Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Vernis skrev:

Hva folk har råd til å bruke på frokost har absolutt ingenting med problemstillingen som diskuteres å gjøre. 

Kanskje med unntak av at CBE tydeligvis ikke har til å betale for frokosten sin selv..

Jeg svarte på påstanden om at "fanklubben" til CBE ikke har råd til benytte Morgenlevering.no.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Shopgirl2014 skrev:

Jeg svarte på påstanden om at "fanklubben" til CBE ikke har råd til benytte Morgenlevering.no.

Okei.  Hva tenker du om umerket reklame da? 

• Liker 13
Skrevet

Jeg bruker gjerne penger på en god frokost. Jeg bruker derimot ikke penger på å kjøpe noenting som helst fra selskaper som ikke følger markedsføringsloven, og som prøver å lure meg  til å tro at Norges største blogger anbefaler dem av sitt gode hjerte, ikke mot betaling. 

• Liker 34
Skrevet
3 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Men hva tenker du om umerket reklame? 

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Vernis skrev:

Okei.  Hva tenker du om umerket reklame da? 

Foreløpig vet vi ikke om dette er umerket reklame. På generelt grunnlag mener jeg selvfølgelig at bloggere som alle andre må forholde seg til gjeldende lovverk.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Vernis skrev:

Jeg har faktisk vanskelig for å tro at noen spør hvor frokosten er fra.  På den annen side så spør jo noen om cbe kan skrive et innlegg om hvordan stimulere barn til å gå tidlig, så det bør jo ikke overraske meg at disse universitetsutdannede kvinnene i ledende stillinger spør om dette innimellom spontanshoppingen sin. 🐒

Dagens 😂😂

• Liker 20
Skrevet
10 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg bruker gjerne penger på en god frokost. Jeg bruker derimot ikke penger på å kjøpe noenting som helst fra selskaper som ikke følger markedsføringsloven, og som prøver å lure meg  til å tro at Norges største blogger anbefaler dem av sitt gode hjerte, ikke mot betaling. 

👍 har brukt dem to ganger, skjer ikke igjen. Uansett hvilken forklaring som kommer i etterkant, vil den være helt uten troverdighet.

• Liker 24
Skrevet
24 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tror de virkelig på at folk gjør noe annet enn å gapskratte av det utsagnet? Jeg er målløs. Hvor lavt kan de synke?

Eier ikke skamvett, brukte bestemor å si om slike.

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Eier ikke skamvett, brukte bestemor å si om slike.

Hm, er du søsteren min? ☺️ Min bestemor sa det samme. 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Hm, er du søsteren min? ☺️ Min bestemor sa det samme. 

Vet bare om lillebroren min, jeg 😂

• Liker 6
Gjest Anne B
Skrevet
33 minutter siden, Vernis skrev:

Jeg har faktisk vanskelig for å tro at noen spør hvor frokosten er fra.  På den annen side så spør jo noen om cbe kan skrive et innlegg om hvordan stimulere barn til å gå tidlig, så det bør jo ikke overraske meg at disse universitetsutdannede kvinnene i ledende stillinger spør om dette innimellom spontanshoppingen sin. 🐒

Ja, den kommentaren publiserte de.   At noen virkelig spør etter eget innlegg om hvordan man kan få ut maks potensiale til en 3 mnd gammel baby er vanvittig. 

Skrevet
1 time siden, Vitulina skrev:

Bare å sende en mail til Arnulf Refsnes det 🙃

Arnulf Refsnes driver Brødboksen, ikke morgenlevering.no

• Liker 6
Gjest Skribent
Skrevet
På 22.7.2017 den 9.48, Pikachuchu skrev:

Foruten det med universitetsutdannelse og høy stilling er resten av beskrivelsen passende for enhver nyrik russer. Det er vel også denne assosiasjonen jeg har til ekteparet bak bloggen gjennom oppførsel, kjøpsvaner og holdninger.

Hvem som helst kan skryte på seg litt klasse i en brukerundersøkelse. 

Dette. Nyrike russere og tilsvarende (skrikende mangel på) stil og minimum av dannelse. Eller, nyrike nordmenn om du vil... Ikke at de er i nærheten av å være rike i norsk målestokk, men dette er så langt de kommer med å selge seg selv og barna sine til høystbydende.

Høyt utdannede og velstående ser IKKE til CBE for råd om stil og livsstil, foråsidetsånn - er du velstående nok til å kjøpe noe med kvalitetsstempel er det ikke denne bloggen du følger. Og har du høyere utdanning og mindre penger vil du forkaste alt bloggen formidler. Den eneste gruppen jeg kan se noen som helst tiltrekning for er unge kvinner som har sett for mye på amerikansk "reality" og som tror klassereise betyr designerveske brukt i norsk hverdagsliv...

I tillegg til, med tanke på denne frokosten og alle liknende tilfeller - de bare ler. De ler hele veien til banken, og de har tilstrekkelig med annonsører som tar det de kan få, og etikk er uinteressant. Blir spennende å følge bloggerbarnas vei inn i virkelighetens verden med tiden, det må bli et kultursjokk.

Er det blitt mer vanskelig å få annonsører, slik at cbe og co. må ta det de får pga dalende troverdighet? Ikke råd til å takke nei til noe? Med rosabloggere som utdøende rase, kanskje vi bare er vitne til at de klamrer seg til skipsvraket så lenge de kan? De er vel nødt til å kjenne grunnen knake under føttene hvis de er noenlunde oppdatert.

Skrevet
45 minutter siden, Sol79 skrev:

Arnulf Refsnes driver Brødboksen, ikke morgenlevering.no

My bad, trodde de to var under samme AS

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, Anne B skrev:

Ja, den kommentaren publiserte de.   At noen virkelig spør etter eget innlegg om hvordan man kan få ut maks potensiale til en 3 mnd gammel baby er vanvittig. 

I hodene til kvinner som CBE og hennes likesinnede er dette helt normalt - livet dreier seg kun om fasade og en imaginær perfeksjon. 

Mental harmoni vil de neppe aldri oppleve

• Liker 14
Skrevet
14 minutter siden, Skribent skrev:

Dette. Nyrike russere og tilsvarende (skrikende mangel på) stil og minimum av dannelse. Eller, nyrike nordmenn om du vil... Ikke at de er i nærheten av å være rike i norsk målestokk, men dette er så langt de kommer med å selge seg selv og barna sine til høystbydende.

Høyt utdannede og velstående ser IKKE til CBE for råd om stil og livsstil, foråsidetsånn - er du velstående nok til å kjøpe noe med kvalitetsstempel er det ikke denne bloggen du følger. 

De synes å ønske å fremstille seg som "rike", men fremstår heller som fattige. Å måtte ty til barna for å tjene til livets opphold er vel egentlig ganske stakkarslig, i tillegg til at man virker lite oppdatert på og opptatt av barns rettigheter.

De hevder jo at det er et skille mellom hva man ser på bloggen og hva som er privat. Likevel vet man jo nokså mye om privatlivet deres. Og dersom det virkelig eksisterer et slikt skille finnes det virkelig ingen fornuftig grunn til at barna skal være eksponert i det hele tatt. 

• Liker 29
Skrevet
3 timer siden, Loffeliten skrev:

"Mange har spurt om hvor de har kjøpt frokosten"? Altså... Det er så ekstremt lite troverdig! "Ååå så god frokost dere har, hvor kommer den fra?!" :ler:  Gudbedre. Selv blodfansen (hvem nå de er?) må vel skjønne at det er PT-Åge eller fruen selv som opererer i kommentarfeltet og at dette dreier seg om snikreklame og forberedelser til nok et annonseinnlegg på bloggen. 

Dum som et brød får plutselig en helt ny betydning. 

(Sorry,klarte ikke la være... 😝)

• Liker 28
Gjest xx girl xx
Skrevet

For å unngå merking denne gang. Kan det vel være at de har kjøpt frokosten selv? For så å få godt betalt når reklame innlegget kommer? Da får de både "umerket reklame" pluss en annonse. 

Skrevet
1 time siden, xx girl xx skrev:

For å unngå merking denne gang. Kan det vel være at de har kjøpt frokosten selv? For så å få godt betalt når reklame innlegget kommer? Da får de både "umerket reklame" pluss en annonse. 

Hvis de har en avtale med morgenlevering er det ikke lov å gjøre det slik du sier her. 

• Liker 25
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...