal gjemmes bort, her er hun da både søt og naturlig. :blomst:

• Liker 17
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om det utdrikningslaget, jeg. Regner med bruden syntes det var i orden, ellers ville det vel foregått på annet vis. 

Det jeg derimot blir sittende og tenke på, er at det er trist når en så skjønn jente stresser med hvordan hun ser ut. Flott er hun, uten redigering. 

• Liker 17
Skrevet
34 minutter siden, Jeezebel skrev:

Trist. Hun vil "for ever" være bruden med en forlover som tjente masse penger til seg selv på utdrikningslaget hun arrangerte. 

Det tror jeg faktisk ikke! Tror hun, cbe er så venninnekjær at hun puttet eventuelle penger hun fikk i den store potten, slik at det ble billigere for alle. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
19 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Det tror jeg faktisk ikke! Tror hun, cbe er så venninnekjær at hun puttet eventuelle penger hun fikk i den store potten, slik at det ble billigere for alle. 

Hvis hele greia var sponset, hva var det igjen å betale? 

Å lage reklame av alt som skjer i livet sitt er jo hennes levebrød uansett, men jeg må si jeg er overrasket over at hun får med vennene sine på å gjøre det.

Endret av vannbjørn
  • Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, vannbjørn skrev:

Hvis hele greia var sponset, hva var det igjen å betale? 

Å lage reklame av alt som skjer i livet sitt er jo hennes levebrød uansett, men jeg må si jeg er overrasket over at hun får med vennene sine på å gjøre det.

Minibussen? Selve frokosten? Han som sang? Muligens et lokale?

Skrevet (endret)
10 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Minibussen? Selve frokosten? Han som sang? Muligens et lokale?

Frokosten var fra Baker Hansen og de fikk god reklame gjennom bloggen. Hvem var det som sang? Jeg så kun reklame for Oslo eventstudio, der de spilte inn en låt og en video. Å leie en minibuss er ikke så voldsomt dyrt når det deles på 18 stykker.

Endret av vannbjørn
skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet

Flotte holdninger å videreføre til neste generasjon. Vanlige bilder tåler tydeligvis ikke dagens lys. 30 år og skal se helt annerledes ut i SoMe enn hvordan hun ser ut i speilet. 

• Liker 21
Skrevet
4 timer siden, Jeezebel skrev:

For noe tull. De hadde sikkert en kjempemorsom dag sammen, og det er vel det alle kommer til å huske etterpå.

• Liker 9
Skrevet
54 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

For noe tull. De hadde sikkert en kjempemorsom dag sammen, og det er vel det alle kommer til å huske etterpå.

De hadde det sikkert kjempe gøy,  men det er vel bare CBE som lo hele veien til banken.  

• Liker 20
Gjest Topptur
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

De hadde det sikkert kjempe gøy,  men det er vel bare CBE som lo hele veien til banken.  

OM det skulle stemme så er det helt sikker ingen av deltakerne som tenker over det. De er nok bare fornøyd med å få så mye fint til en rimelig pris og setter pris på innsatsen til foeloveren. 

Så sant de ikke henger her inne så tenker de nok ikke en halv gang over hva om er sponset og ikke. Hvorfor skulle de det. Det ser ut som de hadde en strålende dag. 

Gjest Verrika
Skrevet

At ballongene er sponset, er ikke tvil i min sjel lenger. Cbe kan ikke nekte for det....

WuvpVPy.png

Gjest Topptur
Skrevet
2 minutter siden, Verrika skrev:

At ballongene er sponset, er ikke tvil i min sjel lenger. Cbe kan ikke nekte for det....

WuvpVPy.png

Hun har sagt og merket de ballongene. Det er de andre som hun selv har i hånden på et eller annet bilde som ikke er sponset. 

Tunga bent i munnen her 😝

Skrevet

"Jeg har ikke tid til å legge ansiktsmaske, bla, bla, derfor bruker jeg denne..."...bla bla. Særlig, du bruker denne fordi det er den du får betalt for å bruke!

• Liker 37
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...