miagunda Skrevet 15. mai 2017 #32941 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, FruRosa skrev: Nøyaktig HVA er det som gjør henne til "verdens beste mamma" i deres øyne tro? Har lest her inne at det er pga hun har mye penger. Ha ha 6
LilleSnupp Skrevet 15. mai 2017 #32942 Skrevet 15. mai 2017 Var noen her som lurte på om de norgesglassene som hun lånte i 2015 ble levert tilbake. Trokke det siden de har vært en del av 17. mai bordekkingen både i 2015, 2016 og nå i 2017 (linker til blogg). Nesten så man må studere godt for å se variasjon.. 21
Keaton Skrevet 15. mai 2017 #32943 Skrevet 15. mai 2017 Låne de samme Norgesglassene tre år på rad. Det er en geskjeft jeg har vansker med å begripe. 22
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. mai 2017 #32944 Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Låne de samme Norgesglassene tre år på rad. Det er en geskjeft jeg har vansker med å begripe. Nja, må ikke glemme dette er dama som visst nok kjørte til matbutikken for å kjøpe Frooshsmoothie i stedet for å bruke de hun hadde fått tilsendt🙄
LilleSnupp Skrevet 15. mai 2017 #32945 Skrevet 15. mai 2017 14 minutter siden, Kollontaj skrev: Låne de samme Norgesglassene tre år på rad. Det er en geskjeft jeg har vansker med å begripe. 10 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Nja, må ikke glemme dette er dama som visst nok kjørte til matbutikken for å kjøpe Frooshsmoothie i stedet for å bruke de hun hadde fått tilsendt🙄 Forklarer jo en del om hvorfor hun har det så mye mer travelt enn Hvermansen.. 31
Vitulina Skrevet 15. mai 2017 #32946 Skrevet 15. mai 2017 31 minutter siden, LilleSnupp skrev: Var noen her som lurte på om de norgesglassene som hun lånte i 2015 ble levert tilbake. Trokke det siden de har vært en del av 17. mai bordekkingen både i 2015, 2016 og nå i 2017 (linker til blogg). Nesten så man må studere godt for å se variasjon.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 8
loffen Skrevet 15. mai 2017 #32947 Skrevet 15. mai 2017 29 minutter siden, LilleSnupp skrev: Var noen her som lurte på om de norgesglassene som hun lånte i 2015 ble levert tilbake. Trokke det siden de har vært en del av 17. mai bordekkingen både i 2015, 2016 og nå i 2017 (linker til blogg). Nesten så man må studere godt for å se variasjon.. Jøss, det var ganske likt ja! Men er ikke de ringene bak på stolene til å henge ballongene i? 15
Keaton Skrevet 15. mai 2017 #32948 Skrevet 15. mai 2017 Tips: kjøp deg de glassene så slipper du låne de samme glassene hvert år. For det er vel aldri slik at du faktisk har fått dem til odel og eie, selv om du skriver tre år på rad at de er lånt. 25
BlendaSensitive Skrevet 16. mai 2017 #32950 Skrevet 16. mai 2017 3 minutter siden, Viking-girl skrev: Fantasiløst. Kliss likt hvert år... ..også de der jækla ballongene igjen! Kom igjeeeeen carrro, det er jobben din å ha minimum av fantasi! Du kan vel i det minste google inspirasjon??? Ser ut som bygdefest fra 40-tallet, med ballonger som ser billige ut. Og er miljøfiendtlig. 31
Lopploella Skrevet 16. mai 2017 #32951 Skrevet 16. mai 2017 Jeg skjønte først ikke overskriften: Første 17. mai hjemme på 11 år. Har de vært bortreist hvert år liksom? Men så skjønte jeg at hjemme for henne er hjemme som der mamma og pappa bor. Det er da ganske rart å si når en er tobarnsmor på tredve. 37
Lopploella Skrevet 16. mai 2017 #32952 Skrevet 16. mai 2017 12 minutter siden, BlendaSensitive skrev: ..også de der jækla ballongene igjen! Kom igjeeeeen carrro, det er jobben din å ha minimum av fantasi! Du kan vel i det minste google inspirasjon??? Ser ut som bygdefest fra 40-tallet, med ballonger som ser billige ut. Og er miljøfiendtlig. Ja, det er ikke mye spennende inspirasjon der altså. Mye annet en kunne gjort med rødt, hvitt og blått. Kan ikke si at jeg er av dem som slår meg løs med nyskapende borddekking på 17. mai akkurat, men om en nå har den rollen som en "inspirerende blogger" så hadde det jo vært et poeng å faktisk finne på noe litt mer spesielt. 18
Valetta Skrevet 16. mai 2017 #32953 Skrevet 16. mai 2017 12 minutter siden, Lopploella skrev: Jeg skjønte først ikke overskriften: Første 17. mai hjemme på 11 år. Har de vært bortreist hvert år liksom? Men så skjønte jeg at hjemme for henne er hjemme som der mamma og pappa bor. Det er da ganske rart å si når en er tobarnsmor på tredve. Nei, det synes jeg ikke er så rart. Jeg bruker også "hjemme" om hjemstedet/barndomshjemmet mitt. Det gjorde mamma også husker jeg. Har liksom noe med røtter og tilhørighet å gjøre. Synes det er litt søtt jeg. 25
lunalee Skrevet 16. mai 2017 #32954 Skrevet 16. mai 2017 14 timer siden, Isola2 skrev: Skjønner ikke helt greia med denne bloggen lengre.Frua ser ut som en plast-versjon av seg selv og alt er liksom for perfekt.Til det kjedsommelige....Hvem er det som vil ha et slikt liv i grunn...jeg hadde ikke takket nei til pengene..men å være på jobb hele tiden,dalle seg opp for å ta bilder,fylle dagen med diverse skjønnhetsbehandlinger,å dekke bord og dandere mat i det uendelige.Dokumentere ALT,få alt sponset og reise rundt for møter hele tiden...? Skjønner på en måte at frua blir utslitt av å gjøre "ingenting" for jeg blir sliten av å gå inn på bloggen hennes for å lese nok et intetsigende innlegg om at hun elsker,mandager og kaffe og ikke har fått løpt på Gud vet hvor lenge........zzzzzzzzzzz Helt enig. Denne bloggen er kun en skygge av seg selv nå. Og hun ser så sliten ut! I innlegget fra 15/5 (17.mai hjemme) har hun et så tomt blikk. Smilet er så uekte og påtatt. På tide å legge opp snart... 12
Gjest Atheena Skrevet 16. mai 2017 #32955 Skrevet 16. mai 2017 (endret) Hvis man scroller nedover bloggen hennes er samtlige innlegg laget for å fremme eller vise frem produkter. Det er rett og slett latterlig at bloggen kommer unna merkingen. Burde stå annonselenker, spons eller reklame på samtlige innlegg, men det ønsker de selvfølgelig ikke å gjøre for da kommer det jo frem hvor mye reklame det virkelig er på bloggen og da vil jo ikke leserne lenger se på henne som bestevenninnen. De kunne like gjerne bladd i Elloskatalogen. Endret 16. mai 2017 av Atheena
Gjest Atheena Skrevet 16. mai 2017 #32956 Skrevet 16. mai 2017 44 minutter siden, Viking-girl skrev: Fantasiløst. Kliss likt hvert år... Ja helt enig. Det er så kjedelig som det kan bli gjort. Dette er ikke hennes sterke side. Ja det er match og tekkelig, men inspirerende er det ikke.
OppNedPåAlt Skrevet 16. mai 2017 #32957 Skrevet 16. mai 2017 Første 17 mai hjemme på 11 år innleggget, voldsomt så skeiv den brune lista ved armen på det siste bildet ble... 9
Veslefrikk Skrevet 16. mai 2017 #32958 Skrevet 16. mai 2017 3 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Første 17 mai hjemme på 11 år innleggget, voldsomt så skeiv den brune lista ved armen på det siste bildet ble... Ja, og når de først skal gjøre tennene hvitere i ps, så bør de jo gjøre det på alle (ref.samme bildet). 13
LilleSnupp Skrevet 16. mai 2017 #32959 Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, Lopploella skrev: Ja, det er ikke mye spennende inspirasjon der altså. Mye annet en kunne gjort med rødt, hvitt og blått. Kan ikke si at jeg er av dem som slår meg løs med nyskapende borddekking på 17. mai akkurat, men om en nå har den rollen som en "inspirerende blogger" så hadde det jo vært et poeng å faktisk finne på noe litt mer spesielt. Nå må du huske at blogging ble valgt foran jusstudier, siden bloggingen ga mer rom for kreativitet.. 20
Gjest CecilieX Skrevet 16. mai 2017 #32960 Skrevet 16. mai 2017 Jeg ser stadig folk skrive at man "like gjerne leser sparkjøp/ellos/younameit-katalogen". Jeg har nikket gjenkjennede, men tenker at jeg jo ikke er en objektiv leser, så spørsmålet er om vi kan ta feil. For det finnes jo unektelig lesere som ikke kan forstå påstanden. Som ser på CBE som noen de kjenner, og liker, en venninne om du vil. Da debatten raste som verst her på KG og ridder LKE skulle forsvare bloggen, så uttalte han jo at "ingen måtte finne på å tro at det man så på bloggen var slik hun egentlig var". Dette på bakgrunn av kritikk som gikk på å være overfladisk og utseendefokusert. Så det er en villet handling, denne katalogfremstillingen. De har jo også brukt ordet "glanset magasin" om målsetningen med det de leverer. Med det i mente så tenker jeg at paret selv bekrefter tanken man får om å bla i en katalog. Det du ser der er en modell, ikke en ekte person, det som fremvises er en fortelling om livet til denne modellen, ikke livet til en virkelig person. Men likevel sitter det lesere som trykker denne fantasiversjonen til sitt bryst. DET er ufattelig må jeg si.
Fremhevede innlegg