Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest I'm back
Skrevet
4 timer siden, Polly. skrev:

Frua gjør hagearbeid ikledd en jumpsuit, hatt fra Gina Tricot som selvfølgelig er kjøpt privat, klokke fra DW som selvfølgelig også er kjøpt privat, boots (wtf hvem luker i hagen i hæler?) og er selvsagt stivsminket for anledningen. Beklager altså, men dette blir for dumt. Blir også meget flau på deres vegne etter den åpenbare fiskingen etter spons/samarbeid på hagearbeid. Men hvem vet, helt sikkert noen som biter på -det har jo skjedd utallige ganger før.. 

Neida. Hun luker ikke i hagen. Hun har fotoshoot der, med hagearbeid som tema. 

Altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Å måtte tigge om mat er en ting, men å stå med hånda ut når du allerede har millioninntekt og tigge etter gratis gartnerspons,- det er ikke noe annet enn flaut og frekt i min bok.

Sånn på generell basis, altså.

Ikke for å egentlig sitere meg selv, men det hele minner meg om det blogginnlegget som ble skrevet fra en flott hotellsuite der ekteparet nøt en bedre frokost mens CBE satt og så ned på noen tiggere nede på gata.

Er de egentlig noe "bedre" enn de stakkars tiggerne på gata slik de ber om å få sponset enda mer i en allerede gjennomkommersialisert tilværelse? 

Jeg skulle ønske jeg kunne komme på noe bra bloggen har bidratt med uten samtidig å mele sin egen kake, men jeg kommer ikke på én eneste ting.

Tvert imot så synes jeg at det blir mer og mer tydelig hva slags bedrift dette i realiteten er, og at den har en udelt negativ påvirkning på alt den kommer i nærheten av. -Omtrent som en Kong Midas om man bytter ut gull med dritt, slik jeg tenker på det i min mening.

• Liker 32
Skrevet

LKE: "La oss få tatt de bildene i hagen nå da, Caroline!"

CBE: "Jada, jeg skal bare inn å ta på de klærene og klokka, som vi snakket om i går"

30 min senere..

LKE: "Sånn, det ble nok bra"

CBE: "Flott, jeg har dødsvondt i ryggen. Stikker inn å skrifter jeg"

Var vel omtrent sånn, kan jeg tenke meg. For ett liv...

• Liker 15
Gjest justcurious
Skrevet
1 time siden, Anna Nas skrev:

Calendar Girl gjør seg nok ekstra godt som lydbok, ja. 😄🔥

Haha 😂

Gjest Sirkustjukk
Skrevet (endret)
10 minutter siden, konkelimonke skrev:

Stakkars barn, sitter hun å sover eller får hun ikke sitte å se ut?

Legg heller inn imgrlenke, bilder fra blogg er regelbrudd og fører til at tråden må ryddes...

(Hun har "forklart" hvorfor skjermen var slik i kommentarfeltet, men man er visst mammapoliti når man synes det ser litt snålt ut)

Endret av Sirkustjukk
Skrevet

Hvis tigging blir forbudt, hva skal familien leve av da 😨

• Liker 21
Skrevet
Akkurat nå, Pikachuchu skrev:

Et tiggerforbud kan gi helt uante konsekvenser ja :P

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Frua har et halvt PT-studie som hun kan fullføre? 

Herren kan jo opprette egen lege-praksis, og kanskje utvide med en bi-geskjeft hvor han tilbyr (over)redigerte portretter?!

• Liker 23
Skrevet

Jeg stusser  :icon_lol:  på håret hennes på det bildet med vogna jeg.
Det er ikke særlig bra reklame med lyse extensions som er festet her og der i forskjellig høyde? Har hun ikke akkurat vært hos frisøren? :huh:

Jeg får ikke lyst til å bruke den salongen i hvert fall.

• Liker 8
Gjest I'm back
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Jeg stusser  :icon_lol:  på håret hennes på det bildet med vogna jeg.
Det er ikke særlig bra reklame med lyse extensions som er festet her og der i forskjellig høyde? Har hun ikke akkurat vært hos frisøren? :huh:

Jeg får ikke lyst til å bruke den salongen i hvert fall.

Igjen, skal man kritisere får man sørge for å ha fakta rett. Hun har ikke extensions lenger. 

Jeg elsker nivået på diskusjonen nå. Så saklig og profesjonell 🙈

Skrevet (endret)
27 minutter siden, I'm back skrev:

Igjen, skal man kritisere får man sørge for å ha fakta rett. Hun har ikke extensions lenger. 

Det er umulig å vite hva som er sant og ikke når det kommer fra den bedriften... Det er veldokumentert et overveldende antall løgner fra dem historisk sett. De har pådratt seg et troverdighetsproblem, så om man tilfeldigvis ikke har fått med seg at det nå ikke er extensions lenger, eller om man ikke tror på det, så er det forståelig. 

Endret av Pikachuchu
Fjernet et 'ikke'
  • Liker 23
Skrevet
2 timer siden, I'm back skrev:

Neida. Hun luker ikke i hagen. Hun har fotoshoot der, med hagearbeid som tema. 

Altså!!!

Ja, bildene ble tatt i går, så noen hagedag var det nok ikke i dag og garantert ikke i dette antrekket. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, I'm back skrev:

Åssen vet du det?

• Liker 12
Skrevet (endret)
1 time siden, I'm back skrev:

Hvordan vet du at hun ikke har extenstion lenger?

endret: ser hun på bloggen skriver hun at hun hadde bestemt for å ta en pause i exstention siden håret var slitt, men at hun kunne sette inne glips når hun ville ha litt mer fylde. Så da kan vi ikke vite om hun har eller ei.,

Endret av Emilie112
  • Liker 11
Gjest Ine Trikat
Skrevet

Det er garantert klips i håret for ellers er det andre lyse klumper av hår der. Det er typisk clips look det der...

Skrevet

Er vel klips. På hattebildet ser man håret i hestehale og det er ikke mye hår, slik det er på vognbildene. Så, ja. Er vi ferdige med med kritikk av kritikerne for denne gangen? 

• Liker 13
Gjest I'm back
Skrevet (endret)
51 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Inneholder CBE-link 

Vedkommende hinter nok til dette innlegget http://www.carolinebergeriksen.no/2017/04/20/lets-go-summer-blonde/

Men hun skiver også at det er bare å bruke klips om hun har krøller/ønsker fylde etc. 

Men skal man først være metakritker så er det greit å ha alle faktaene på bordet eller hva, @I'm back? 😘

Joda. Så dere mener at hun har extensions på det bilde? Og at det ikke er pent? Eller? 

😘😘😘

Endret av I'm back
Glemte nussesmilyen. Viktig å videreføre den gode tonen.
Gjest I'm back
Skrevet
2 timer siden, Pikachuchu skrev:

Det er umulig å vite hva som er sant og ikke når det kommer fra den bedriften... Det er veldokumentert et overveldende antall løgner fra dem historisk sett. De har pådratt seg et troverdighetsproblem, så om man tilfeldigvis ikke har fått med seg at det nå ikke er extensions lenger, eller om man ikke tror på det, så er det forståelig. 

Jepp. Det er bare til å kritisere i vei. For det er helt sikkert NOE muffens med bildene, enten det ene eller det andre. Kjør på. 

Gjest I'm back
Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Åssen vet du det?

Hun skrev det i en kommentar. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...