Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hun har management. Skulle hun ha lyst på morgenbrød, så fikser de nok den pinlige tiggingen for henne med en telefonsamtale.

Endret av Sandin
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Hun har management. Skulle hun ha lyst på morgenbrød, så fikser de nok den pinlige tiggingen for henne.  

😂👏😂 Lyst på morgenbrød?  Fantastisk! 😂 Kanskje PT-Åge tar seg av den? 

• Liker 41
Skrevet
5 minutter siden, Sandin skrev:

Hun har management. Skulle hun ha lyst på morgenbrød, så fikser de nok den pinlige tiggingen for henne med en telefonsamtale.

Ok, så da er det umerket reklame da. Atter et lovbrudd. De er så useriøse uansett hva det er at det er helt pinlig.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Sandin skrev:

Det er jo også godt mulig at det er slik det foregår.

Dvs at når "tiggerinnleggene" postes, så kan avtalen like gjerne være i boks allerede, men at innleggene har som funksjon å opprettholde illusjonen om den litt amatørmessige privatpersonen som blogger, og som får hyggelige tilbud i fanget av hyggelige mennesker som føler med henne, liksom. Kanskje man bare forsøker å selge inn det litt hjemmesnekrede og venninnebaserte for å forberede leserne og gjøre dem mer vennlig innstilte til reklameinnlegg som evt følger?

• Liker 26
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det har foregått, men ingen kan overbevise meg om at sirkus Eriksen ikke er beregnende nok til at den frokosten er der av flere grunner enn at de vil imponere vennene sine og slippe å ordne med det selv. 

Se for eksempel på bildet der hun holder en is. Selv uten brevkurs i foto kan  man se at det ikke er isen som er i fokus, men klokka. Små detaljer, en lite DW på klokka, og vipps tenker leseren at jaggu, klokke ja! Det var det jeg skulle kjøpe meg. Produktplassering på TV er på samme måte veldig effektiv. Selv når den er ganske godt skjult legger mange merke til det, og får lyst på produktet. Også plasseringen av klokka i bildet og dets komposisjon forøvrig gjør at mitt blikk dras mot klokka. Det er ikke annet å si enn at de er særdeles dyktige på det de driver med, enten man liker det eller ei.

Det er ikke slik at jeg tror at DW gir henne penger for det ene bildet, men det er stadig DW-klokker "tilfeldig" i fokus, og det bidrar jo til at DW får en over all veldig solid profilering. Ikke begriper jeg forøvrig hva som er så fantastisk med DW. Finnes bedre klokker i samme prisklasse, som er litt mer unike enn det halve bloggtoppen har. 

Hvorfor har hun så mange delinger av innleggene sine forresten? Driver folk å deler hennes innlegg på facebook til sine venner og sier at liksomvenninnen min Caroline har vært på båttur i dag? Hvis interessen for deling er så stor, hvorfor er da kommentarfeltet så tynt? Enorm sensur? Bedre å ha et så kort kommentarfelt at folk leser det? 

• Liker 31
Gjest Topptur
Skrevet

Det blir litt mye hvis og om her nå. La oss nå vente og se om de har fått morgenbrødet sitt sponset før vi henger dem. 

Ellers kommer jeg altså ikke over at noen spør hvor frokosten kommer fra! Den tror jeg toppet alt jeg har lest på den bloggen. 

Gjest Cocosa
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Jeg vet ikke hvordan det har foregått, men ingen kan overbevise meg om at sirkus Eriksen ikke er beregnende nok til at den frokosten er der av flere grunner enn at de vil imponere vennene sine og slippe å ordne med det selv. 

Se for eksempel på bildet der hun holder en is. Selv uten brevkurs i foto kan  man se at det ikke er isen som er i fokus, men klokka. Små detaljer, en lite DW på klokka, og vipps tenker leseren at jaggu, klokke ja! Det var det jeg skulle kjøpe meg. Produktplassering på TV er på samme måte veldig effektiv. Selv når den er ganske godt skjult legger mange merke til det, og får lyst på produktet. Også plasseringen av klokka i bildet og dets komposisjon forøvrig gjør at mitt blikk dras mot klokka. Det er ikke annet å si enn at de er særdeles dyktige på det de driver med, enten man liker det eller ei.

Det er ikke slik at jeg tror at DW gir henne penger for det ene bildet, men det er stadig DW-klokker "tilfeldig" i fokus, og det bidrar jo til at DW får en over all veldig solid profilering. Ikke begriper jeg forøvrig hva som er så fantastisk med DW. Finnes bedre klokker i samme prisklasse, som er litt mer unike enn det halve bloggtoppen har. 

Hvorfor har hun så mange delinger av innleggene sine forresten? Driver folk å deler hennes innlegg på facebook til sine venner og sier at liksomvenninnen min Caroline har vært på båttur i dag? Hvis interessen for deling er så stor, hvorfor er da kommentarfeltet så tynt? Enorm sensur? Bedre å ha et så kort kommentarfelt at folk leser det? 

At det sensureres i enormt stor grad er det ingen tvil om. Har sendt inn flere kritiske -IKKE hetsende(!)- spørsmål og kommentarer. Ingen blir godkjent. Det kan være merking, spørsmål om formulering av ord (som får oss til å tro at reklame er hennes oppriktige mening), foto-tukling og gjenvinning av lesernes tillit, samt hvordan hennes bruk av vipper, negler, tannbleking mm skal få døtrene til å forstå at de er gode nok sånn som de er. Null niks nada blir godkjent. 

Skrevet
24 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

😂👏😂 Lyst på morgenbrød?  Fantastisk! 😂 Kanskje PT-Åge tar seg av den? 

Næææh, ingen karbohydrater her:hoppe:

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, PT-Åge skrev:

Ah, Åge. Du passer fortsatt på. Jeg holdt på å spise vannmelon, men da du skrev ingen karber så kastet jeg den. Takk!

Gjest Bettys
Skrevet
2 minutter siden, PT-Åge skrev:

Morgenbrød er jo lavkarbo så det holder. Bare proteiner😆

Skrevet

Jeg lurer faktisk på om tiggespons kan være en måte en kan bygge fortrolighet på? Se jeg brukte produktet FØR spons!

Gjest justcurious
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Sandin skrev:

Jeg lurer på det samme :ler: det er jo utrolig sært å dele helt randomme innlegg fra en blogger man ikke kjenner som har vært på båtur eller gjort hagearbeid på facebook? 

Endret av justcurious
Skrevet
6 minutter siden, Regn skrev:

Ah, Åge. Du passer fortsatt på. Jeg holdt på å spise vannmelon, men da du skrev ingen karber så kastet jeg den. Takk!

Vannmelonen er på helt rett plass, hilsen personlig trener.

• Liker 23
Skrevet
11 minutter siden, Topptur skrev:

Det blir litt mye hvis og om her nå. La oss nå vente og se om de har fått morgenbrødet sitt sponset før vi henger dem. 

Ellers kommer jeg altså ikke over at noen spør hvor frokosten kommer fra! Den tror jeg toppet alt jeg har lest på den bloggen. 

Det kan jo være de selv som har skrevet den. Hadde ikke forundret meg et sekund for å si det sånn....

• Liker 8
Skrevet (endret)
3 minutter siden, PT-Åge skrev:

Vannmelonen er på helt rett plass, hilsen personlig trener.

Takk for oppfølging, PT. Jeg regner med at alle som skriver på nett at de er PT har den rollen. For alt på nett er jo sant.

Ps: Kan jeg kjøpe sukkerfri melon på ågesfrokosttjeneste.no?

Endret av Regn
Skrevet
9 minutter siden, Bettys skrev:

Morgenbrød er jo lavkarbo så det holder. Bare proteiner😆

Men man kan bli rimelig feit likevel. ;)

• Liker 12
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Regn skrev:

.... Dobbeltpost

Endret av Regn
Gjest Hold the door
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Ja, så hvis man ikke vil bli det må man være forsiktig med musespising når det kommer til den proteinkilden der.

Gjest Sobril
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Fantastica skrev:

Man må spise ganske mye morgenbrød for å bli feit! 

Endret av Sobril
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...