miagunda Skrevet 12. mai 2017 #32841 Skrevet 12. mai 2017 24 minutter siden, Luka_S skrev: Jeg synes hun ofte er lik Willam Belli. En drag queen. Sjekk ut instagramkontoen hans (@noextrai), av og til er de skremmende like. Så flere bilder som var like ja. 3
Keaton Skrevet 12. mai 2017 #32842 Skrevet 12. mai 2017 Ser ingen likhet. Michelle Pfeiffer, derimot; ja, jeg har nevnt det før i tråden. 5
Coccinelle Skrevet 12. mai 2017 #32843 Skrevet 12. mai 2017 5 timer siden, Kollontaj skrev: Hun hadde da, 4.mai, ikke blogget om den nye butikken hun har knyttet seg til, da omgår de reglene for merking, men de er det ikke så nøye med ellers heller for tiden. Selvsagt visste de om samarbeidet da. Jeg ser forøvrig ikke helt for meg hvem som ville gitt henne Ritualsprodukter i gave når man vet at hun blir sponset både her og der, sånn rent bortsett fra Rituals selv. Takk for svar... Men skjønner ikke helt... Hvis for eksempel avtalen med Douglas gjelder fra 1. mai... Kan frua ha bloggen full av bilder og omtale av Rituals uten å merke det helt til hun omtaler samarbeidet i et blogginnlegg? Først da må hun merke det? Og hvis hun ikke skriver om samarbeidet i det hele tatt trenger hun aldri å merke Ritualsproduktene? Mulig det bare er jeg som har gått helt i vranglås her, men jeg får det bare ikke til å stemme.. 3
Inocybe Skrevet 12. mai 2017 #32844 Skrevet 12. mai 2017 23 minutter siden, Coccinelle skrev: Takk for svar... Men skjønner ikke helt... Hvis for eksempel avtalen med Douglas gjelder fra 1. mai... Kan frua ha bloggen full av bilder og omtale av Rituals uten å merke det helt til hun omtaler samarbeidet i et blogginnlegg? Først da må hun merke det? Og hvis hun ikke skriver om samarbeidet i det hele tatt trenger hun aldri å merke Ritualsproduktene? Mulig det bare er jeg som har gått helt i vranglås her, men jeg får det bare ikke til å stemme.. Nei du er ikke i vranglås. Du har forstått intensjonen med markedsføringsloven og sett at CBE sniker, lurer og "gråsoner" seg unna hver evig eneste dag. TV2 hadde ikke fått lov å vise Zalo Ultra i tide og utide og så begynne å merke det som reklame fra 1.mai når reklameavtalen begynner på papiret. Men siden ingen tar tak i bloggerne så er det ren vill vest der. Huset til CBE er slik jeg ser det finansiert av penger som for en stor den er tjent på uredelig vis. Ikke alle mennesker som eier moral nei. 16
Gjest Ellii Skrevet 12. mai 2017 #32845 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, Kollontaj skrev: Ser ingen likhet. Michelle Pfeiffer, derimot; ja, jeg har nevnt det før i tråden. Og Keri Russell
Rubella Skrevet 13. mai 2017 #32846 Skrevet 13. mai 2017 Litt off-topic, men husket plutselig denne videoen! Husker jeg synes den var så klein da jeg så den da den var ny! 9
Emilie112 Skrevet 13. mai 2017 #32847 Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, Rubella skrev: Litt off-topic, men husket plutselig denne videoen! Husker jeg synes den var så klein da jeg så den da den var ny! 😂😂😂 kan være enig med det gitt 😀 Men har hun ikke forandret seg veldig i ansiktet? 7
neon_sun Skrevet 13. mai 2017 #32848 Skrevet 13. mai 2017 Jeg skal gifte meg snart og søkte derfor tilbake til bryllupet på bloggen, kun for rein nysgjerrighet. Så mye mer likanes hun var i den tiden! Hun hadde jo litt humor, avlappet ansiktsmimikk og virket jo ganske så så menneskelig. Trist at kapitalens makt skal ødelegge så mye. Nei, CBE, gå tilbake til dine røtter, det startet jo ganske så bra! 12
Gjest CecilieX Skrevet 13. mai 2017 #32849 Skrevet 13. mai 2017 (endret) 7 minutter siden, neon_sun skrev: Jeg skal gifte meg snart og søkte derfor tilbake til bryllupet på bloggen, kun for rein nysgjerrighet. Så mye mer likanes hun var i den tiden! Hun hadde jo litt humor, avlappet ansiktsmimikk og virket jo ganske så så menneskelig. Trist at kapitalens makt skal ødelegge så mye. Nei, CBE, gå tilbake til dine røtter, det startet jo ganske så bra! Jeg plusset innlegget ditt, før jeg kom til å huske på fokuset på og bildene av kropp. Røttene hennes innbefatter dessverre et kroppideal som var usunt. Men enig i det med å fremstå som mennesklig, det hun fremviser nå er jo mer passende på plassere på Madame Tussauds. Endret 13. mai 2017 av CecilieX
Lopploella Skrevet 13. mai 2017 #32850 Skrevet 13. mai 2017 Hun ligner virkelig ikke på Keri Russell. Ikke i det hele tatt. 11
Ultiva Skrevet 13. mai 2017 Forfatter #32851 Skrevet 13. mai 2017 (endret) 15 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg plusset innlegget ditt, før jeg kom til å huske på fokuset på og bildene av kropp. Røttene hennes innbefatter dessverre et kroppideal som var usunt. Men enig i det med å fremstå som mennesklig, det hun fremviser nå er jo mer passende på plassere på Madame Tussauds. Signerer denne. Kroppsfokuset var langt verre for 4-5 år siden, selv om det var veldig fremtredende igjen i fbm svangerskapene. Hva angår ansiktet så mener jeg at CBE er veldig lik seg selv, og at det er de kunstige, nesten lidende poseringene og den heftige bilderedigeringen som gjør veteranbloggeren såpass annerledes på blogg og instagram. Hva angår personlighet så har den blitt nesten fullstendig avflatet på bloggen de siste årene. Hun kan glimte til på snap, men generelt sett så fremstår personligheten hennes på CBE.no like spennende som sparkjøpkatalogen. Kanskje hun ønsker å opprettholde et så klart skille mellom blogg og privatliv at hun rett og slett ikke klarer å virke menneskelig på bloggen lenger? Til og med de "følelsesladde" innleggene om mammarollen virker kunstige og fulle av selvfølgeligheter; skreddersydd for å holde på fansen (og å selge ammestoler). Endret 13. mai 2017 av Ultiva 25
Keaton Skrevet 13. mai 2017 #32852 Skrevet 13. mai 2017 59 minutter siden, Lopploella skrev: Hun ligner virkelig ikke på Keri Russell. Ikke i det hele tatt. Nei, enig. Russell er en av mine favorittskuespillere, er det noen med levende ansikt, er det henne! 9
neon_sun Skrevet 13. mai 2017 #32853 Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg plusset innlegget ditt, før jeg kom til å huske på fokuset på og bildene av kropp. Røttene hennes innbefatter dessverre et kroppideal som var usunt. Men enig i det med å fremstå som mennesklig, det hun fremviser nå er jo mer passende på plassere på Madame Tussauds. Helt helt enig, tenkte litt ensidig her. Blir vel i grunn som å velge mellom pest eller kolera :/ 2
Inocybe Skrevet 13. mai 2017 #32854 Skrevet 13. mai 2017 7 timer siden, Rubella skrev: Litt off-topic, men husket plutselig denne videoen! Husker jeg synes den var så klein da jeg så den da den var ny! Får helt mark av kroppsfokuset i denne videoen. CBE var og er fortsatt veldig opptatt av sitt eget utseende. Spesielt tydelig var det etter begge fødslene. 13
Keaton Skrevet 13. mai 2017 #32855 Skrevet 13. mai 2017 Vekker lite wow med ny veske-"design", men betaler noen 3400 for en slik skinnsekk? Imguren viser andre ryggsekker i skinn fra Adax og en fra Saddler (som jeg liker litt). Sekken som CBE har satt navnet sitt på er betydelig dyrere, jeg tror den er for dyr også for fansen. Har aldri sett noen med de andre veskene, lurer på hvem som kjøper dem. https://imgur.com/a/R2ISL 13
Miranda16 Skrevet 13. mai 2017 #32856 Skrevet 13. mai 2017 14 minutter siden, Kollontaj skrev: Vekker lite wow med ny veske-"design", men betaler noen 3400 for en slik skinnsekk? Imguren viser andre ryggsekker i skinn fra Adax og en fra Saddler (som jeg liker litt). Sekken som CBE har satt navnet sitt på er betydelig dyrere, jeg tror den er for dyr også for fansen. Har aldri sett noen med de andre veskene, lurer på hvem som kjøper dem. https://imgur.com/a/R2ISL Synes de kvadrat formede veskene var fine, men det er fælt å si det, fordi jeg forbinder CBEs kolleksjoner hva det enn er, som harry. Nei takk, vil ikke assosiere meg med den dama. Design av CBE er ikke nyskapende, så de samme veskene for man sikkert tak i, i deres ordinære kolleksjoner Jeg har eid flere Adax vesker de har utrolig god kvalitet. Kanskje like god som de dyre designerveskene 7
Lopploella Skrevet 13. mai 2017 #32857 Skrevet 13. mai 2017 Adax har blitt et helt uaktuelt veskemerke for meg etter samarbeidet med frua. 37
Hallepalle Skrevet 13. mai 2017 #32858 Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Vekker lite wow med ny veske-"design", men betaler noen 3400 for en slik skinnsekk? Imguren viser andre ryggsekker i skinn fra Adax og en fra Saddler (som jeg liker litt). Sekken som CBE har satt navnet sitt på er betydelig dyrere, jeg tror den er for dyr også for fansen. Har aldri sett noen med de andre veskene, lurer på hvem som kjøper dem. https://imgur.com/a/R2ISL En kollega av meg fikk en svart Adaxveske til jul av mannen sin som helg sikkert aldri har hørt om Caroline Berg Eriksen engang, og den var kjempefin! Skikkelig lekker med det røde foret og selve vesken virket til å være av god kvalitet. Så om man ikke henger her inne er det nok mange som velger de når de står på butikken og skal kjøpe veske. 3
Miranda16 Skrevet 13. mai 2017 #32859 Skrevet 13. mai 2017 6 minutter siden, Hallepalle skrev: En kollega av meg fikk en svart Adaxveske til jul av mannen sin som helg sikkert aldri har hørt om Caroline Berg Eriksen engang, og den var kjempefin! Skikkelig lekker med det røde foret og selve vesken virket til å være av god kvalitet. Så om man ikke henger her inne er det nok mange som velger de når de står på butikken og skal kjøpe veske. Nettopp. Jeg kjøper heller en kvalitetsveske fra Adax med en annen design, enn å kjøpe en dyr designveske som har blitt allemannseie. 3
Keaton Skrevet 13. mai 2017 #32860 Skrevet 13. mai 2017 Tviler ikke på at kvaliteten er ok, selv om foret visstnok har vært problematisk (fargen smitter), men å betale mer for en veske fra Adax fordi CBE har satt navnet sitt på den, er forunderlig. 11
Fremhevede innlegg