Louiah Skrevet 5. august 2017 #36861 Skrevet 5. august 2017 "Same penis forever"-banner. Helt i fruas ånd. Planlagt siden februar og dette er resultatet. 28
NoDiggity Skrevet 5. august 2017 #36862 Skrevet 5. august 2017 Man trenger ikke å følge med på CBE for å finne bilder av barna hennes. Det er jo bare å google navnet på barna, så kommer det opp masse bilder. 17
Populært innlegg Inocybe Skrevet 5. august 2017 Populært innlegg #36863 Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Louiah skrev: "Same penis forever"-banner. Helt i fruas ånd. Planlagt siden februar og dette er resultatet. Det banneret er det mest tacky jeg har sett på lenge. For det er jo bare såååå morsomt å tulle med kjønsorganer ti hi! Blogginnlegget for meg til å lure på om CBE er i stand til å stelle til fest uten å bruke heliumballonger. En inspirator og influenser med uendelig (sponset) budsjett burde kunne finne på noe annet enn slike miljøfiendtlige ballonger. Heliumballonger har de siste årene gått fra å være kult til nå å være skikkelig lavklasse. Må da være mulig å få til en fin fest uten å skryte av å være miljøversting. 53
Populært innlegg Kalunka Skrevet 5. august 2017 Populært innlegg #36864 Skrevet 5. august 2017 Skjønner ikke at jeg blir overraska, men blir det likevel! Hvor jævla smålig er det ikke å bli SPONSA når man lager utdrikningslag for sin beste venn?! Sykt! 60
Pikachuchu Skrevet 5. august 2017 #36865 Skrevet 5. august 2017 22 minutter siden, Kalunka skrev: Skjønner ikke at jeg blir overraska, men blir det likevel! Hvor jævla smålig er det ikke å bli SPONSA når man lager utdrikningslag for sin beste venn?! Sykt! Enig! Og i tillegg få hele greia offentliggjort. 28
bibbis Skrevet 5. august 2017 #36866 Skrevet 5. august 2017 22 minutter siden, Kalunka skrev: Skjønner ikke at jeg blir overraska, men blir det likevel! Hvor jævla smålig er det ikke å bli SPONSA når man lager utdrikningslag for sin beste venn?! Sykt! Enig. Det må jo være et slags samarbeid her med festlige ting og de grusomme plastbøtters selskap, så da vil jeg tro hun også tjener penger på å holde dette utdrikningslaget. 23
Lopploella Skrevet 5. august 2017 #36867 Skrevet 5. august 2017 Same penis forever, gapesmil-bilder og sponsa heliumballonger. Classy ja. 35
Kalunka Skrevet 5. august 2017 #36868 Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, bibbis skrev: Enig. Det må jo være et slags samarbeid her med festlige ting og de grusomme plastbøtters selskap, så da vil jeg tro hun også tjener penger på å holde dette utdrikningslaget. Rock bottom. 21
Gjest Topptur Skrevet 5. august 2017 #36869 Skrevet 5. august 2017 17 minutter siden, Lopploella skrev: Same penis forever, gapesmil-bilder og sponsa heliumballonger. Classy ja. Hva er gapesmil? Ellers helt enig, så flaut med det banneret! Og med sponset pynt. Gud forby at man betaler noe selv! Utdrikningslag og kjole sponset, blir vel neppe mer tacky enn det.
Pikachuchu Skrevet 5. august 2017 #36870 Skrevet 5. august 2017 Det går tydeligvis ikke an å gjøre noe ut av rein skjær godhet. Alt skal sponses/tjenes penger på og alt skal på bloggen/snap. Får jo håpe at venninna synes det er både gøy og greit. For min egen del ville jeg sagt fra at jeg ønsket at dagen forløp uten snapping og bilder på Face. Tror ellers jeg ville vært nervøs for hva som havnet ut i offentligheten. Og det uten at mitt utdrikningslag ville inkludert noen med eksponeringsmani. Utdrikningslag skal vel være en dag for å bare ha det gøy? Uten å bekymre seg så mye om hva andre får med seg, mener og synes om hva som skjer. 32
Bakepulver Skrevet 5. august 2017 #36871 Skrevet 5. august 2017 (endret) 31 minutter siden, Lopploella skrev: Same penis forever, gapesmil-bilder og sponsa heliumballonger. Classy ja. Litt vel pinlig med tanke på det er voksne mennesker det er snakk om. Men vi er alle forskjellige... Smaken er som baken. Den er todelt forever.. 😆 Endret 5. august 2017 av Bakepulver 5
Gjest Verrika Skrevet 5. august 2017 #36872 Skrevet 5. august 2017 (endret) Nå må jeg le.. det sisie innlegget med Heliumsballongene og tekstgreiene, ja og gapesmil er rett og slett flaut og pinlig...Tenk å tjene penger selv på ett slikt innlegg, i tillegg til sponsing... Eier hun ikke skam. Herreg.... Ett wkikkelig fjortisinnlegg😆 Endret 5. august 2017 av Verrika Skrivefeil
Ultiva Skrevet 5. august 2017 Forfatter #36873 Skrevet 5. august 2017 (endret) 6 timer siden, Inocybe skrev: Det banneret er det mest tacky jeg har sett på lenge. For det er jo bare såååå morsomt å tulle med kjønsorganer ti hi! Blogginnlegget for meg til å lure på om CBE er i stand til å stelle til fest uten å bruke heliumballonger. En inspirator og influenser med uendelig (sponset) budsjett burde kunne finne på noe annet enn slike miljøfiendtlige ballonger. Heliumballonger har de siste årene gått fra å være kult til nå å være skikkelig lavklasse. Må da være mulig å få til en fin fest uten å skryte av å være miljøversting. Om CBE er i stand til å stelle til fest uten heliumballonger? Dette er det da Festlige Ting og Petty Flower Box som har stelt i stand for henne. CBE unnskyldte den eldstes bursdag og den yngste dåp med at de var midt i flytting. Hva er unnskyldningen for å droppe å løfte en finger i fbm feiringen denne gangen? At hun trener til halvmaraton ved å løpe 5 km på mølla i ny og ne? Syns det er trist at hun som mener å "fronte sunne familieverdier" ikke engang kan stelle i stand selskap på egen hånd. Det blir så upersonlig. CBE som faktisk en gang i tiden inspirerte mange ved å stelle i stand alle slike ting selv. Men som reklamekanal så er det tydeligvis ikke plass til noe som helst personlig mer, bortsett fra å utlevere de mindreåriges privatliv da. De små legges jo også regelmessig ut på anbud i fbm ulike feiringer. Heliumbruk har CBE blitt informert om flere ganger (det er et grunnstoff som er i ferd med å ta slutt og brukes blant annet i fbm kreftforskning). Men sponsefirmaet Festlige Ting og CBE blåser tydeligvis i det så lenge det blir pent på festen. Endret 5. august 2017 av Ultiva 46
Gjest Sobril Skrevet 5. august 2017 #36874 Skrevet 5. august 2017 4 minutter siden, Verrika skrev: Eier hun ikke skam. Det trodde jeg var oppe og vedtatt for en god stund siden. Allikevel må jeg innrømme at jeg ble halvsjokkert nå, for dette tok kaka (igjen).
Gjest Kariannne Skrevet 5. august 2017 #36875 Skrevet 5. august 2017 Hvorfor er det så lute interiør bilder fra huset? Syntes liksom ikke det har vært så mye. Er de ikke hent ferdig ennå? Hun lovet jo masse bilder fra det nye huset.
Inocybe Skrevet 5. august 2017 #36876 Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: Om CBE er i stand til å stelle til fest uten heliumballonger? Dette er det da Festlige Ting og Petty Flower Box som har stelt i stand for henne. CBE unnskyldte den eldstes bursdag og den yngste dåp med at de var midt i flytting. Hva er unnskyldningen for å droppe å løfte en finger i fbm feiringen denne gangen? At hun trener til halvmaraton ved å løpe 5 km på mølla i ny og ne? Syns det er trist at hun som mener å "fronte sunne familieverdier" ikke engang kan stelle i stand selskap på egen hånd. Det blir så upersonlig. CBE som faktisk en gang i tiden inspirerte mange ved å stelle i stand alle slike ting selv. Men som reklamekanal så er det tydeligvis ikke plass til noe som helst personlig mer, bortsett fra å utlevere mindreårige privatliv. De legges jo også regelmessig ut på anbud i fbm ulike feiringer. Heliumballongene har vært standard så lenge jeg kan huske. Også før festlige ting kom inn og gjorde jobben for henne. Kanskje er det som er mest utrolig at ingen i teamet av inspirator på bloggtoppen sammen med et eventfirma og blomsterbøtter ikke klarer å finne på noe bedre enn "same procedure as last sponset event" Festene er jo nesten klin like alle sammen. Tror jeg må skru ned forventningene til slike inspiratorer på bloggtoppen og eventfirmaer og være fornøyd med at det ikke ble utnyttet noen barn - denne gangen. 16
Gjest Kariannne Skrevet 5. august 2017 #36877 Skrevet 5. august 2017 6 timer siden, Klaraku78 skrev: Den er jo en aktiv konto med åpen bruker, og 7 følgere. Hvem som helst kan begynne å følge henne. Jeg tenker hvis tankegangen var å beskytte navnet, vil det vært en privat bruker, uten bilder og følgere. Og når ble det viktigere å beskytte navnet til barnet, enn selve barnet? Det finnes jo hundrevis av bilder av henne på internett som jeg vil tro er større sjanser for å bli misbrukt enn selve navnet. Det har jo foreldrene utsatt henne for helt selv. Jeg tenker at når du tror bunnen er nådd for hva CBE klarer å finne på, så klarer de faktisk å overraske igjen... Signerer. Alle de bildene som flere tusen følgere har tilgang til av barna, som de med vel viten om hva risiko det utgjør, velger å publisere, så trenger hun ikke komme her å si st det var viktig å beskytte navnet, så ingen kan misbruke det. Alle de bildene av to små jenter som ligger på nett, det er mye større sjangs for at de misbrukes. Trang i nøtta den dama der 🙄
Aricia Skrevet 5. august 2017 #36878 Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, Kariannne skrev: Signerer. Alle de bildene som flere tusen følgere har tilgang til av barna, som de med vel viten om hva risiko det utgjør, velger å publisere, så trenger hun ikke komme her å si st det var viktig å beskytte navnet, så ingen kan misbruke det. Alle de bildene av to små jenter som ligger på nett, det er mye større sjangs for at de misbrukes. Trang i nøtta den dama der 🙄 Nå har ikke jeg lest den presise formuleringen hennes, men jeg oppfatter det som at det dreier seg om å beskytte navnet kommersielt, dvs at andre ikke skal kunne gjøre penger på det? Omtrent som å beskytte en merkevare, slik folk sikrer seg domener på nett, feks. Ikke at det gjør saken bedre, altså - tvert imot. (Og alle forbehold om at jeg feiltolker). 9
BlendaSensitive Skrevet 5. august 2017 #36879 Skrevet 5. august 2017 (endret) Harryblogg til nye nivåer skjønner jeg... Dårlig reklame for festlige ting og prettybox, når det samme går på repeat. Kjøper man seg fest-fixer så er det vel nettopp for å få noe unikt og spesielt, ikke en kopi? DET kan jo alle fikse med noen bilder fra Pinterest. Edit: Akkurat når man tror frua forsøker å verve en mer moden, stilsikker og voksent publikum, så drar hun det hele ned på 1-2-3! Tilbake til harry-tacky-rosa-bloggens begynnelse. Blir flau på alle kreative bransjers vegner, inkludert min egen. Ikke rart folk tror design handler om å puffe puter og velge farge på soffa... Endret 5. august 2017 av BlendaSensitive 19
Gjest Anne B Skrevet 5. august 2017 #36880 Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Kariannne skrev: Hvorfor er det så lute interiør bilder fra huset? Syntes liksom ikke det har vært så mye. Er de ikke hent ferdig ennå? Hun lovet jo masse bilder fra det nye huset. Jeg tror de maler om for de var ikke fornøyde med fargene selv om det var sååååå fint.
Fremhevede innlegg