Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var akkurat det jeg poengterte i mitt eget blogginnlegg, at hun heller bør fokusere på å DELE fremfor å skulle vise frem all denne overdådigheten. Jeg kjenner at jeg blir ekstremt provosert.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Angående det å gi, så i kommentarfeltet under barnebursdag innlegget at Caroline svarte: "Det er ikke mer reklame enn vanlig,  og premiene må jo være reklame, ellers måtte jeg kjøpt og betalt dem selv." 

Håper leserne forstår at denne dama er alt annet enn venninne og gavmild (som hun så gjerne vil fremstå som),  når hun formulerer seg sånn. Som om det er utenkelig, liksom! 

Mye vil ha mer, er det noe som heter. Med mindre bloggen ikke representerer livet deres i det hele tatt, er det dette inntrykket jeg får av C og LK. 

Endret av MissUniverse
  • Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, MissUniverse skrev:

Angående det å gi, så i kommentarfeltet under barnebursdag innlegget at Caroline svarte: "Det er ikke mer reklame enn vanlig,  og premiene må jo være reklame, ellers måtte jeg kjøpt og betalt dem selv." 

Jeg har i dag brutt mitt eget løfte til meg selv. Jeg kommenterte akkurat den kommentaren. Jeg som aldri skulle kommentere i bloggen hennes! *sønderknust*

• Liker 7
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg har i dag brutt mitt eget løfte til meg selv. Jeg kommenterte akkurat den kommentaren. Jeg som aldri skulle kommentere i bloggen hennes! *sønderknust*

Du må legge ut kommentaren her. Blir spennende å se om den går gjennom. Er egentlig forbanna på meg selv også. Har sverget dyrt og hellig på at jeg aldri skulle diskutere henne, men sorry, nå har hun overgått seg selv så de til de grader, ar jeg bare må  påpeke dobbeltmoralen. :ler:

Endret av MissUniverse
  • Liker 8
Skrevet
Sitat

Tenk at du ellers måtte ha kjøpt innholdet med egne penger! Da var det jammen greit at den var sponset, gitt. :)

Spent nå. :)

• Liker 9
Skrevet

Ja. Det ville vært ille om hun hadde kjøpt og betalt premier i kalenderen av egen lomme. Hun er blitt millionær fordi folk gidder å klikke seg inn på bloggen, så jeg er enig i at det ville vært ille om hun skulle kjøpt noe til leserne for egne penger. Det skulle tatt seg ut.

• Liker 30
Skrevet (endret)
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Ja. Det ville vært ille om hun hadde kjøpt og betalt premier i kalenderen av egen lomme. Hun er blitt millionær fordi folk gidder å klikke seg inn på bloggen, så jeg er enig i at det ville vært ille om hun skulle kjøpt noe til leserne for egne penger. Det skulle tatt seg ut.

Helt forferdelig. Hun er jo bestevenninna som bare vil gi (hennes formulering x antall ganger) leserne det beste. Tror vi kan bytte det ut med sponset. 

Du vet, hemmeligheten her er at frua tjener x antall titusen per innlegg, og leserne får ca 1000 sponsede kroner. Lurer på hvem som får den største gaven. 

For øvrig ser jeg at langt mer uetablerte bloggere /IG-ere kjøper premier selv. 

Endret av MissUniverse
  • Liker 10
Skrevet (endret)
1 time siden, pøbelsara skrev:

Ja huff :sjokkert: Tenk om noen hadde tatt henne for å være oppriktig gavmild. Og så i julen til og med!

Endret av Inocybe
Skriveleif
  • Liker 19
Skrevet

Haha, den ble ikke godkjent! :D

• Liker 5
Gjest Xstrella
Skrevet

Og hyllesten på ig. Flinke flotte og perfekte. Det er da ikke hun som har ordnet til. Alt er jo sponset! 

Skrevet
1 minutt siden, Xstrella skrev:

Og hyllesten på ig. Flinke flotte og perfekte. Det er da ikke hun som har ordnet til. Alt er jo sponset! 

Hva er ig ?

Skrevet

Jeg tror den kommentaren om å måtte gå ut og kjøpe gavene selv, er årets mest beskrivende for denne bloggen. Leserne som har gitt deg inntekt i flere år, de kan du altså ikke bruke fem øre på av egen lomme. 

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, Xstrella skrev:

Instagram

Ah, takk :)

Skrevet (endret)

Syns blandingen av bursdag- og juletema ble helt mislykket. Det ble alt for mye på samme sted og ser rett og slett litt sinnsforvirret ut. Jeg forventer på ingen måte at juletreet med mer må ut når det skal feires en bursdag, men når det blir så intens mye det mest at alt ser ut som om My Little Pony har kastet opp på toppen av julepynten blir det litt for mye for min smak. Fargetemaet kunnet kanskje fungere alene på bare en bursdag men sammen med det mørkegrønne juletreet med mer ble det skikkelig kræsj. 

Beklager bursdagspyntedamer men jeg kommer ikke til å kjøpe tjenestene deres med mindre dere kan vise dere også kan pynte mer moderat og med eleganse. California-overdådighet møter nyrik russer er (heldigvis) ikke in i Norge til 3-års-barnebursdager. Håper heller ikke det blir det. Vi har bare en planet og må ta vare på den før det er for sent. 

Endret av Inocybe
  • Liker 37
Skrevet (endret)

Og jeg er kjempeslem som har skrevet så mye stygt om FF i bloggen min....:icon_frown:

:P

Endret av Fantastica
  • Liker 10
Skrevet

Barnebursdag volum 2 viser alle bursdagsdeltagerene og jeg håper og tror bildene er godkjente av foreldrene på forhånd.  Hun understreker at det ikke betyr noe om hvor store bursdagene er.. Jeg skjønner ikke at hun ikke blir flau over å invitere til en slik bursdag. 

Hun fraskriver seg nok en gang ansvaret med å legge press på andre, akkurat som hun gjør med kroppspresset sitt. Jeg bare rister på hodet!

• Liker 28
Skrevet
3 timer siden, CecilieX skrev:

Det er bare for mye, så altfor, altfor mye. Av alt. 

Hvem er det som EGENTLIG skal synes dette er fantastisk? Fotballfruen sier at hun lot det bli sånn på grunn av alt mulig annet som kom i veien, henne om det, men tiden de feks brukte på å ta de 600 bildene, kunne kanskje vært bedre brukt? Jeg synes det bekrefter at bursdagen handlet om å få fremstille sitt eventyrliv slik at flest mulig lesere kunne klappe i hendene. For det er slik bloggen har blitt. Den handler om å vise frem CBE sitt velregisserte liv, slik at leserne kan blir stumme av beundring. Sikkert mange som ønsker seg livet hennes, men for meg fremstår det fullstendig tomt. Når timene før selskapet brukes til å ta 600 bilder, vel da har du mistet fokus. Når det du er opptatt av er å få laget en minnebok der bursdagen kan dokumenteres for all ettertid, vel da har du sporet fullstendig av. 

Dette ble smakløst, en flashing av vellykkethet som får meg til å tenke på Trump og disneyfilmer. Null sjarm, kun overfladisk fremvisning. Fotballfrues verden har jo forlatt stasjonen kalt "nomal og gjenkjennelig". Nå er det rikdom på grensen til vulgær som er temaet. Blir interessant å se om den jevne leser som kanskje ikke har like stor lommebok (sponsemulighet) vil miste interessen etter hvert som pengegalloppen tar helt overhånd. Hun er tro mot grunntanken da, det skal hun ha, det er glanset perfeksjon over hele linja. Fullstendig tomt. 

Det verste er jo at hun nå i bursdagsinnlegg nr 2, hevder at folk ikke kjenner henne hvis de tror hun er opptatt av flashing - hun er nemlig ikke det og folk må kjenne henne dårlig hvis de tror de. Litt paradoksalt at hun som har full regi på absolutt alt hun skriver om i bloggen og på SOME og altså dermed har fulll kontroll på hvordan hun velger  å fremstille seg, mener at folk ikke kjenner henne og har misforstått hensiktene hennes. Hun klarer altså å skylde på andres oppfatning av henne tilogmed når hun har full styring på hvordan hun selv fremstiller seg.  

Jeg synes hun burde spare både seg selv og leserne for den offerrollen - hun har full kontroll på bloggen - og da må hun søren meg ta ansvaret sjæl for hvordan folk oppfatter henne.

Hadde ikke innlegget vært sponset, hadde jeg vært bittelitt mindre kritisk. Det hadde likefullt vært smakløst og helt over toppen, men de hadde i det minste ikke solgt treårsdagen til eldste - det hadde hjulpet bittelitt.

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Vitulina skrev:

Hva er det som ikke selges? 

Nei, si det. Si det.

• Liker 5
Skrevet (endret)
21 timer siden, CecilieX skrev:

Dette ble smakløst, en flashing av vellykkethet som får meg til å tenke på Trump og disneyfilmer. Null sjarm, kun overfladisk fremvisning. Fotballfrues verden har jo forlatt stasjonen kalt "nomal og gjenkjennelig". Nå er det rikdom på grensen til vulgær som er temaet. Blir interessant å se om den jevne leser som kanskje ikke har like stor lommebok (sponsemulighet) vil miste interessen etter hvert som pengegalloppen tar helt overhånd. Hun er tro mot grunntanken da, det skal hun ha, det er glanset perfeksjon over hele linja. Fullstendig tomt. 

Ut i fra sponsorlisten så har de ikke betalt for noe av dette selv. Tre bedrifter (festarrangør, blomsterbutikk og bakeri) har stått for det hele mot eksponering på bloggen:

https://imgur.com/A3XraDS

Fem damer fra disse bedriftene kom og pyntet for dem. Får skikkelig Kardashian-vibber, hvor en mengde tjenere dekorerer og pynter i timevis mens familiens jenter/damer står på badet hele formiddagen og ordner håret, legger tykke lag med sminke og kler seg i overdådige antrekk.

20 timer siden, MissUniverse skrev:

Hvis CBE virkelig vil fremstå så gavmild og opptatt av veldedighet som hun påstår hun er,  kunne hun nedskalert dette kalaset ti hakk, og sendt damene til barneavdelingen på et sykehus eller lignende for å pynte og skrevet om det. Jeg leser bloggen ytterst sjelden, og har valgt å ikke diskutere dama her inne tidligere, men dette blir er utrolig latterlig at jeg bare må! 

For øvrig: Kakebordet må være noe av det mest mislykkede jeg har sett. Ingenting komplementerer hverandre, alle fargene og dillet bare drukner i hverandre. De dekoratørene har tydeligvis ikke skjønt konseptet less is more. 

Det så ut som en festbutikk hadde eksplodert der inne. Og sirkuset fortsatte utenfor. Rosa løper, digre heliumballonger med enorme haler av kreppapir og silkebånd, RÅDYR i PAPP ved siden av... 

Stakkars neste bursdagsbarn ut i den barnehagen.

Endret av Ultiva
  • Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...