Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Yaki skrev:

Vi er i samme leia, og jeg kunne heller aldri ha tenkt meg det selv, godt poeng! Samtidig tror jeg det er nok av dem som gir f i om CBE fronter en gjenstand eller ei, men som samtidig ikke vil assosieres med en rosablogg rent direkte.

Absolutt! :-) Hva som står på badehylla mi er ikke synlig på samme måte, men å gå rundt med feks en genser som CBE har reklamert for gjør jeg bare ikke. Eller en av veskene hennes. Uansett om jeg likte den veska bedre en alle andre i butikken; hell no! 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den Ganni-genseren for eksempel. Jeg tror jeg skulle hatt godt betalt for å gå med en slik. :ler:

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Fotballfluen skrev:

Absolutt! :-) Hva som står på badehylla mi er ikke synlig på samme måte, men å gå rundt med feks en genser som CBE har reklamert for gjør jeg bare ikke. Eller en av veskene hennes. Uansett om jeg likte den veska bedre en alle andre i butikken; hell no! 

Yeah! Og bare for å understreke: jeg tror ikke at CBE.no har særlig mange høyt utdannede lesere, den undersøkelsen må være  sprøyt. Husker ikke hvem som nevnte det, men noen kom med en veldig god og lang beskrivelse av damer med kjedelige liv på bygda med unger, gullrekka, taco og det som hører til, altså "folk flest". Akkurat de tror jeg nok hadde følt litt luksus av å kjøpe en CBE-sekk, men de har ikke råd. Og de ser ikke noe galt i å skrive til sin suksessrike venninne heller.

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Yaki skrev:

Yeah! Og bare for å understreke: jeg tror ikke at CBE.no har særlig mange høyt utdannede lesere, den undersøkelsen må være  sprøyt. Husker ikke hvem som nevnte det, men noen kom med en veldig god og lang beskrivelse av damer med kjedelige liv på bygda med unger, gullrekka, taco og det som hører til, altså "folk flest". Akkurat de tror jeg nok hadde følt litt luksus av å kjøpe en CBE-sekk, men de har ikke råd. Og de ser ikke noe galt i å skrive til sin suksessrike venninne heller.

Enig med deg. For å nyansere litt; det er nok mange lesere som faktisk ER høyt utdannet osv. (Flere i denne tråden er eksempler på det) Min personlige teori er at de leser den for å følge med på galskapen, og at det ikke er de som kommenterer på en venninnemåte med koz og klemz <3<3<3. Antakeligvis er det de som skriver konstruktiv kritikk, for å forsøke å sette fokus på kritikkverdig innhold på bloggen. (Bortkastet energi, men dog) Men for all del, jeg kjenner noen høyt utdannede som heier på CBE, og som kunne skrevet feks; stå på, gjør din greie! Men det er mennesker som generelt mener at individualisme er en god ting, uavhengig av form. Og som gjerne fronter verdisyn og menneskesyn langt unna hva jeg står for.

Endret av Fotballfluen
  • Liker 15
Skrevet
38 minutter siden, Yaki skrev:

Så man kan ikke være høyt utdannet fordi om man bor på bygda med barn og spiser taco? 😲

• Liker 30
Gjest Anna Nas
Skrevet

Er det denne "undersøkelsen" du tenker på @Yaki? Den er vel helst ønsketenkning fra bloggeierne, mer enn realiteter. Herlig at målgruppen elsker å tilbringe tid på kjøpesenter, bar og diskotek (når de ikke jobber i sin høye stilling). :sprettoy:  I min naivitet trodde jeg at målgruppen deres brukte tid på å lese blogg, men det er visst så lite viktig i livet deres at det ikke er verdt å nevne engang... 😶

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Sol79 skrev:

Så man kan ikke være høyt utdannet fordi om man bor på bygda med barn og spiser taco? 😲

Så klart kan man det! Kommentaren min gir ikke særlig mening uten det innlegget jeg refererer til, men som jeg selvsagt ikke finner igjen nå. :)

Edit: fant det! 

Endret av Yaki
Skrevet

Tror det var den ja, @Anna Nas! Og ettersom jeg heller ikke tror det er så mye sant i det, så faller jo hele resonnementet mitt på sin egen urimelighet, men det er gøy å drodle litt rundt det allikevel. Det hele var ment som et svar til @JJBU :)

Skrevet
50 minutter siden, Yaki skrev:

Tror det var den ja, @Anna Nas! Og ettersom jeg heller ikke tror det er så mye sant i det, så faller jo hele resonnementet mitt på sin egen urimelighet, men det er gøy å drodle litt rundt det allikevel. Det hele var ment som et svar til @JJBU :)

Den der er vel rettet mot eventuelle sponsorer og annonsører? Ikke at det blir noe mer sant av den grunn, men hvem ville annonsert der hadde det ikke vært for den teksten?😂

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, LilleSnupp skrev:

Tildekking foran vogn. Skal ikke begynne engang med hva jeg mener om slikt. 

.. og ja, er fremvist på bloggen til AS´et, så da kommenterer jeg slik galskap!

:rasende:

Hvor ser du dette?☺

Skrevet
5 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Hvor ser du dette?☺

Nederste bildet fra prøvemiddagen

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
17 timer siden, LilleSnupp skrev:

Tildekking foran vogn. Skal ikke begynne engang med hva jeg mener om slikt. 

.. og ja, er fremvist på bloggen til AS´et, så da kommenterer jeg slik galskap!

:rasende:

Og disse forsvarstalene til fansen om at CBE er "verdens beste mamma" etc... 

Som om ikke selv rutinerte småbarnsmødre ikke kan tabbe seg ut🙄

Skrevet
1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Og disse forsvarstalene til fansen om at CBE er "verdens beste mamma" etc... 

Som om ikke selv rutinerte småbarnsmødre ikke kan tabbe seg ut🙄

Nøyaktig HVA er det som gjør henne til "verdens beste mamma" i deres øyne tro?

• Liker 9
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
15 timer siden, Yaki skrev:

ØYH!!! Jeg bor på bygda, har unger, spiser taco og ser på gullrekka, men jeg ville ikke bli sett død med CBE-veske! 🙈

Skrevet
31 minutter siden, FruRosa skrev:

At de delikate barnelekene er fargekoordinert med tapetet? :vetikke:

• Liker 34
Skrevet
4 minutter siden, Ultiva skrev:

At de delikate barnelekene er fargekoordinert med tapetet? :vetikke:

Og de sponsede "super-bursdagene" sikkert.

• Liker 18
Skrevet (endret)

Utilfredsstillende merking av innlegg igjen. Eget design veske er eneste merking og deretter kommer en haug med tags til klær. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
54 minutter siden, FruRosa skrev:

Sikkert fordi hun er er så pen og flink🙄

Skrevet

Skjønner ikke helt greia med denne bloggen lengre.Frua ser ut som en plast-versjon av seg selv og alt er liksom for perfekt.Til det kjedsommelige....Hvem er det som vil ha et slikt liv i grunn...jeg hadde ikke takket nei til pengene..men å være på jobb hele tiden,dalle seg opp for å ta bilder,fylle dagen med diverse skjønnhetsbehandlinger,å dekke bord og dandere mat i det uendelige.Dokumentere ALT,få alt sponset og reise rundt for møter hele tiden...? Skjønner på en måte at frua blir utslitt av å gjøre "ingenting" for jeg blir sliten av å gå inn på bloggen hennes for å lese nok et intetsigende innlegg om at hun elsker,mandager og kaffe og ikke har fått løpt på Gud vet hvor lenge........zzzzzzzzzzz

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...