Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er umerket spons skal min trofaste morgenlevering.no få klar beskjed om hva jeg synes om skjult markedsføring. Jeg blir så forbannet over at proffe folk prøver å lure meg. :sur:

• Liker 42
Skrevet

Det er vel nesten verdt å sende tilbakemelding om at man vurderte noe sånt som morgenlevering, men at det etter dette stuntet hos en viss tvilsom bedrift er helt uaktuelt! 

• Liker 20
Skrevet
22 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Mange har spurt hvor jeg har kjøpt frokosten vi spiste da vi hadde gjester, så tenker å lage et innlegg om den fantastiske frokosten vi bestilte fra morgenlevering.no...

Hvem i alle dager spør hvor frokosten er fra utenom PT-Åge og hans kollegaer?!?!

Ingen andre! Det høres helt unaturlig ut at noen spør om det! I mine øyne løgn og bedrag som vanlig fra den bedriften! 

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde faktisk tenkt å benytte meg av morgenlevering for første gang snart, men dropper den tanken nå altså!

• Liker 20
Gjest Ine Trikat
Skrevet

Hvis Morgenlevering er med på umerka reklame hos detta drittfirma så skal vi aldri bruke dem mer! Og det skal alle jeg kjenner få vite og! Nå blei jeg skikkelig irritert kjenner jeg.

Skrevet
10 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ingen andre! Det høres helt unaturlig ut at noen spør om det! I mine øyne løgn og bedrag som vanlig fra den bedriften! 

Ikke sant..

Sånn heeeeelt tilfeldig ble det spørsmålet stilt akkurat den dagen de har bestilt frokosten, for har aldri, aldri, aldri sett det spørsmålet tidligere i kommentarfeltet - på en bloggen med dusinvis av frokostinnlegg.

• Liker 24
Skrevet

20 kommentarer nå. Tre svar fra CBE, tre er om morgenlevering. To av de er med http foran, og fungerer derfor som linker.

• Liker 19
Gjest Loffeliten
Skrevet

"Mange har spurt om hvor de har kjøpt frokosten"? Altså... Det er så ekstremt lite troverdig! "Ååå så god frokost dere har, hvor kommer den fra?!" :ler:  Gudbedre. Selv blodfansen (hvem nå de er?) må vel skjønne at det er PT-Åge eller fruen selv som opererer i kommentarfeltet og at dette dreier seg om snikreklame og forberedelser til nok et annonseinnlegg på bloggen. 

Skrevet

Bare å sende en mail til Arnulf Refsnes det 🙃

• Liker 5
Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg tror ikke det morgenlevering.no kommer til å få noe særlig mer med kunder etter dette. Heller motsatt. Jeg klarer ikke se for meg at fanklubben til CBE har økonomi til det. For eksempel vil jo folk på KG slutte med morgenlevering. Nettopp pga bloggen og det den står for. 

Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Jeezz, hvem er disse hjelpeløse menneskene?😂

Skrevet
1 time siden, LilleSnupp skrev:

Mange har spurt hvor jeg har kjøpt frokosten vi spiste da vi hadde gjester, så tenker å lage et innlegg om den fantastiske frokosten vi bestilte fra morgenlevering.no...

Hvem i alle dager spør hvor frokosten er fra utenom PT-Åge og hans kollegaer?!?!

Tror de virkelig på at folk gjør noe annet enn å gapskratte av det utsagnet? Jeg er målløs. Hvor lavt kan de synke?

• Liker 27
Skrevet (endret)
31 minutter siden, xx girl xx skrev:

Jeg tror ikke det morgenlevering.no kommer til å få noe særlig mer med kunder etter dette. Heller motsatt. Jeg klarer ikke se for meg at fanklubben til CBE har økonomi til det. For eksempel vil jo folk på KG slutte med morgenlevering. Nettopp pga bloggen og det den står for. 

OM det stemmer at CBE er sponset av morgenlevering.no tyder tidligere erfaring på at det kan lønne seg for dem https://www.dn.no/etterBors/2016/08/19/2132/Medier/bloggere-ga-lydbokboom De fleste har vel råd til å bruke 2-300 kroner på en god frokost. 

Endret av Shopgirl2014
  • Liker 1
Skrevet

Ja, til og med CBE.no burde ha råd, hvis man skal følge resonnementet ditt. 

• Liker 31
Skrevet
3 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

OM det stemmer at CBE er sponset av morgenlevering.no tyder tidligere erfaring på at det kan lønne seg for dem https://www.dn.no/etterBors/2016/08/19/2132/Medier/bloggere-ga-lydbokboom De fleste har vel råd til å bruke 2-300 kroner på en god frokost. 

Hva folk har råd til å bruke på frokost har absolutt ingenting med problemstillingen som diskuteres å gjøre. 

Kanskje med unntak av at CBE tydeligvis ikke har til å betale for frokosten sin selv..

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...