Milio Skrevet 25. mai 2017 #33541 Skrevet 25. mai 2017 Det er jo ganske tydelig at hun fisker etter spons av hagen. Syns det er flaut, skjønner ikke at hun ikke ser det. Forresten, jeg måtte le litt når jeg så hun hadde høye hæler mens hun luket ugress. 33
Pipa Skrevet 25. mai 2017 #33542 Skrevet 25. mai 2017 (endret) På 25.5.2017 den 11.19, RompeRusk skrev: Ungene? Eller kommer det snart et annonseinnlegg om fertilitetsklinikk? Hun hadde vel ett innlegg om en fertilitetsmonitor ved første graviditet. Og hvor viktig det hadde vært under prøveperioden.Så jeg kan ikke si hva som ikke er sponset lenger jeg faktisk Endret 26. mai 2017 av Alice i Eventyrland 7
Populært innlegg Keaton Skrevet 25. mai 2017 Populært innlegg #33543 Skrevet 25. mai 2017 De har 250 m2 med bed og tror det blir for dyrt å plante dekkplanter. Det er vel sånn at når man ikke er vant til å betale for noe, da virker alt dyrt. 58
Pipa Skrevet 25. mai 2017 #33544 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, Kollontaj skrev: De har 250 m2 med bed og tror det blir for dyrt å plante dekkplanter. Det er vel sånn at når man ikke er vant til å betale for noe, da virker alt dyrt. Regner med at hun røsker opp de grantrærne som forsøpler utemiljøet, er villig til å vedde en 10'er på det faktisk. 5
Populært innlegg Polly. Skrevet 25. mai 2017 Populært innlegg #33545 Skrevet 25. mai 2017 Frua gjør hagearbeid ikledd en jumpsuit, hatt fra Gina Tricot som selvfølgelig er kjøpt privat, klokke fra DW som selvfølgelig også er kjøpt privat, boots (wtf hvem luker i hagen i hæler?) og er selvsagt stivsminket for anledningen. Beklager altså, men dette blir for dumt. Blir også meget flau på deres vegne etter den åpenbare fiskingen etter spons/samarbeid på hagearbeid. Men hvem vet, helt sikkert noen som biter på -det har jo skjedd utallige ganger før.. 55
qtpi Skrevet 25. mai 2017 #33546 Skrevet 25. mai 2017 De 15 min de skal bruke i hagen går til å fotografere frua. 30
Ultiva Skrevet 25. mai 2017 Forfatter #33547 Skrevet 25. mai 2017 27 minutter siden, Polly. skrev: Frua gjør hagearbeid ikledd en jumpsuit, hatt fra Gina Tricot som selvfølgelig er kjøpt privat, klokke fra DW som selvfølgelig også er kjøpt privat, boots (wtf hvem luker i hagen i hæler?) og er selvsagt stivsminket for anledningen. Beklager altså, men dette blir for dumt. Blir også meget flau på deres vegne etter den åpenbare fiskingen etter spons/samarbeid på hagearbeid. Men hvem vet, helt sikkert noen som biter på -det har jo skjedd utallige ganger før.. Forrige gang hun poserte i fbm hagearbeid så hadde hun på seg en strikkegenser fra Ganni til 4000 kroner 😂 ... Men jeg tror dette er iscenesatt jeg. De har nok tatt disse bildene i fbm Gina Tricot-kampanjen de er midt oppi, for her kom det visst "tilfeldigvis" 6 bilder av en UMERKET hatt fra GT... Så sauser de denne klesreklamen inn i litt "hagearbeid". Eller; desperat tigging etter sponset hagearbeid som det også heter. Tror like lite på at hun gjør hagearbeid i høyhælte sko som i genser til 4000. Dette er skjult reklame samt profesjonell tigging etter spons, enkelt og greit. 38
Polly. Skrevet 25. mai 2017 #33548 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: Forrige gang hun poserte i fbm hagearbeid så hadde hun på seg en strikkegenser fra Ganni til 4000 kroner 😂 ... Men jeg tror dette er iscenesatt jeg. De har nok tatt disse bildene i fbm Gina Tricot-kampanjen de er midt oppi, for her kom det visst "tilfeldigvis" 6 bilder av en UMERKET hatt fra GT... Så sauser de denne klesreklamen inn i litt "hagearbeid". Eller; desperat tigging etter sponset hagearbeid som det også heter. Tror like lite på at hun gjør hagearbeid i høyhælte sko som i genser til 4000. Dette er skjult reklame samt profesjonell tigging etter spons, enkelt og greit. Helt riktig. 14
Attami Skrevet 25. mai 2017 #33549 Skrevet 25. mai 2017 4 timer siden, Konvall skrev: Ja!! De har enda ikke fått sponset gartner til hagen sin,,anbudet kostet så mye at de skulle stelle hagen selv i år,,,😝😎😂🤓 Tviler på at en gartner vil sponse dem?! Hadde hagen vært på 4x6 meter og ikke en park, så kanskje det hadde vært enklere.Mulig at de romlingene i selfie-hus-hjem har ekspertisen, kanskje hun bør spørre dem igjen? De får iallefall ikke polakker til å jobbe gratis for seg.... 7
Keaton Skrevet 25. mai 2017 #33550 Skrevet 25. mai 2017 Tror gartnerfolk har såpass mye etterspørsel at det ikke er så interessant. De fikk vel ikke sponset oppgraderingen av hagen i Siljan, heller, det ble iallfall ikke nevnt noe om det. 7
MorTeresa Skrevet 25. mai 2017 #33551 Skrevet 25. mai 2017 7 timer siden, I'm back skrev: Eventuelt bryr de seg ikke og tar bloggene for det de er - lettbent underholdning med fine bilder og noen ganger gode tilbud. Hvor egne barn brukes for profitt. 10
Attami Skrevet 25. mai 2017 #33552 Skrevet 25. mai 2017 6 timer siden, Kollontaj skrev: Hvis man omgår reglene og reklamerer for noe som "kjøpt selv og her kan dere kjøpe maken" for å unngå å skrive "sponset" eller "annonse", er det ikke lovens hensikt. FO har som utgangspunkt at bloggerne er ærlige og har et skille mellom det de har kjøpt selv og det de har blitt sponset med. Les loven. Har fruen vist fram en vare som hun hevder hun har kjøpt selv? Samme varen er brukt i en tidligere annonse som er vist på bloggen og dette skal ikke merkes ifg fruen fordi hun har kjøpt varen selv. SÅ naive lesere har hun ikke.. Samtidig vet vi at hun blir sponsa av både Gina T og DW. Sittet frua kanskje med to like varer av mye for å ha ryggen fri? Da er det ikke rart at dem sponser Fretex med sekker av gangen. 5
Populært innlegg Mme Blavatsky Skrevet 25. mai 2017 Populært innlegg #33553 Skrevet 25. mai 2017 Å måtte tigge om mat er en ting, men å stå med hånda ut når du allerede har millioninntekt og tigge etter gratis gartnerspons,- det er ikke noe annet enn flaut og frekt i min bok. Sånn på generell basis, altså. 71
Inocybe Skrevet 25. mai 2017 #33554 Skrevet 25. mai 2017 (endret) 29 minutter siden, Ultiva skrev: Forrige gang hun poserte i fbm hagearbeid så hadde hun på seg en strikkegenser fra Ganni til 4000 kroner 😂 ... Men jeg tror dette er iscenesatt jeg. De har nok tatt disse bildene i fbm Gina Tricot-kampanjen de er midt oppi, for her kom det visst "tilfeldigvis" 6 bilder av en UMERKET hatt fra GT... Så sauser de denne klesreklamen inn i litt "hagearbeid". Eller; desperat tigging etter sponset hagearbeid som det også heter. Tror like lite på at hun gjør hagearbeid i høyhælte sko som i genser til 4000. Dette er skjult reklame samt profesjonell tigging etter spons, enkelt og greit. Det er nok iscenesatt alt sammen ja, men ser de ikke selv hvor fremmedgjørende det blir? At genseren var dyr bryr jeg meg mindre om, men den var jo skikkelig upraktisk til formålet. En hårete genser hvor absolutt alle blader og rusk vil sette seg fast i. Høyhælte sko som ikke gjør annet enn å gi enda dårligere arbeidsstilling og vondt i ryggen. Vi som faktisk bruker mange timer i hagen ser hvor håpløst det er. Skal man lage slike "hverdagslige" innlegg (sauset inn i umerket reklame og tigging) så gjør det i det minste så man kan tro på det. Det de gjør nå passer bedre inn i en satire over virkelighetsfjerne rosabloggere. Pinlig er det. Endret 25. mai 2017 av Inocybe 36
Keaton Skrevet 25. mai 2017 #33555 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Hun har endel naive lesere, ja. Selvsagt kommer det flere kritiske kommentarer enn det som publiseres, men om en blogger har 8-10 000 som er påvirkelige, holder det for firmaer som annonserer. I følge Storytel fikk de 5000 nye kunder: "5000 av disse vet de at er rekruttert av bloggere som Caroline Berg Eriksen, Marna «Komikerfrue» Haugen og bloggende profiler som Jenny Skavlan og Tone Damli." CBE hanket inn flest kunder, la si hun skaffet 1500-2000, det er god butikk for Storytel, selv om det er under 10 % av de som leser bloggen. (CBE fikk 250 000 for jobben.) Endret 25. mai 2017 av Kollontaj 10
Valetta Skrevet 25. mai 2017 #33556 Skrevet 25. mai 2017 27 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Å måtte tigge om mat er en ting, men å stå med hånda ut når du allerede har millioninntekt og tigge etter gratis gartnerspons,- det er ikke noe annet enn flaut og frekt i min bok. Sånn på generell basis, altså. Helt enig. Det er jo faktisk tigging i ordets rette forstand. Bare innpakket i rosa glanspapir. 17
Eidfrid Skrevet 25. mai 2017 #33557 Skrevet 25. mai 2017 Jeg la faktisk ikke merke til de høyhælte skoene 😂 Denne månedens boktips er forresten Calender Girl. Syns det er bra hun innrømmer at det kan bli for mye av det gode. Spesielt etter de hyllestene andre bloggere har hatt. 2
Gjest Regn Skrevet 25. mai 2017 #33558 Skrevet 25. mai 2017 Jeg synes naturligvis det er synd at hun skal profitere på å skrive om bøker. Troverdige og gode omtaler kan jeg finne andre steder.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 25. mai 2017 #33559 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Carolines LYDbokklubb, vær nå ærlig da!🙄 Endret 25. mai 2017 av Sirkustjukk
Gjest Anna Nas Skrevet 25. mai 2017 #33560 Skrevet 25. mai 2017 Calendar Girl gjør seg nok ekstra godt som lydbok, ja. 😄🔥
Fremhevede innlegg