Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jøss, hvordan fant han frem dit? ☺️

Til bloggen min, mener du? Jeg la igjen både link og e-postadresse i kommentarfeltet til frua. Vil jo gjøre det enkelt for ham, må vite. :)

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Supermassive skrev:

Jeg tror det er litt som med Voldemort i den siste boken om Harry Potter: hver gang navnet hennes nevnes får de varsel om det

Dagens! :fnise:

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, LilleLerke skrev:

Er det ikke en stund siden siste store blemme nå? Pleier det ikke alltid å være litt drama rundt jul og nyttår?:heks:

For å beskrive det beste så er den konstante eksistensen best eksemplifisert av at man blåser i et sugerør som står i et stappfullt glass med farris. Det bobler stort sett hele tiden over, av og til sprenges glasset helt. Boblet nokså underholdende over nå nylig, erfaringsmessig tar det ikke lang tid før neste kaboom

• Liker 7
Gjest Atheena
Skrevet
12 timer siden, Fantastica skrev:

Nå har jeg stilt spørsmålet direkte til LKE om hvorfor det er han som svarer og ikke CBE. Er spent på om jeg får noen svar.

Hvis du får et ordentlig svar på det blir jeg overrasket. 

Skrevet

Lurer for øvrig på om Berg Eriksen hadde det coffee table-fotoalbumet sitt liggende fremme under barnebursdagen. Dere vet, det med undertøysbildene av seg selv som gravid mens hun satt i en blomsterhuske og sånn. Som hun skrev at hun skulle ha liggende fremme fordi det var så hyggelig å bla i den sammen med de som kom på besøk :)

• Liker 43
Gjest Bergensia
Skrevet (endret)
2 timer siden, Ultiva skrev:

Lurer for øvrig på om Berg Eriksen hadde det coffee table-fotoalbumet sitt liggende fremme under barnebursdagen. Dere vet, det med undertøysbildene av seg selv som gravid mens hun satt i en blomsterhuske og sånn. Som hun skrev at hun skulle ha liggende fremme fordi det var så hyggelig å bla i den sammen med de som kom på besøk :)

Åh ja, den boka som om noen reagerte på at den var en anelse too much, var pripne og uten evne til å heia på hverandre i venninnegjengen? 😉

Endret av Bergensia
Skrevet
19 timer siden, Inocybe skrev:

Først føler LKE trang til å presisere at de IKKE selger blogginnlegg for 80.000kr. Når @Fantastica ber om det riktige beløpet svarer han at summen varierer men 80.000 er nærmere det dobbelte enn realiteten.

Så da er tallet ca 40.000kr for ett blogginnlegg? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han fikk trang til denne presiseringen. Mener han at argumentasjonen til Fantastica faller sammen når beløpet reduseres fra 80 til 40.000 eller? Beløpet er tross alt fortsatt voldsomt stort i forholdet til arbeidet som legger bak det og vil fortsatt generere et stort overskudd. 40.000kr er jo en helt grei månedslønn for folk flest :klaske:

Jeg tenker at han ved på peke på at noe er feil, mener at alt som er skrevet er ugyldig. Han pleier jo å debattere slik, ved å peke på noe han mener er faktafeil eller nyansefeil for så å hevde at ingenting av resten av argumentasjonsrekken kan festes lit til heller.

• Liker 21
Skrevet
2 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenker at han ved på peke på at noe er feil, mener at alt som er skrevet er ugyldig. Han pleier jo å debattere slik, ved å peke på noe han mener er faktafeil eller nyansefeil for så å hevde at ingenting av resten av argumentasjonsrekken kan festes lit til heller.

Fantastisk måte å argumentere på. :eeeh: 

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, pøbelsara skrev:

Ganske billig måte å argumentere på. Ser det ofte i politikken hvor den ene debattanten (med vilje) henger seg opp i en (ofte liten) faktafeil og dermed får snudd diskusjonen til bare å handle om faktafeilen og resten av argumentene blir glemt eller avvist som feilaktige (basert på den lille faktafeilen). Det er presis det spillet LKE spiller nå. Slenger ut en liten presisering som ikke forandrer noe som helst i argumentasjonsrekken og mener seg ferdig med diskusjonen. Fakta er at eierne av CBE.no tjener godt med penger på veldeleligheten sin. Akkurat hvor mange millioner det dreier seg om er irrelevant. 

• Liker 16
Skrevet
23 timer siden, Vitulina skrev:

For å beskrive det beste så er den konstante eksistensen best eksemplifisert av at man blåser i et sugerør som står i et stappfullt glass med farris. Det bobler stort sett hele tiden over, av og til sprenges glasset helt. Boblet nokså underholdende over nå nylig, erfaringsmessig tar det ikke lang tid før neste kaboom

Hva skjedde nå nylig? Jeg er sikkert ikke helt oppdatert, men venter likevel i spenning på at ridderen skal tråkke i julesalaten til frua:)

• Liker 4
Skrevet
På 7.12.2016 den 20.56, Lollipops skrev:

De flytter ikke før i januar :) 

Men tok de ikke over huset her for noen uker tilbake? 

Skrevet

Ryddet for reklame og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

I luke 7 i julekalenderen sin hadde CBE.no reklame om probiotikum. Jeg kan ikke finne det igjen og det ser ut som om den er fjernet, men det står heller ikke noe forklaring. Jeg undrer med hvorfor?

• Liker 7
Skrevet (endret)
4 timer siden, Emilie112 skrev:

I luke 7 i julekalenderen sin hadde CBE.no reklame om probiotikum. Jeg kan ikke finne det igjen og det ser ut som om den er fjernet, men det står heller ikke noe forklaring. Jeg undrer med hvorfor?

Det å reklamere for munnskyllevann mot dårlig ånde og noen måneder med gratis forbruk av et nokså ukjent probotika i reklamekalenderen fremmer ikke akkurat følelsen av luksus. Virker mer og mer som et tv shop-opplegg. Tydelig at merkevaren cbe nå reklamerer for absolutt alt de får tilbud om. Kan tenke meg at veteranbloggeren drømmer om å få fronte etaberte luksusmerker slik f eks den norske motebloggeren Polliani gjør, men ser ut til at det blir med drømmen.

Jeg har imidlertid hatt respekt for bedriften fordi de i motsetning til en del andre bloggere ikke har publisert og slettet innlegg etter impulsmetoden. De har dermed fremstått som noe mer seriøse, men nå har de tydeligvis lagt seg på samme nivå som resten.

Har bedriftens styremedlem/fotballfruemann klart å hale i land en ny fotballkontrakt forresten?

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Gjest Bergensia
Skrevet
1 time siden, Louiah skrev:

Den er slettet fra både blogg og YouTube, ja. På Google finnes det gamle blogginnlegget, men når en trykker seg inn nå står det "Not Found".

http://imgur.com/ar9YP2j
http://imgur.com/MM3O0Ab

Det innlegget ligger fortsatt på bloglovin, så det er mulig å lese det.

Mulig de fikk beskjed om at dette prompepulveret var humbug og ikke kunne dokumenteres med skikkelige kilder?

(Hvorfor ellers skulle de slette det?De har fortsatt eldre kalendervideoer liggende på youtube)

Skrevet

Var det inte så att Caroline ändrade namnet på sin blogg till att va hennes namn, för att hon inte ville förknippas med at bara va sin manns fru? Då jag läste det tänkte jag för mig att nu ville hon drifta själv- utan inblandan från honnom som visade sig ha en enorm roll i både inlägg och kommentarfält. Men det är stadigt honnom som svarar? Går inn på andras bloggar och kommenterar när frågorna är riktat till henne ref. linkar här inne. Hur man ska saga detta utan at spekulera är jag lite osäker på, men gir det ett forsök ändå; Om dom är et team som jobbar ihop, varför inte bara si det? Att dom har delad på ansvarsområden? 

• Liker 21
Skrevet

Har egentlig inntrykk av at det er LKE som mer eller mindre driver bloggen, selv om det gis inntrykk av at han er en person i bakgrunnen. Det er jo dette de lever av. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...