Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Kleenex skrev:

Sju innlegg på bloggen på rad uten reklame eller linker, men med noen produktnavn i teksten. Trodde ikke Frua skrev noe på bloggen uten å få betalt? Noen som kan forklare dette fenomenet? 

Kan være et tegn på dalende popularitet hos annonsører? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Topptur skrev:

Det er selvsagt en stor forskjell på om barna blir avbildet så ofte at 'alle' vet hvordan de ser ut og kan gjenkjenne de på gaten eller om man ser ryggen i nøytrale situasjoner. 

Helst skulle man selvsagt sett at de aldri ble delt bilder av mindreårige, men det er også stor forskjell på å se bilde et par ganger i mnd kontra hver dag. 

CBE beskriver svært ofte de mindreåriges liv og laden. Vi får også veldig ofte se barnas soverom, pluss dem selv bakfra eller fra siden på bilder. Pluss noen skikkelige rett forfra-bilder hver eneste måned. Det er null problem å gjenkjenne disse barna dersom man svinger innom blogg eller instagram i ny og ne. 

Det som er ille er at CBE og LKE fortsetter denne eksponeringen av de små, på tross av at de endelig har forstått at KG-kjerringene hadde rett. Mindreårige har rett på et privatliv og på å føle seg skjermet og trygge i sine egne hjem. Men CBE og LKE har kanskje for mange pågående og ventende reklamesamarbeid angående de mindreårige, som de ikke ønsker å trekke seg ut av fordi da drar de inn mindre cash.

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, mamsi skrev:

Kan være et tegn på dalende popularitet hos annonsører? 

Da venter jeg i spenning.

Skrevet

Noen som har fått med seg at eldste dattera til CBE har fått egen instagramkonto?  Ingen bilder enda,  men 7 følgere... 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg vet hva de barna heter, når de er født, hvor de er født, hvordan rommene deres ser ut, hva eldste hadde på seg i bursdagen sin og det er bare en ukes tid siden hun delte et bilde med begge to fullt synlige på IG. Håper det var verdt 14000 likes. 

Ja, håper det er verdt det. Internett består ikke bare sukkersøte følgere som skryter CBE opp i skyene. Det finnes mennesker der ute som ikke alltid har gode hensikter. At noen kan være så lite oppegående at de bretter ut livet til sine egne barn på denne måten er rett og slett horribelt!! 

• Liker 14
Skrevet
12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Noen som har fått med seg at eldste dattera til CBE har fått egen instagramkonto?  Ingen bilder enda,  men 7 følgere... 

Galskap!

• Liker 17
Gjest Skribent
Skrevet
55 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Her er vi ved et vendepunkt der jeg føler for å stappe fingrene i ørene og si LALALALALALALALA...

Det kan ikke stemme. Så sjuk er ikke verden blitt. 

Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Det var visst for å sikre seg at datteren fikk det brukernavnet... :) (ellernoeslikt) 

• Liker 2
Gjest Sobril
Skrevet
5 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Det var visst for å sikre seg at datteren fikk det brukernavnet... :) (ellernoeslikt) 

For dét er kjempeviktig gitt! Verden har blitt så sjuk at jeg har lyst til å spy 😵

Skrevet
6 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Fordi vi bruker sikkert instagram fremdeles når hun blir stor.... 😵

• Liker 18
Gjest Topptur
Skrevet
8 timer siden, Klaraku78 skrev:

7 timer siden, Bakepulver skrev:

Galskap!

7 timer siden, Skribent skrev:

Her er vi ved et vendepunkt der jeg føler for å stappe fingrene i ørene og si LALALALALALALALA...

Det kan ikke stemme. Så sjuk er ikke verden blitt. 

6 timer siden, Elisiaflisa skrev:

1 time siden, Sobril skrev:

For dét er kjempeviktig gitt! Verden har blitt så sjuk at jeg har lyst til å spy 😵

9 minutter siden, Sol79 skrev:

Fordi vi bruker sikkert instagram fremdeles når hun blir stor.... 😵

Men så lenge kontoen ikke er aktiv er vel akkurat det ikke noe å kritisere? 

Grunnen kan vel også være at ingen andre skal kunne bruke- og misbruke navnet hennes. At det er galskap å sette seg i en situasjon som gjør at man må beskytte barna sine på den måten er en annen sak. 

Skrevet
46 minutter siden, Topptur skrev:

Men så lenge kontoen ikke er aktiv er vel akkurat det ikke noe å kritisere? 

Grunnen kan vel også være at ingen andre skal kunne bruke- og misbruke navnet hennes. At det er galskap å sette seg i en situasjon som gjør at man må beskytte barna sine på den måten er en annen sak. 

Hva er poenget med å opprette en Instagram konto til et lite barn?? Barnas privatliv er allerde brettet ut sosiale medier av sine egne foreldre. Det er for sent å skulle begynne å beskytte dem nå. 

• Liker 23
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Kalunka
Feil tråd🙈
Gjest NotNaomi
Skrevet
23 timer siden, BlackCloud skrev:

Jeg er helt enig i at hun er kjempesøt, og virker både hyggelig og hjelpsom!

Ja :-) ble faktisk i bedre humør av å lese der jeg da. :-D har aldri lest blogger jeg. Bare vært innom når de er blitt snakk om. Må si jeg ble positivt overrasket her. Ei veldig søt jente :-) 

Gjest Anne B
Skrevet

Mitt inntrykk er dessverre hun er svært selvopptatt og de har alltid rett.

Skrevet (endret)

Har du sett! I dag er pretty flower box til utdrikningslaget sponset :nori:

Endret av BeverTramp
  • Liker 30
Skrevet
4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Har du sett! I dag er pretty flower box til utdrikningslaget sponset :nori:

Du glemte ballonger, pynt og frokost utfra merkingen på snap.

• Liker 23
Skrevet

Ang IG-konto til barn: hvis noen vil "misbruke" navnet er det utallige versjoner av navnet man kan bruke - hvis man vil. Ingen garanti. 

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...