Gjest Verrika Skrevet 2. august 2017 #36741 Skrevet 2. august 2017 8 timer siden, Basilen skrev: Merkelig at hun har rynker rundt øynen på bildet utenfor låven, men er helt rynkefri på bilder tatt samme helg bare innendørs.. og med merkelig så mener jeg selvfølgelig med tanke på at de ikke redigerer bilder. Nei da de redigerer ikke bilder de... de sier så selv.. men for oss som er utdannet fotograf ser dette. 😊🤣
Vitulina Skrevet 2. august 2017 #36742 Skrevet 2. august 2017 Hva skjedde med denne famøse saftisen som ble solgt til en million kroner literen? Skulle de ikke satse på en hel serie? 5
Tørst Skrevet 2. august 2017 #36743 Skrevet 2. august 2017 12 timer siden, CecilieX skrev: I den store sammenhengen så blir denne bloggingen helt fjern for meg. Timesvis med egenpleie og trening definert som jobb. Sammenliknet med andre som også begynte å jobbe etter ferien som ikke har samme fleksibilitet og kanskje viktigst av alt VALG, fremstår innlegget på grensen til å være parodisk. Buhu, stille i huset liksom. Sammenliknet med den gjengse arbeidstaker så er dette en luksusproblem som ikke engang er reelt. Og når arbeidsdagen i tillegg inneholder trening så greier jeg ikke å opparbeide et gram av sympati. Mange som har trening i arbeidstiden som et personalgode, da. Skjerp deg litt. Og mange som syns det er både deilig og rart å sende ungene i bhg etter ferie. 3
kalini Skrevet 2. august 2017 #36744 Skrevet 2. august 2017 På 21.7.2017 den 15.28, Ultiva skrev: Og så jeg som brukte faks så mye på jobben for 6-7 år siden, før jeg spesialiserte meg vekk fra alt som har med kontordrift å gjøre 😂 Visste ikke at det nå blir ansett som utdatert! Spurte mannen min og de bruker fremdeles faks på jobb (flaggskip i en stor kjede), følte meg litt mindre dinosaur da 😁 Vi bruker også fax på jobb:) Hele helsevesenet bruker fax, norges største "bedrift";) 12
Kleenex Skrevet 2. august 2017 #36745 Skrevet 2. august 2017 13 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Altså, trening i arbeidstiden er et vanlig gode, både i staten og i det private. Det er urimelig å kritisere henne for å trene i løpet arbeidsdagen i 2017. Mange selvstendig næringsdrivende har fleksible arbeidsdager og jobber hjemmefra - det betyr ikke at de ikke jobber! De aller fleste bloggere opplever at de jobber hardt med bloggen. Hvor reelt og sammenlignbart med en vanlig jobb dette er, vet jeg ikke. Jeg har aldri blogget. F.eks. skriver KonaTil at hun og mannen, Pappahjerte, har jobbet med bloggen noen timer hver dag i ferien. Jeg synes dette virker rart. Såvidt jeg har sett har ikke noen av dem har blogget hver dag, de har heller ikke forseggjorte photo shooter som CBE-bloggen tross alt har. At fotograferingen og arbeidet rundt dette tar tid, har jeg ikke problemer med å tro på. Men at det ligger mye bak blogging som andre ikke ser tviler jeg ikke på. Takk og lov for at ikke nevnte bloggerektepar har slike fotoshooter... 3
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #36746 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, Vitulina skrev: Hva skjedde med denne famøse saftisen som ble solgt til en million kroner literen? Skulle de ikke satse på en hel serie? Den andre bloggeren har fått ny smak denne sommeren.
Gjest Verrika Skrevet 2. august 2017 #36747 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, Regn skrev: Den andre bloggeren har fått ny smak denne sommeren. Jeg kjøpte IKKE isen som CBE eller Phil... vil ikke kjøpe noe som forbindes med de.
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #36748 Skrevet 2. august 2017 19 minutter siden, Verrika skrev: Jeg kjøpte IKKE isen som CBE eller Phil... vil ikke kjøpe noe som forbindes med de. jeg gjør heller ikke det, men så den i butikkene med ny smak.
Isola2 Skrevet 2. august 2017 #36749 Skrevet 2. august 2017 9 timer siden, Regn skrev: jeg gjør heller ikke det, men så den i butikkene med ny smak. Sitronisen til Phil er god...men jeg NEKTER å kjøpe CBE sin 3
Fotballfluen Skrevet 2. august 2017 #36750 Skrevet 2. august 2017 12 timer siden, Tørst skrev: Mange som har trening i arbeidstiden som et personalgode, da. Skjerp deg litt. Og mange som syns det er både deilig og rart å sende ungene i bhg etter ferie. Mange som har trening i arbeidstiden som personalgode? Mener du at det er helt vanlig å trene noen timer i løpet av en arbeidsdag? Lønnet av bedriften? 28
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #36751 Skrevet 2. august 2017 12 minutter siden, Isola2 skrev: Sitronisen til Phil er god...men jeg NEKTER å kjøpe CBE sin Jeg kjøper ingen bloggis og når jeg skal kose meg med is spiser jeg is for isen, ikke helse ikke så ofte jeg har iskrem.
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #36752 Skrevet 2. august 2017 (endret) 2 minutter siden, Fotballfluen skrev: Mange som har trening i arbeidstiden som personalgode? Mener du at det er helt vanlig å trene noen timer i løpet av en arbeidsdag? Lønnet av bedriften? Sjefen min og jeg diskuterte dette i dag og han lo og lo og lo... Nei! Når jeg er på jobb jobber jeg. Endret 2. august 2017 av Regn
Trude.lutt Skrevet 2. august 2017 #36753 Skrevet 2. august 2017 7 minutter siden, Fotballfluen skrev: Mange som har trening i arbeidstiden som personalgode? Mener du at det er helt vanlig å trene noen timer i løpet av en arbeidsdag? Lønnet av bedriften? På noen arbeidsplasser er det mulig å trene før og etter arbeidstid. På noen arbeidsplasser er det mulig å trene en time i uka, helst på begynnelsen eller slutten av dagen. 2
Bakepulver Skrevet 2. august 2017 #36754 Skrevet 2. august 2017 13 timer siden, Tørst skrev: Mange som har trening i arbeidstiden som et personalgode, da. Skjerp deg litt. Og mange som syns det er både deilig og rart å sende ungene i bhg etter ferie. Hvor mange er det som har denne goden? Regner med at du har noe håndfast å vise til som kan støtte opp om utsagnet ditt? 19
frostrøyk Skrevet 2. august 2017 #36755 Skrevet 2. august 2017 Ikke noe trening i arbeidstiden her heller... Først lo sjefen min, men så ble han nesten litt sur når han skjønte at jeg ikke tullet. 4
Isola2 Skrevet 2. august 2017 #36756 Skrevet 2. august 2017 45 minutter siden, Regn skrev: Jeg kjøper ingen bloggis og når jeg skal kose meg med is spiser jeg is for isen, ikke helse ikke så ofte jeg har iskrem. Jeg kjøper Phil sin fordi den er god...ikke fordi den er "sunn" eller hva den nå skal være.. 4
Gjest Regn Skrevet 2. august 2017 #36757 Skrevet 2. august 2017 Akkurat nå, Isola2 skrev: Jeg kjøper Phil sin fordi den er god...ikke fordi den er "sunn" eller hva den nå skal være.. Bra. Alle burde kjøpe iskrem fordi de liker den
Keaton Skrevet 2. august 2017 #36758 Skrevet 2. august 2017 13 timer siden, Tørst skrev: Mange som har trening i arbeidstiden som et personalgode, da. Skjerp deg litt. Og mange som syns det er både deilig og rart å sende ungene i bhg etter ferie. Vel, vil tro de kan telles på en bloggerhånd de vanlige arbeidstagerne som kan komme på jobb i 10-11-tida etter å ha trent i arbeidstida. 12
Louiah Skrevet 2. august 2017 #36759 Skrevet 2. august 2017 En time i uka med trening er vel ikke helt sammenlignbart med fritiden frua kan ha på jobb. Jeg tror de føler selv de jobber dritmye, men hadde de prøvd seg i min jobb en ukes tid tror jeg de hadde fått en oppvekker. 13
marthes Skrevet 2. august 2017 #36760 Skrevet 2. august 2017 Kjenner til arbeidsplass hvor du kan trene i arbeidstiden! Fortrinnsvis på begynnelsen eller slutten av dagen 👍 Så det eksisterer og i "det virkelige liv". Det er en statlig arbeidsplass. 2
Fremhevede innlegg