Inocybe Skrevet 6. mai 2017 #32721 Skrevet 6. mai 2017 6 timer siden, Amafalathiel skrev: det som er fradragsberettiget i et enkeltfrueforetak - en gang for alle: http://www.aftenposten.no/meninger/Tjuhu_-kjare-skatteadvokat_-hvilke-utlegg-kan-fradragsfores-28-spa-dogn-i-Marbella-Kick-off-til-Sor-Afrika-620459b.html Da er det avklart! 2
Hummingbird2 Skrevet 6. mai 2017 #32722 Skrevet 6. mai 2017 Snork, snork, reklamebloggen Caroline Berg Eriksen😴 Vekk meg når det kommer et innlegg uten spons på den bloggen... (Blir vel som Tornerose som sov i hundre år...) 21
monty Skrevet 6. mai 2017 #32723 Skrevet 6. mai 2017 6 timer siden, Amafalathiel skrev: det som er fradragsberettiget i et enkeltfrueforetak - en gang for alle: http://www.aftenposten.no/meninger/Tjuhu_-kjare-skatteadvokat_-hvilke-utlegg-kan-fradragsfores-28-spa-dogn-i-Marbella-Kick-off-til-Sor-Afrika-620459b.html Spørs om det som er fradragsberettiget i et enkeltmannsforetak, gjelder for et AS. Så vidt jeg vet, er firmaet til CBE et AS. 2
ornelia Skrevet 6. mai 2017 #32724 Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, Sandin skrev: Ja, men det er bare middag. De må ha sponsa de andre måltidene også. Det er det sikkert søstera som sponser 😜. Driver ikke hun en vegansk kafé? 1
mikrobe Skrevet 6. mai 2017 #32725 Skrevet 6. mai 2017 (endret) 45 minutter siden, ornelia skrev: Det er det sikkert søstera som sponser 😜. Driver ikke hun en vegansk kafé? Den gikk konk i vinter. https://www.f-b.no/nyheter/gamlebyen/kafeer/bare-gront-stenger-dorene/s/5-59-672052 (For abonnenter, får ikke lest, men artikkelen var fra 15. februar i år.) Endret 6. mai 2017 av mikrobe link 4
Hallepalle Skrevet 6. mai 2017 #32726 Skrevet 6. mai 2017 Hun har da en svært spesiell klesstil? Vet ikke helt om begrepet moteblogger kan forsvares. 17
skruf Skrevet 6. mai 2017 #32727 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, Hallepalle skrev: Hun har da en svært spesiell klesstil? Vet ikke helt om begrepet moteblogger kan forsvares. Hun har jo ikke en egen stil. Hun bruker klær som hun får sponset eller som hun kan tjene penger på via link.. Derfor er det så mye forskjellig. 24
Alice123 Skrevet 6. mai 2017 #32728 Skrevet 6. mai 2017 På 05/05/2017 den 10.38, loffen skrev: Sponsede utemøbler også ja. Ikke overrasket. Tror ikke de eier en eneste ting snart, som de har kjøpt og betalt selv. Ikke en gang sin egen sjel. 15
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 7. mai 2017 #32729 Skrevet 7. mai 2017 Man kan si mye om negativt om fruen, men jeg skulle gjerne hatt så lekre ben... 😳
Gjest Regn Skrevet 7. mai 2017 #32730 Skrevet 7. mai 2017 (endret) Lurer på hvem den ekte Caroline er. Hadde bltt så gåen av rollespillene... Endret 7. mai 2017 av Regn
LilleSnupp Skrevet 7. mai 2017 #32731 Skrevet 7. mai 2017 #bestiklassen Først vise frem t-skjorte på SnapChat merket som #ad, for så å publisere innlegg på bloggen med samme t-skjorte uten merking Trodde ikke perfeksjonister gjorde slik jeg.. ei heller de som hevder å kunne jobben sin. 31
Gjest Atheena Skrevet 7. mai 2017 #32732 Skrevet 7. mai 2017 56 minutter siden, LilleSnupp skrev: #bestiklassen Først vise frem t-skjorte på SnapChat merket som #ad, for så å publisere innlegg på bloggen med samme t-skjorte uten merking Trodde ikke perfeksjonister gjorde slik jeg.. ei heller de som hevder å kunne jobben sin. Det er best sånn for da slipper hun klager fra blodfansen at det er for mye reklame på bloggen og så virker jo reklamen også best når den er skjult 😆
pøbelsara Skrevet 7. mai 2017 #32733 Skrevet 7. mai 2017 Jeg lurer på om de har tatt med i betraktning at FO plutselig kan fokusere på skjult markedsføring igjen? det virker som om de prøver å utforske grensene for når det blir påtale - og de VET jo at feks. merkingen/mangel på merking av den t-skjorten hun har på i innlegget i dag, ikke er 100% innafor. Jeg skjønne virkelig ikke hvorfor de ikke følger reglene. Det er jo levebrødet deres. 14
Ultiva Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #32734 Skrevet 7. mai 2017 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg lurer på om de har tatt med i betraktning at FO plutselig kan fokusere på skjult markedsføring igjen? det virker som om de prøver å utforske grensene for når det blir påtale - og de VET jo at feks. merkingen/mangel på merking av den t-skjorten hun har på i innlegget i dag, ikke er 100% innafor. Jeg skjønne virkelig ikke hvorfor de ikke følger reglene. Det er jo levebrødet deres. Dette er jo en bedrift som aldri har vært opptatt av etikk eller barnekonvensjon. Så hvorfor bry seg om markedsføringsloven? Det har tross alt ikke vanket en eneste konsekvens på snart syv år til tross for at lovbruddene skjer på daglig basis på bedriftens ulike SoMe-kanaler. Bevisene legges til og med ut her med jevne mellomrom uten at Forbrukerombudet bryr seg. For ordens skyld; dette gjelder for svært mange bloggere! Men jeg mener at veteranbloggeren og journalisten CBE bør kunne anses som rosabloggernes flaggskip her i Norge. Hun er den i Norge som har desidert lengst erfaring med å ha en kommersiell toppblogg innen rosasjangeren og som har en relevant utdannelse innen "faget". Hun fremstår som ressurssterk og påstår selv å være "best i klassen" på merking. Derfor blir det også mye søkelys på henne, da en del andre toppbloggere fremstår som, for å være helt ærlig, ustabile og langt mer ressurssvake i topplokket. 26
LilleSnupp Skrevet 7. mai 2017 #32735 Skrevet 7. mai 2017 Jeg lurer oppriktig på én ting: Hvor mange plastikk buskbom har hun eller flytter hun de rundt for å bli med på bildene (ala blomsterbukettene)? Sett de i 3 forskjellige vaser 3 forskjellige steder siste uka.. 10
Irja Skrevet 8. mai 2017 #32736 Skrevet 8. mai 2017 10 timer siden, LilleSnupp skrev: Jeg lurer oppriktig på én ting: Hvor mange plastikk buskbom har hun eller flytter hun de rundt for å bli med på bildene (ala blomsterbukettene)? Sett de i 3 forskjellige vaser 3 forskjellige steder siste uka.. De blir nok flyttet rundt. Ingenring er tilfeldig hos CBE.. LKE tar ikke bare frem kamera og knipser noen bilder, her må det stages først.. 7
JJBU Skrevet 8. mai 2017 #32737 Skrevet 8. mai 2017 Jeg kunne personlig tenkt meg sett mye mer fra det huset de var i på fredag jeg 😊 For det så ut som en herlig interiørperle! 13
Pikachuchu Skrevet 8. mai 2017 #32738 Skrevet 8. mai 2017 Det kunne jeg og! Det så skikkelig strøkent ut. CBE sitt gir mest assosiasjoner til innrøkt bule... I hvert fall stuen, og kanskje badet? Spisestuen får jeg ikke helt tak på. Merkelige sammensetninger av stiler og farger/mønster! Tror de hadde gjort det enklere for seg selv ved å ha en enklere stil. Slik det er blir bare for mye. Av alt. 24
Konvall Skrevet 8. mai 2017 #32739 Skrevet 8. mai 2017 Jepp,, så var det avsted igjen da. Blir det muffins med hjem denne gangen også?🙊 4
Anonym90059005 Skrevet 8. mai 2017 #32740 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, Konvall skrev: Jepp,, så var det avsted igjen da. Blir det muffins med hjem denne gangen også?🙊 Borte hele uka for 2 uker siden, sendte vekk Nelia hele denne helgen og så reise bort noen dager på mandag igjen. Jaja, vi har alle våre prioriteringer. 19
Fremhevede innlegg