Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

@Lin10 

Kanskje jordens dårligste unnskyldning for ikke å bry seg om brudd på loven - at det er andre som er verre. Skal vi overføre det til resten av samfunnet? "Kan ikke være noe problem at jeg kjører i 70 i 50-sonen for det er andre som kjører 90 der". Hvis noen mener det er verre regelbrudd hos andre bloggere enn CBE så kan de vel selv rapportere det inn til FO? Syns det er rart at jeg som i hovedsak har interessert meg for CBE.no ikke skal få lov til å reagere på ting jeg ikke liker, men i stedet begynne å lese andre blogger for å sjekke om de kanskje også har lignende regelbrudd. Merkelig argumentasjon syns jeg. Jeg har ikke fulgt med på disse andre bloggerne, du hentyder til, i den grad at jeg vil uttale meg like stærkt om manglen på reklamemerking som jeg kan om CBE.no. Men du er da velkommen til å ta det opp i de bloggernes tråder på Rampelys og melde det inn til FO du også :) 

At CBE.no er flinke og bare har noen få glipper er helt feil. Det er jo akkurat det @Asti og andre har grundig dokumentert. Nemlig at dette er ofte (gjerne daglig) og systematisk og dermed også mye mer kynisk. Hvorfor er det ille å ønske at en som kynisk bryter loven så godt som daglig burde bli bedre?

• Liker 41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg hadde sett at samboer hadde drevet en rosablogg sammen med meg:fnise: 

• Liker 8
Gjest I'm back
Skrevet
57 minutter siden, nyher skrev:

Synes jeg hadde sett at samboer hadde drevet en rosablogg sammen med meg:fnise: 

Hadde han tjent millioner så hadde han vel muligens gjort det?

Er det ikke fint at et ektepar deler interesser da? 

Skrevet
46 minutter siden, I'm back skrev:

Man kan tjene millioner på å være luksusprostituert også, det betyr ikke at alle gjør det. Og enda færre kjærester som oppmuntrer til det, eller enda verre; tar rollen som motivator og hallik! 

Til opplysning så eksisterer det mange mennesker med god moral, integritet og mål om meningsfulle yrker. Sirkus Eriksen er ikke blant dem. 

• Liker 26
Gjest I'm back
Skrevet
Akkurat nå, Vitulina skrev:

Man kan tjene millioner på å være luksusprostituert også, det betyr ikke at alle gjør det. Og enda færre kjærester som oppmuntrer til det, eller enda verre; tar rollen som motivator og hallik! 

Til opplysning så eksisterer det mange mennesker med god moral, integritet og mål om meningsfulle yrker. Sirkus Eriksen er ikke blant dem. 

Neida. Men jeg syns nå sammenligningen med blogger og luksusprostituert var vel drøy. 

Poenget mitt var bare at de deler interesse og arbeidsplass og tjener gode penger på det. 

Skrevet
1 time siden, I'm back skrev:

Ha ha, mannen min tjener langt flere millioner enn the Eriksen og det klarer han UTEN MEG! I fritiden deler vi interesser!

• Liker 15
Skrevet
28 minutter siden, I'm back skrev:

Neida. Men jeg syns nå sammenligningen med blogger og luksusprostituert var vel drøy. 

....

Er sammenligningen drøy? Heller relevant. Helt ærlig, hvis man har valget mellom å selge egen kropp eller familien sin, hva er egentlig verst?

Skrevet
32 minutter siden, I'm back skrev:

Poenget mitt var bare at de deler interesse og arbeidsplass og tjener gode penger på det. 

Mannen min og jeg deler også arbeidsplass. MEN vi driver ikke med lovbrudd, utlevering av barna og tigging. Hvis det kalles "interesse", da synes jeg de har en merkelig felles interesse.  

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, I'm back skrev:

Min er nok for ærlig til å holde på sånn som LK, men kanskje han hadde likt å photoshoppe meg til det ugjenkjennelige:fnise: 

• Liker 11
Skrevet

Dagens piknikkurv, med på halvparten av bildene. Vil komme spørsmål i kommentarfeltet og enten CBE eller bedriften vil svare. 

• Liker 13
Gjest I'm back
Skrevet
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Dagens piknikkurv, med på halvparten av bildene. Vil komme spørsmål i kommentarfeltet og enten CBE eller bedriften vil svare. 

Og vi venter i spenning...

Skrevet
4 minutter siden, I'm back skrev:

Og vi venter i spenning...

Nei. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Kollontaj skrev:

Helt sikkert noe (gammelt) sponset. ;)

Tilføyelse: Sjekket, joda http://www.carolinebergeriksen.no/2012/03/29/tid-for-hjem-riviera-maison/ . Jeg regnet nesten med det, da det virker som bloggeren stort sett eier sponsede produkt.

Endret av Asti
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Asti skrev:

Helt sikkert noe (gammelt) sponset. ;)

Riktig. Sponset i 2012! Ble vist frem i 2015 også, ble da ikke oppgitt som sponset. 

https://imgur.com/a/N6emt

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
Skrevet

👍 Hos vanlige folk går frasene slik: Når kjøpte vi sofaen, egentlig? Hvor mange år er komfyren vår nå? Å, der er kjolen jeg kjøpte til bryllupet til Olga!  Hvor kjøpte du de vasene? 

I familien Berg Eriksen, derimot...

• Liker 18
Skrevet
3 timer siden, Kollontaj skrev:

Sier regelverket at dersom noe var sponset for fem (!) år siden, så skal det fortsatt merkes? Produktet er mest sannsynlig ikke i salg lenger.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Asti skrev:

Er sammenligningen drøy? Heller relevant. Helt ærlig, hvis man har valget mellom å selge egen kropp eller familien sin, hva er egentlig verst?

Ja, sammenligningen er drøy, og heller ikke relevant. Å blogge, selv om mann og barn blir avbildet på bloggen, er ikke det samme som å være prostituert. Ærlig talt. 

• Liker 7
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
10 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Sier regelverket at dersom noe var sponset for fem (!) år siden, så skal det fortsatt merkes? Produktet er mest sannsynlig ikke i salg lenger.

Ehh, jo, linken i blogginnlegget fungerer fortsatt og de har varen ennå (ikke på lager, men kan bestilles)

Får håper hun husker å nevne det i kommentarene til alle som spør hvor kurven kan kjøpes☺️

Skrevet
1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja, sammenligningen er drøy, og heller ikke relevant. Å blogge, selv om mann og barn blir avbildet på bloggen, er ikke det samme som å være prostituert. Ærlig talt. 

Uenig med deg. Vi har ulik syn på hvor grensene går for hva man ønsker å selge.  Den dagen jeg må få sponset burdager og dåp, da selger jeg heller kroppen min.  Jfr. sponset barnebursdag (http://www.carolinebergeriksen.no/2016/12/05/gingerbread-house-decorating-party-vol-2/) og dåp (http://www.carolinebergeriksen.no/2017/02/28/26-02-2017-naias-dapsdag/). 

Så for min del er det relevant å se på hva ville jeg ha solgt: Kropp eller familie for penger.  

Du får ha din menig. :) 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...