Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Klart det er innbringende og i 2016 var  jo bloggen teppebombet med annonser og diverse reklamesamarbeid. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 minutter siden, DragonDays skrev:

Selvfølgelig funker det. CBE.no har i løpet av de siste syv årene gått fra å være en vimsete dagbok til en hyperkommersiell reklamekanal. Bedriften er tross alt registrert som en nettbutikk som selger annonseplass. Det går ikke en dag uten reklame eller skjult produktplassering på bedriftens ulike SoMe-kanaler. Annonsørene strømmer til som bare det for å eksponere produktene sine, blant annet lokket av 352 000 instagramfølgere. Det reklameres for alt fra sjokolade til skjorter, kofferter og kaker, løshår og lydbøker. CBE.no er like personlig og ektefølt som en sparkjøp-katalog.

Endret av Ultiva
  • Liker 32
Skrevet

Tipper også at hotelloppholdet i Oslo var sponset, hun skryter vel aldri så uhemmet av noe dersom hun ikke får betalt for det...?

• Liker 17
Skrevet

Merkingen er under pari for tiden. Virkelig dårlig. Klart hotellrommet er sponset eller som CBE ville sagt det: "ikke gratis, vi betaler skatt av det." Så det så. 

https://imgur.com/a/D6KMh

• Liker 21
Skrevet

Mer om merking av eventer og egen kolleksjon: https://imgur.com/a/hEN4e

Jeg mener at de bryter markedsføringsloven ved å kun skrive "egen kolleksjon" både ved fremvisning av vesker og på event. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hva er det med denne Elisa i kommentarfeltet som alltid skriver "jeans brand", "belt brand?" osv?
Nå skrev hun "jeans brand", og man ser så vidt venstre lår på bildet :fnise: Hun virker litt besatt.

Endret av penny_
  • Liker 20
Skrevet

Og igjen ser vi alkohol på bloggen! Hurra! 

Da jeg leste innlegget om "farvel Oslo" tenkte jeg at hotelloppholdet var vel sponset, men jeg fant ingen tag verken i innlegget. Virker unaturlig å presisere navn på hotell og hvor flott og fantastisk det var der om det ikke var sponset synes jeg. 

Og herlighet, hvorfor skrive flere avsnitt om bilsyke? Finnes det virkelig ikke noe mer interessant å skrive om? Jeg forstår at det er en personlig blogg om hendelser i hennes liv altså, men hallo, det er begrenset hvor spennende det er å lese om at taxisjåføren kjørte slik at stakkars C ble syk. 

• Liker 15
Skrevet
3 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Litt utenom CBE, men har noen sett den villaen i Kulåsparken som er til salgs nå? Tror det er samme vei hun bor i, men slik ville jeg pusset opp, ihvertfall! 

Link?

Skrevet
1 minutt siden, Torden skrev:

Takk!! Ja, dette var det klasse over!

Næh, savner svart bad og vinkjøleskap i stuen. :glare:

• Liker 15
Skrevet

Dånær!😍😍

• Liker 5
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
Akkurat nå, neiognei skrev:

Dånær!😍😍

Jeg hadde ikke blitt trist av å bo slik, nei... 😍

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

...men jeg venter stadig på når hun skal dra inn noen av disse fantastiske JYSK-detaljene hun snakket så varmt om! 👍🏻

Skrevet

Sammenlignet med huset det linkes til her fremstår et visst annet hus som gjennomført maltraktert! Hun som bor der, og påstår hun er så klassisk er jo virkelig ikke det, noe disse to sammenlignbare husene beviser. Dette i linken er som andre har påpekt tidløst, klassisk, gjennomført og lekkert! CBE sitt... harry kitsch glam. Matcher de som bor der i både oppførsel, livsførsel og forretningsdrift.

• Liker 32
Skrevet

Åh, så utrolig lekkert hus! Sånn ville jeg ha hatt det også! 💜

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...