Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, pøbelsara skrev:

For the record så tror ikke jeg at de fisket, jeg tror det er et betalt Innlegg, eller opptakten til et merket/betalt innlegg. Jeg tror ikke de lager et gjennomført innlegg med bilderas av rundstykker, croissanten og ingefærshots i håp om å få en gratis frokost. Det er mange år siden de var på det nivået. Det er skjult reklame. 

De hadde innlegg av frokosten sin i Hellas, da også ble det spekulert om skjult reklame pga. synlige logoer osv. Ingen dokumentasjon er lagt frem for at det var tilfellet, og det har heller aldri kommet noe oppfølgende reklameinnlegg. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Svenson Noen fra KG?? Det var en fiffig konspirasjonsteori (av typen som vanligvis kommer fra bloggerne selv, det er jo stort sett bare dem som regner KG som den onde selv).

Gjelder det alle gangene disse veldig naturlige spørsmålene om hvor produkter kommer fra dukker opp i kommentarfeltet, mener du? 

Det må jeg si. :ler: Hvor er dokumentasjonen din, forresten?

• Liker 30
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Mener virkelig CBE at flere nærbilder av frokosten med påfølgende lenker til morgenlevering.no i kommentarfeltet har null reklameverdi for dette firmaet? 

Innlegget har null verdi, ja. Men når folk spør i kommentarfeltet så får det selvsagt en verdi for morgenlevering. Rundstykkene kan komme fra hvor som helst, og shoten er jo ikke "fra morgenlevering", de er kun mellomleverandør. 

Det komiske her er jo at de som spør om frokosten er folk som deltar i denne tråden her. Så sånn sett er det jo dere som gir morgenlevering reklame. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

@Svenson Noen fra KG?? Det var en fiffig konspirasjonsteori (av typen som vanligvis kommer fra bloggerne selv, det er jo stort sett bare dem som regner KG som den onde selv).

Gjelder det alle gangene disse veldig naturlige spørsmålene om hvor produkter kommer fra dukker opp i kommentarfeltet, mener du? 

Det må jeg si. :ler: Hvor er dokumentasjonen din, forresten?

Hvem spør "hvor er frokosten fra"? Ingen. Kommentaren sammenfaller tidsmessig med når dette ble begynt diskutert her inne. Dokumentasjonen er like syltynn som majoriteten av konspirasjonsteoriene som florerer her inne, men det er jo dere som har bevisbyrden. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Akkurat. Å, ja. Nettopp. Null verdi, ja. Riktig. 

:fart2:

På hvilken måte får morgenlevering reklame i dette innlegget? Rundstykkene kan være fra hvor som helst, det samme kan shotten og makronen. Det er først når dere spør "hvor er frokosten fra" at dette får en verdi. Men hvilken rolle spiller det? Det finnes ikke ett eneste argument for å hevde at dette er skjult reklame, kun tynne teorier og spekulasjoner (som vanlig med andre ord).

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Svenson skrev:

Hvem spør "hvor er frokosten fra"? Ingen. Kommentaren sammenfaller tidsmessig med når dette ble begynt diskutert her inne. Dokumentasjonen er like syltynn som majoriteten av konspirasjonsteoriene som florerer her inne, men det er jo dere som har bevisbyrden. 

Øh, det er ingen andre enn deg som har lansert denne teorien, så du som krever dokumentasjon av andre debattanter må jo hoste opp litt selv, synes jeg.

• Liker 40
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Svenson skrev:

Innlegget har null verdi, ja. Men når folk spør i kommentarfeltet så får det selvsagt en verdi for morgenlevering. Rundstykkene kan komme fra hvor som helst, og shoten er jo ikke "fra morgenlevering", de er kun mellomleverandør. 

Det komiske her er jo at de som spør om frokosten er folk som deltar i denne tråden her. Så sånn sett er det jo dere som gir morgenlevering reklame. 

CBE&Co vet at innlegg og kommentarfelt henger sammen. Eksempelvis må bloggere ettermerke blogginnlegg, der det blir vist frem tidligere spons, hvis noen spør i kommentarfeltet og de svarer. Det er fordi det kan gi reklameverdi.  At CBE ikke forholder seg til det i svaret sitt - http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/23/frokost-hinderloype-og-hjemreise-gjestene/#comment-564122 - fremstår som merkelig. Innlegget fikk altså reklameverdi for morgenlevering.no, da CBE svarte. Så hvorfor svarer CBE slik hun gjør? Er det fordi hun ikke forstår, eller vil hun ikke forstå?

Hvem som har spurt i kommentarfeltet vet ingen. Selv ikke du, så slutt å spekulere. Det eneste vi vet med sikkerhet er at LKE har en historikk med å svare under andre navn i kommentarfeltet, og ingen kan sjekke om det fremdeles foregår. Det er derfor ikke rart at folk lurer... 

Endret av Asti
Skrevet
2 minutter siden, Svenson skrev:

På hvilken måte får morgenlevering reklame i dette innlegget? Rundstykkene kan være fra hvor som helst, det samme kan shotten og makronen. Det er først når d. ere spør "hvor er frokosten fra" at dette får en verdi. Men hvilken rolle spiller det? Det finnes ikke ett eneste argument for å hevde at dette er skjult reklame, kun tynne teorier og spekulasjoner (som vanlig med andre ord).

Dere? 😂

Jeg har bestilt derfra to ganger og kan si at jeg kjente igjen sortimentet da jeg så innlegget. Innlegget har reklameverdi. 

Så vidt jeg vet, er det LKE eller CBE som redigerer kommentarfeltet. Ville de ikke gitt reklame til firmaet, kunne de lett være å publisere spørsmål rundt frokosten og skrive svar. Kommentarfeltet gir ytterligere reklameverdi. 

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Det er vel heller når dere SVARER at det får verdi.

hva med de som leverte jumpsuiten som folk spør om - de får jo ikke gratis reklame bare fordi folk spør? Dere må jo faktidk svare før det blir verd noe

Og de står jo også fritt til å ikke publisere spørsmålet om hvor noe er fra. Som vi vet røktes jo kommentarfeltet intensivt.

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, Asti skrev:

CBE&Co vet at innlegg og kommentarfelt henger sammen. Eksempelvis må bloggere ettermerke blogginnlegg, der det blir vist frem tidligere spons, hvis noen spør i kommentarfeltet og de svarer. Det er fordi det kan gi reklameverdi.  At CBE ikke forholder seg til det i svaret sitt - http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/23/frokost-hinderloype-og-hjemreise-gjestene/#comment-564122 - fremstår som merkelig. Er det fordi hun ikke forstår, eller er det fordi hun ikke vil forstå?

Hvem som har spurt i kommentarfeltet vet ingen. Selv ikke du, så slutt å spekulere. Det eneste vi vet med sikkerhet er at LKE har en historikk med å svare under andre navn i kommentarfeltet, og ingen kan sjekke om det fremdeles foregår. Det er derfor ikke rart at folk lurer... 

"Så slutt å spekulere". 

Haha! Det er hundrevis av sider her med spekulasjoner og nesten ingen dokumentasjon. Er spekulasjoner kun forbeholdt dem som er negative til CBE?

Hvorfor mener du at CBE skal ettermerke? Hun har jo åpenbart betalt for frokosten.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aricia skrev:

Og de står jo også fritt til å ikke publisere spørsmålet om hvor noe er fra. Som vi vet røktes jo kommentarfeltet intensivt.

Hvorfor skulle de ikke publisere spørsmål om jumpsuit og frokost? Hjelpe meg, er dere så konspiratoriske i hverdagen også? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Svenson skrev:

"Så slutt å spekulere". 

Haha! Det er hundrevis av sider her med spekulasjoner og nesten ingen dokumentasjon. Er spekulasjoner kun forbeholdt dem som er negative til CBE?

Hvorfor mener du at CBE skal ettermerke? Hun har jo åpenbart betalt for frokosten.

Hvis det er hundrevis av sider med spekulasjoner her synes jeg du bør rapportere dem, og underbygge hvorfor/hvordan det er spekulasjoner. Disse innleggene vil da slettes, fordi spekulasjon er i strid med forumets regelverk.

(Blir de hundre sidene mot formodning stående, betyr det at moderator ikke anser innleggene som spekulasjon). 

• Liker 18
Skrevet

Hva er det som gjør det "åpenbart"?

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, Amafalathiel skrev:

Hva er det som gjør det "åpenbart"?

Det er veldig langt fra åpenbart for meg. 

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, Svenson skrev:

Hvorfor skulle de ikke publisere spørsmål om jumpsuit og frokost? Hjelpe meg, er dere så konspiratoriske i hverdagen også? 

Det er jo du som er konspiratorisk med den fantasifulle teorien om at spørsmålet om hvor frokosten kom fra ble stilt av en bruker i denne tråden - formodentlig for at spørsmålet da skulle kunne diskuteres i tråden, vil jeg tro? 

Det er alarm! På vegne av vanvittig mange. :eeeh: 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Svenson skrev:

"Så slutt å spekulere". 

Det er ikke lov å spekulere ifølge regelverket, jfr. http://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ . Det gjelder alle.   Denne tråden blir strengt moderert, så påstanden din om at her ligger hundrevis av sider med spekulasjon stemmer nok ikke. ;) 

Jeg har ikke skrevet at hun skal ettermerke. Jeg prøvde å forklare at svar i kommentarfelt kan gi reklameverdi. Noe altså CBE påstår at det ikke gjør her: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/23/frokost-hinderloype-og-hjemreise-gjestene/#comment-564122.  Og det er det jeg diskuterer: Hvorfor forstår ikke CBE at "innlegg + kommentarfelt" i dette tilfellet ga reklameverdi til morgenlevering.no?

Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Noen som blir med å vedde på hvor lang tid det tar før det hopper en frontkjemper inn i kommentarfeltet til frua og får lov å hudflette den som lurer på om det er glemt merking?🙄

Skrevet (endret)

Over til noe annet. Dette klokkemerket DW, mitt inntrykk at det er en billigklokke (uavhengig av pris). Alle de bloggerne som reklamerer for det , gjør at merket for meg fremstår som en slags gratisgreie man får med på kjøpet av en annen vare.

Endret av Edie
Ryddet for spekulasjon. Edie, mod.
  • Liker 29
Skrevet

:popcorn: 

(Sorry, har ikke mer å bidra med her uten å spekulere)

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, Svenson skrev:

Hvordan vet du det? :klo: Sammenfall i tid er vel ikke så rart. Det var av gode grunner ingen som lurte på frokosten før den ble publisert på bloggen. Leserne av bloggen og brukerne på KG er neppe synske noen av dem. 

"Så slutt å spekulere". 

Hvordan vet du det. Hun er kjent for å ikke merke reklameinnleggene sine. Var det rundt 50% som var korrekt merker sist noen hadde en liten opptelling? Å stole på reklamemerkingen på CBE-bloggen må være noe av det mest naive jeg kan forestille meg :Knegg:

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...