Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, hippyskippy skrev:

Syns dere virkelig det nyeste IG-bildet av henne var fint? Ser jo ut som hun har fått plass på Madame Tussauds. 

Litt sånn voksaktig, du mener?

• Liker 8
Skrevet
54 minutter siden, Lopploella skrev:

Ja, "du er så vakker at jeg gråter" og "jeg får gåsehud av det øverste bildet" og så videre og videre. Hvem ER disse menneskene?!

🙈😂

• Liker 12
Skrevet

Synes egentlig det generelt er lite treningsgreier på bloggen sammenlignet med tidligere. Ikke like mye lettkledde bilder med yoga-matte på gulvet og reklame for nye sko. Spørs om ikke fruen har innsett at det ikke er så lett å holde fasaden oppe på alle fronter når det innebærer å jobbe hardt for å ikke bli avslørt. 

• Liker 18
Skrevet

Wow, den kjolen var utrolig fin!!😍

• Liker 2
Gjest Verrika
Skrevet

Magefølelsen min sier CBE er ute etter spons fra Estee Lauder... for alt er så nydelig.... 

Gjest CecilieX
Skrevet

Ja, det var jammen flott at det var barnehagestart, slik at det kunne bli løping på mølla igjen. 

Andre mennesker sender barn i barnehage for å kunne jobbe. Lurer på om hun definerer mølleløping som jobb.

Gjest Topptur
Skrevet
1 minutt siden, CecilieX skrev:

Ja, det var jammen flott at det var barnehagestart, slik at det kunne bli løping på mølla igjen. 

Andre mennesker sender barn i barnehage for å kunne jobbe. Lurer på om hun definerer mølleløping som jobb.

Hvordan klarer du å tolke innlegget slik? Hun skriver at det er så stille i huset når eldste er i bhg siden hun har hatt lang ferie. Og at hun selv nå kommer i gjenge med jobb og trening. Snakk om å legge vrangsiden til med å tolke det som du gjør her!

Og selv hjemmeværende har som regel barna i bhg for den sosiale biten. 

Gjest CecilieX
Skrevet
6 minutter siden, Topptur skrev:

Hvordan klarer du å tolke innlegget slik? Hun skriver at det er så stille i huset når eldste er i bhg siden hun har hatt lang ferie. Og at hun selv nå kommer i gjenge med jobb og trening. Snakk om å legge vrangsiden til med å tolke det som du gjør her!

Og selv hjemmeværende har som regel barna i bhg for den sosiale biten. 

I den store sammenhengen så blir denne bloggingen helt fjern for meg. Timesvis med egenpleie og trening definert som jobb. Sammenliknet med andre som også begynte å jobbe etter ferien som ikke har samme fleksibilitet og kanskje viktigst av alt VALG, fremstår innlegget på grensen til å være parodisk. Buhu, stille i huset liksom. Sammenliknet med den gjengse arbeidstaker så er dette en luksusproblem som ikke engang er reelt. Og når arbeidsdagen i tillegg inneholder trening så greier jeg ikke å opparbeide et gram av sympati. 

Skrevet
47 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Jeg tror hun driver og samler opp ikke-reklamer for å ha noen eksempler å slå i bordet med når hun blir beskyldt for at alt er reklame...

Enig. Rart å ha TO innlegg på samme dag som ikke er reklame..

• Liker 9
Gjest Verrika
Skrevet
45 minutter siden, CecilieX skrev:

En stor jobb det😂

Gjest Verrika
Skrevet
2 minutter siden, Kleenex skrev:

Enig. Rart å ha TO innlegg på samme dag som ikke er reklame..

Lurer litt på klokka på matbildet.

Skrevet (endret)
27 minutter siden, CecilieX skrev:

I den store sammenhengen så blir denne bloggingen helt fjern for meg. Timesvis med egenpleie og trening definert som jobb. Sammenliknet med andre som også begynte å jobbe etter ferien som ikke har samme fleksibilitet og kanskje viktigst av alt VALG, fremstår innlegget på grensen til å være parodisk. Buhu, stille i huset liksom. Sammenliknet med den gjengse arbeidstaker så er dette en luksusproblem som ikke engang er reelt. Og når arbeidsdagen i tillegg inneholder trening så greier jeg ikke å opparbeide et gram av sympati. 

Altså, trening i arbeidstiden er et vanlig gode, både i staten og i det private. Det er urimelig å kritisere henne for å trene i løpet arbeidsdagen i 2017. Mange selvstendig næringsdrivende har fleksible arbeidsdager og jobber hjemmefra - det betyr ikke at de ikke jobber!

De aller fleste bloggere opplever at de jobber hardt med bloggen. Hvor reelt og sammenlignbart med en vanlig jobb dette er, vet jeg ikke. Jeg har aldri blogget. F.eks. skriver KonaTil at hun og mannen, Pappahjerte, har jobbet med bloggen noen timer hver dag i ferien. Jeg synes dette virker rart. Såvidt jeg har sett har ikke noen av dem har blogget hver dag, de har heller ikke forseggjorte photo shooter som CBE-bloggen tross alt har. At fotograferingen og arbeidet rundt dette tar tid, har jeg ikke problemer med å tro på. Men at det ligger mye bak blogging som andre ikke ser tviler jeg ikke på. 

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Verrika skrev:

Har du egen blogg Shopgirl2014?

Hvis du leser det hun har skrevet står det....   De aller fleste bloggere opplever at de jobber hardt med bloggen. Hvor reelt og sammenlignbart med en vanlig jobb dette er, vet jeg ikke. Jeg har aldri blogget

• Liker 7
Skrevet

Merkelig at hun har rynker rundt øynen på bildet utenfor låven, men er helt rynkefri på bilder tatt samme helg bare innendørs.. og med merkelig så mener jeg selvfølgelig med tanke på at de ikke redigerer bilder. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
11 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

Altså, trening i arbeidstiden er et vanlig gode, både i staten og i det private. Det er urimelig å kritisere henne for å trene i løpet arbeidsdagen i 2017. Mange selvstendig næringsdrivende har fleksible arbeidsdager og jobber hjemmefra - det betyr ikke at de ikke jobber!

De aller fleste bloggere opplever at de jobber hardt med bloggen. Hvor reelt og sammenlignbart med en vanlig jobb dette er, vet jeg ikke. Jeg har aldri blogget. F.eks. skriver KonaTil at hun og mannen, Pappahjerte, har jobbet med bloggen noen timer hver dag i ferien. Jeg synes dette virker rart. Såvidt jeg har sett har ikke noen av dem har blogget hver dag, de har heller ikke forseggjorte photo shooter som CBE-bloggen tross alt har. At fotograferingen og arbeidet rundt dette tar tid, har jeg ikke problemer med å tro på. Men at det ligger mye bak blogging som andre ikke ser tviler jeg ikke på. 

Det er riktig at å trene i arbeidstiden er en gode på mange arbeidsplasser,  blant annen på min jobb.  Derimot er det flere år siden sist jeg hadde tid til å trene i arbeidstiden på grunn av alle arbeidsoppgavene jeg har i løpet av dagen.  Skulle jeg trent i arbeidstiden,  måtte jeg jobbet overtid for å rekke alt.  Så at hun rekker å trene så ofte i arbeidstiden,  sier kanskje noe om hvor få arbeidsoppgaver hun har.  

At de har så forseggjorte fotoshooter var vel å ta i litt.  Veldig mange av innleggene hennes handler jo om ting de har gjort,  for eksempel tur i parken med ungene,  bryllup,  café besøk..  Bildene ville de jo ha tatt uansett.  Og i og med at de omtrent ikke redigerer,  så kan man kanskje regne 30 minutter på å ta bilder,  og 5 minutter med redigering.  Så totalt sett kan jeg ikke se at det tar så mye tid. 

Endret av Klaraku78
  • Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...