Fantastica Skrevet 24. juli 2017 #36181 Skrevet 24. juli 2017 23 minutter siden, Sobril skrev: Man må spise ganske mye morgenbrød for å bli feit! Tog du 'an ikkje? 6
Aldrisur Skrevet 24. juli 2017 #36182 Skrevet 24. juli 2017 Usjh! Er det bare meg som får bilder i hodet mitt jeg helst vil være foruten? 8
pøbelsara Skrevet 24. juli 2017 #36183 Skrevet 24. juli 2017 (endret) 4 timer siden, New Girl skrev: At hun enda ikke klarer å merke innleggene sine ordentlig syns jeg er passe latterlig. Og fullstendig unødvendig. Men jeg skjønner ikke helt denne latterliggjøringen av at hun "fisker" etter sponsorer? Hun lever jo av bloggen sin. Det er sånn hun tjener penger. Mange bedrifter, både små og store, er fortsatt villig til å bruke bloggen hennes som plattform, så det er jo klart hun utnytter dette. Dersom hun hadde klart å merke ordentlig, ser jeg ikke helt problemet. For the record så tror ikke jeg at de fisket, jeg tror det er et betalt Innlegg, eller opptakten til et merket/betalt innlegg. Jeg tror ikke de lager et gjennomført innlegg med bilderas av rundstykker, croissanten og ingefærshots i håp om å få en gratis frokost. Det er mange år siden de var på det nivået. Det er skjult reklame. Endret 24. juli 2017 av pøbelsara 25
Gjest Sobril Skrevet 24. juli 2017 #36184 Skrevet 24. juli 2017 8 minutter siden, Fantastica skrev: Tog du 'an ikkje? Jo. Men det tok meg tre kvarter 😆
Dolce Skrevet 24. juli 2017 #36185 Skrevet 24. juli 2017 "Mange har spurt meg hvor frokosten kommer fra" Dette er det definitive og helt ugjenkallelige beviset på at bedriften CBE ser på sine lesere som særdeles mindre begavet. (Og da stemmer det i hvert fall svært dårlig med med høye utdannelsen og de flotte jobbene leserne har....) 49
Keaton Skrevet 24. juli 2017 #36186 Skrevet 24. juli 2017 Samtidig viser utsagnet at leserne til CBE antar at alt er sponset eller reklame. 28
Vitulina Skrevet 24. juli 2017 #36187 Skrevet 24. juli 2017 Nord bakeri ble nettopp en leverandør for firmaet, hendig at en av landets største reklameplakater kjører close-up bilder av varemerket og produkter rett etterpå. Datert 14/7. 3
Inocybe Skrevet 24. juli 2017 #36188 Skrevet 24. juli 2017 50 minutter siden, pøbelsara skrev: For the record så tror ikke jeg at de fisket, jeg tror det er et betalt Innlegg, eller opptakten til et merket/betalt innlegg. Jeg tror ikke de lager et gjennomført innlegg med bilderas av rundstykker, croissanten og ingefærshots i håp om å få en gratis frokost. Det er mange år siden de var på det nivået. Det er skjult reklame. Jeg tror du har helt rett. Freia sjokolade dukket også opp helt ut av det blå i tiden før "ta tiden tilbake" stuntet. Det var ikke tilfeldig at den ellers så kaloriforskrekkete CBE brått "elsket" melkesjokolade (en kort stund). Akkurat slik hun nå plutselig digger makroner og croissanter til frokost. Fullstendig utroverdig begge deler. 44
filifjonka Skrevet 24. juli 2017 #36189 Skrevet 24. juli 2017 57 minutter siden, Inocybe skrev: Jeg tror du har helt rett. Freia sjokolade dukket også opp helt ut av det blå i tiden før "ta tiden tilbake" stuntet. Det var ikke tilfeldig at den ellers så kaloriforskrekkete CBE brått "elsket" melkesjokolade (en kort stund). Akkurat slik hun nå plutselig digger makroner og croissanter til frokost. Fullstendig utroverdig begge deler. Bemerk, de var grove. Grove croissanter... 21
Inocybe Skrevet 24. juli 2017 #36190 Skrevet 24. juli 2017 47 minutter siden, filifjonka skrev: Bemerk, de var grove. Grove croissanter... Selvfølgelig. Hadde ikke ventet annet av damen som syns det naturlig å henge ut mannen sin for hennes 10.000 nærmeste venninner om han skulle begå vederstyggeligheten å fortære en kanelbolle. 25
Kleenex Skrevet 24. juli 2017 #36191 Skrevet 24. juli 2017 4 timer siden, Jobbermedbarn skrev: 😂👏😂 Lyst på morgenbrød? Fantastisk! 😂 Kanskje PT-Åge tar seg av den? Heia PT-Åge!! 6
Kleenex Skrevet 24. juli 2017 #36192 Skrevet 24. juli 2017 Ny fisking etter spons!? Fruen vil ha platting bak ripsbuskene hun har plantet... Neste år altså. 12
Keaton Skrevet 24. juli 2017 #36193 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, Kleenex skrev: Ny fisking etter spons!? Fruen vil ha platting bak ripsbuskene hun har plantet... Neste år altså. Gekko i Fredrikstad kan sikkert ta jobben. 45
Louiah Skrevet 24. juli 2017 #36194 Skrevet 24. juli 2017 Ved spørsmål om morgenlevering av frokosten var sponset, svarer CBE: "CAROLINE BERG ERIKSEN 10 MINUTTER SIDEN SVAR Om frokosten hadde vært sponset av morgenlevering ville det for det første vært merket øverst, og for det andre vært nevnt i selve teksten sånn at de faktisk fikk en verdi tilbake for sponsingen. Sånn som innlegget er nå har det null verdi for morgenlevering." 6
Svenson Skrevet 24. juli 2017 #36195 Skrevet 24. juli 2017 5 timer siden, CecilieX skrev: Enten er det sponset og dermed umerket og lovbrudd eller så er det fisking etter spons hvilket i seg selv er helt patetisk. Patetisk fordi Eller kanskje de faktisk bare har bestilt det og betalt som vanlige folk? Denne diskusjonen her viser bare hvor latterlig KG har blitt. Her spekuleres det frem og tilbake, ingen håndfaste bevis for noe som helst, bare en lang rekke med hånlige kommentarer fra mennesker som egentlig burde bruke tiden sin til noe fornuftig. Jaja, glad det ikke er jeg som kaster bort tiden min 2
Gjest Sirkustjukk Skrevet 24. juli 2017 #36196 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Neida, bare nevnt med full nettadresse to ganger🙄 Overhodet ingen verdi for Morgenlevering whatsoever.. Endret 24. juli 2017 av Sirkustjukk
Svenson Skrevet 24. juli 2017 #36197 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, Sirkustjukk skrev: Neida, bare nevnt med full nettadresse to ganger🙄 Overhodet ingen verdi for Morgenlevering whatsoever.. Ja, fordi noen (åpenbart fra KG) har spurt HVOR frokosten er fra i KOMMENTARFELTET (nettadressen er ikke nevnt i innlegget). Er det plutselig galt å svare ærlig også nå da, kanskje hun heller burde løyet og sagt at det var kjøpt på butikken? Nei, dette forumet (denne tråden også for den saks skyld) var bedre da ting ble dokumentert. Nå er det så lite å kritisere at dere som deltar her må dikte opp ting for å holde liv i tråden, evt. dra opp gammel grums som er diskutert i hjel. 1
Gjest Sirkustjukk Skrevet 24. juli 2017 #36198 Skrevet 24. juli 2017 (endret) 2 minutter siden, Svenson skrev: Ja, fordi noen (åpenbart fra KG) har spurt HVOR frokosten er fra i KOMMENTARFELTET (nettadressen er ikke nevnt i innlegget). Er det plutselig galt å svare ærlig også nå da, kanskje hun heller burde løyet og sagt at det var kjøpt på butikken? Nei, dette forumet (denne tråden også for den saks skyld) var bedre da ting ble dokumentert. Nå er det så lite å kritisere at dere som deltar her må dikte opp ting for å holde liv i tråden, evt. dra opp gammel grums som er diskutert i hjel. Red: skal heller forsøke å svare skikkelig.. Åpenbart noen fra KG? Hvordan kan du dokumentere det? Folk spør om de merkeligste ting i det kommentarfeltet. Igjen er dette en gjennomsponset blogg som selger annonseplass på ALT i hverdagslivet. Det er ikke unaturlig å stille spørsmål når en aktør blir eksponert slik uten merking. Endret 24. juli 2017 av Sirkustjukk
Keaton Skrevet 24. juli 2017 #36199 Skrevet 24. juli 2017 6 minutter siden, Louiah skrev: Ved spørsmål om morgenlevering av frokosten var sponset, svarer CBE: "CAROLINE BERG ERIKSEN 10 MINUTTER SIDEN SVAR Om frokosten hadde vært sponset av morgenlevering ville det for det første vært merket øverst, og for det andre vært nevnt i selve teksten sånn at de faktisk fikk en verdi tilbake for sponsingen. Sånn som innlegget er nå har det null verdi for morgenlevering." Akkurat. Å, ja. Nettopp. Null verdi, ja. Riktig. 27
Gjest Asti Skrevet 24. juli 2017 #36200 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, Louiah skrev: Ved spørsmål om morgenlevering av frokosten var sponset, svarer CBE: "CAROLINE BERG ERIKSEN 10 MINUTTER SIDEN SVAR Om frokosten hadde vært sponset av morgenlevering ville det for det første vært merket øverst, og for det andre vært nevnt i selve teksten sånn at de faktisk fikk en verdi tilbake for sponsingen. Sånn som innlegget er nå har det null verdi for morgenlevering." Mener virkelig CBE at flere nærbilder av frokosten med påfølgende lenker til morgenlevering.no i kommentarfeltet har null reklameverdi for dette firmaet?
Fremhevede innlegg