Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Hallepalle skrev:

Hva skjer med armene hennes på det øverste bildet i Gina T bloggen? 

Hun har åpenbart redigert armene slankere. Ved hennes høyre albue, altså rett over murkanten til venstre i bildet, ser man til og med et tydelig hakk etter den dårlige redigeringsjobben.

Sunt og redelig. 

• Liker 27
Gjest Ine Trikat
Skrevet

Er det Caroline eller mannen som kapper av kroppsdeler sånn? Jeg vet ikke hva som er verst av de to alternativene egentlig...

Skrevet

Hun redigerte bildene selv sist gang de ble fersket, uttalte hun. Nå for tiden er det vel han som fikser "lys og skygge".

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ja, sånne hakk inn i armen får man jo helt naturlig. Glemte kanskje å legge på ny farge, lettere på andre siden, der er bakgrunnen sort. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Hun har fått en kommentar om bildet og svart😉

(Får ikke laget imgr nå)

Skrevet

Det er kjolen som synes bak, forklares det. Åkkei. Haka også? 

• Liker 12
Skrevet

Jeg så at det var ryggen på kjolen som blåste frem. Det vises enda bedre på bildet under, for der kommer fargene frem også.
Og kjeven.. det er jo sånn den ser ut.

Tror dere ser spøkelser altså. :P

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er kjolen som synes bak, forklares det. Åkkei. Haka også? 

Armen på andre siden er også noe hakkete, bare ikke like mye som den andre. Kanskje noen bare har hakkete overarmer? :vetikke:

• Liker 14
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det er i grunnen rivende likegyldig om det er CBE eller LKE som redigerer bildene. Det er CBE som skriver tekstene, velger ut og setter inn bildene, og trykker "publiser". Konsekventlig har hun en rekke muligheter til å stoppe eventuelle PS-påfunn fra LKEs side. 

Gjest Newroz
Skrevet

Jeg tror på forklaringen om at det er kjolen som blåser frem. Når man zoomer inn på bildet så ser man antydninger til mønster på den svarte stripa. Videre: Hvorfor redigere denne ene delen av armen? Det er mye annet som man kunne redigert som er mer synlig. 

Skrevet

Det er så trist hvor stive og litt ekle bildene på bloggen har blitt. Hun avbildes som regel i de samme vinklene, helst med venstre siden mot kamera, med et halvt"smil" som ser mer ut som en grimase. I tillegg blir bildene redigert slik at ansiktet hennes virker enda stivere. Og så må altså armer, rygg, lår og hender redigeres...  Snakker om godt forbilde for neste generasjon!

• Liker 31
Skrevet
28 minutter siden, Newroz skrev:

Jeg tror på forklaringen om at det er kjolen som blåser frem. Når man zoomer inn på bildet så ser man antydninger til mønster på den svarte stripa. Videre: Hvorfor redigere denne ene delen av armen? Det er mye annet som man kunne redigert som er mer synlig. 

Hun svarer vel at blomstermønsteret har samme hudtone som armen hennes. Har prøvd å studere kjolen, men finner ingen blomster/-mønster som har samme farge som huden hennes.

• Liker 12
Gjest Newroz
Skrevet
Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Hun svarer vel at blomstermønsteret har samme hudtone som armen hennes. Har prøvd å studere kjolen, men finner ingen blomster/-mønster som har samme farge som huden hennes.

Jeg ser helt nederst på den svarte streken at det er en "hudfarge" som ikke er helt den samme som hennes hudfarge. Noen av blomstrene er jo hvite/rosa så kan jo være en av dem. 

Men igjen, forstår ikke hvorfor hun i så fall tar en liten flik av armen? Hadde heller gått for skrukkene ved armhulen feks. 

Skrevet (endret)

Og her mangler hun plutselig en bit av tanna. Jaja, en tannbit som forsvinner her og en kjeve som forsvinner der. Fort gjort i en überhektisk hverdag. :bond:

http://m.imgur.com/gOQJytC

Endret av Cesil
  • Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Cesil skrev:

Og her mangler hun plutselig en bit av tanna. Jaja, en tannbit som forsvinner her og en kjeve som forsvinner der. Fort gjort i en überstresset hverdag. :bond:

Kjære vene! 🤤

Og jeg sier det igjen... den huden! Såå mye sminke at de ikke klarer å redigere det bort engang! 

• Liker 10
Gjest Zeitgeist
Skrevet
13 minutter siden, Cesil skrev:

Og her mangler hun plutselig en bit av tanna. Jaja, en tannbit som forsvinner her og en kjeve som forsvinner der. Fort gjort i en überhektisk hverdag. :bond:

Hvilken tann er det du mener? Den ene av fortennene er relativt smal (andre fortann mot høyre), men jeg ser ingen tannbiter som mangler (kanskje jeg trenger briller).

Skrevet
7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Hvilken tann er det du mener? Den ene av fortennene er relativt smal (andre fortann mot høyre), men jeg ser ingen tannbiter som mangler (kanskje jeg trenger briller).

http://m.imgur.com/f5SQ590

Kan hende tanna bare er slik, selv om jeg ikke har sett det på andre bilder. Gjetter heller at det er dårlig photoshopping. Det var jo et annet bilde her der de bare hadde photoshoppet fortennene kritthvite, mens de andre var flere nyanser gulere. Kan hende LKE er flink til å ta bilder, men photoshopping kan han ikke

• Liker 6
Gjest Zeitgeist
Skrevet
51 minutter siden, Cesil skrev:

http://m.imgur.com/f5SQ590

Kan hende tanna bare er slik, selv om jeg ikke har sett det på andre bilder. Gjetter heller at det er dårlig photoshopping. Det var jo et annet bilde her der de bare hadde photoshoppet fortennene kritthvite, mens de andre var flere nyanser gulere. Kan hende LKE er flink til å ta bilder, men photoshopping kan han ikke

Takk, skjønner hva du mener. Det kan være at papillene (den smale delen av tannkjøttet mellom tennene) faktisk er slik, og at kameravinkelen får det til å se ut som det mangler en bit. Samtidig finner jeg det påfallende at samtlige tenner i bildet alle har en og samme hvitfarge og ikke antydning til oklusjoner eller nyanser i emaljen. Det er odontologisk sett særdeles sjeldent - til og med kroner, veneers o.l. har nyanser i seg fordi to tenner simpelthen ikke er 100% identiske i fargen. Vel, med unntak av CBE da ... Må nok være all SB12 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...