Gjest TulleteKatt Skrevet 14. desember 2016 #29441 Skrevet 14. desember 2016 6 minutter siden, Fantastica skrev: I et av de siste innleggene (der hun er på kafe) er det et bilde av støvlettene hennes, sikkert fra egen kolleksjon. Innlegget er ikke merket med annonse eller egen merkevare. Hva sier reglene som slikt? Heller ikke den sponsede klppen ble merket på snapchat. Jakken i innlegget du nevner, kommer vel helt sikkert om noen dager også, under annonnselenke.
Ultiva Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #29442 Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Fantastica skrev: I et av de siste innleggene (der hun er på kafe) er det et bilde av støvlettene hennes, sikkert fra egen kolleksjon. Innlegget er ikke merket med annonse eller egen merkevare. Hva sier reglene som slikt? Bare nok et eksempel på hvor dårlige de er på å merke reklame. Hun brukte støvletter og veske fra egen kolleksjon i veldedighetsinnlegget for to dager siden også, helt uten å merke. 6
pøbelsara Skrevet 14. desember 2016 #29443 Skrevet 14. desember 2016 Jaja. CBE skriver om shopping på Eger og frisørbesøk og lite søvn. Sophie Elise skriver om Syria. 30
Fantastica Skrevet 14. desember 2016 #29444 Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Jaja. CBE skriver om shopping på Eger og frisørbesøk og lite søvn. Sophie Elise skriver om Syria. Min respekt for SE har faktisk skutt i været den siste tiden. Kudos til henne. Kunne bare CBE gjøre det samme. 13
Gjest Bergensia Skrevet 14. desember 2016 #29445 Skrevet 14. desember 2016 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Jaja. CBE skriver om shopping på Eger og frisørbesøk og lite søvn. Sophie Elise skriver om Syria. Vi har alle våre fanesaker😒
Saltsild Skrevet 14. desember 2016 #29446 Skrevet 14. desember 2016 Jeg tviler på at det er så mange som bryr seg, men om man skal følge sminkevideoen til Caroline i dag så vil jeg anbefale etter man har puttet på øyeskyggene å blende det ut. Sånn at man unngår de harde kantene som jeg ofte synes hun har. Blending gjør øyeskygge mye mer naturlig og det ser bedre ut. Man kan se forskjellen her. Jeg er også litt overrasket i starten av videoen at hun sier at hun bare har på basesminke men nevner ikke konturen eller blushen hun har lagt. 18
Vifte Reim Skrevet 14. desember 2016 #29447 Skrevet 14. desember 2016 11 minutter siden, Saltsild skrev: Jeg tviler på at det er så mange som bryr seg, men om man skal følge sminkevideoen til Caroline i dag så vil jeg anbefale etter man har puttet på øyeskyggene å blende det ut. Sånn at man unngår de harde kantene som jeg ofte synes hun har. Blending gjør øyeskygge mye mer naturlig og det ser bedre ut. Man kan se forskjellen her. Jeg er også litt overrasket i starten av videoen at hun sier at hun bare har på basesminke men nevner ikke konturen eller blushen hun har lagt. Takk for konkret tips i lenken, da ser jeg heller på denne nettsiden om jeg skal lære noe 3
Saltsild Skrevet 14. desember 2016 #29448 Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, Vifte Reim skrev: Takk for konkret tips i lenken, da ser jeg heller på denne nettsiden om jeg skal lære noe Om du vil ha en god video så kan jeg anbefale denne. En annen god youtuber som kan anbefales er Linda Hallberg som viser alt fra editorial looks til god hverdags sminke. Hvordan man legger en god base og hvilke ting man trenger. Og det er ordentlig ting man trenger, ikke hva nettbutikkene vil at du skal kjøpe. En annen ting jeg også synes er rart med videoen er at hun bruker samme sminkebørste til alt. Det er ingen god ide (synes jeg) når hun bruker den miksen av farger hun gjør. Det gjør også at hun ikke får blendet det godt sammen og kantene blir harde. For nybegynnere så pleier jeg å anbefale ganske enkelt. Et Real Techniques sett (det heter starter sett) og MAC 217. Man kommer utrolig langt med det i starten. Nå skal jeg la være å avspore, sorry folkens 12
KaraThrace Skrevet 14. desember 2016 #29449 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Etter å ha sett den sminkevideoen fikk jeg i alle fall svar på hvorfor jeg synes hun ser så veldig merkelig ut på alle bilder. Merkelig er her ment som at hun ser jo pen ut, men at noe virker helt feil. Har ikke satt meg ned for å analysere før, men det er jo lett å se i videoen. Hun kan med fordel droppe den concealeren under øya som ikke er blandet skikkelig ut og satt med altfor lyst pudder. Det legger seg i rynkene som man alle har under øya, og eldrer uttrykket hennes veldig mye. I tillegg bør hun virkelig lære seg å blende. Den spotlight looken hvor alt midt i ansiktet er tilnærmet hvitt mens kantene er solbrune er ikke veldig flatterende når det er så synlige kanter. Spesielt contouring av nesen vises jo svært godt når alt annet rundt er hvitt. Hun burde også gre igjennom øyenbryna slik at man ikke har en slik hard linje i underkant av brynet. Jeg gidder ikke å prate om den øyenskyggen engang, annet enn at hvis hun gikk for skeleton-looken evt panda-fjes så lyktes hun 100%. Men!! Når alt kommer til alt... Jeg er fan av at folk må få lov å sminke seg som de vil, man bestemmer selv hvordan man vil se ut. Alt jeg sier er at de valgene hun tar er ikke veldig flatterende eller noe man bør lære bort i noen form for sminkeleksjon. Heller ikke veldig heldig for Isadora. Ser jo ut som produktene har elendig kvalitet som får deg til å se skitten og veldig hard ut. Endret 14. desember 2016 av KaraThrace Oppsett, vanskelig å skrive på mobil enda.. 19
Gjest Clementina Skrevet 14. desember 2016 #29450 Skrevet 14. desember 2016 På 08.12.2016 den 10.31, Ultiva skrev: Lurer for øvrig på om Berg Eriksen hadde det coffee table-fotoalbumet sitt liggende fremme under barnebursdagen. Dere vet, det med undertøysbildene av seg selv som gravid mens hun satt i en blomsterhuske og sånn. Som hun skrev at hun skulle ha liggende fremme fordi det var så hyggelig å bla i den sammen med de som kom på besøk
Edie Skrevet 15. desember 2016 #29451 Skrevet 15. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner, omtale av barn og svar til dette. Edie, mod.
Viking-girl Skrevet 15. desember 2016 #29452 Skrevet 15. desember 2016 19 timer siden, Fantastica skrev: I et av de siste innleggene (der hun er på kafe) er det et bilde av støvlettene hennes, sikkert fra egen kolleksjon. Innlegget er ikke merket med annonse eller egen merkevare. Hva sier reglene som slikt? Det samme på snap... ikke merket. 5
Viking-girl Skrevet 15. desember 2016 #29453 Skrevet 15. desember 2016 19 timer siden, Cavatina skrev: Leste jeg rett? Er CBE virkelig helt ødelagt etter et par møter, noen timer i frisørstolen og shopping på Høyer Eger? I så fall burde noen sjekke blodverdiene sine. Eller få i seg mer næring!! 8
Chrisssi Skrevet 15. desember 2016 #29454 Skrevet 15. desember 2016 Jeg går sjelden inn på bloggen, og i alle fall ikke den helkommersielle julekalendergaloppen. Blir bare så trist av å se en ung familie være så til de grader kommersielle og kjøpt og betalt, det er et overforbruk som er helt hinsides. Og om man følger frua på snap er det samme leksa omatt og omatt, tredemølle, pulsklokke, kaffekopp...... who cares liksom..... 24
Gjest Hold the door Skrevet 16. desember 2016 #29455 Skrevet 16. desember 2016 Jeg synes det er ganske spesielt at hun (fortsatt?) nekter å svare på hvorfor de fjerna luke 7. Det eneste jeg har sett hun har oppgitt som årsak er at det ikke hadde med selve produktet å gjøre. Var det noe de skrev, da?
Gjest Bergensia Skrevet 16. desember 2016 #29456 Skrevet 16. desember 2016 4 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg synes det er ganske spesielt at hun (fortsatt?) nekter å svare på hvorfor de fjerna luke 7. Det eneste jeg har sett hun har oppgitt som årsak er at det ikke hadde med selve produktet å gjøre. Var det noe de skrev, da? Hvor har du sett det svaret?
Gjest Hold the door Skrevet 16. desember 2016 #29457 Skrevet 16. desember 2016 1 minutt siden, Bergensia skrev: Hvor har du sett det svaret? Under innlegget som heter "søvnmangel, luciatog og oslotur": http://imgur.com/a/7iBSF
Gjest økonomifrue Skrevet 16. desember 2016 #29458 Skrevet 16. desember 2016 Hva slags innlegg er slettet i luke 9?
Gjest Hold the door Skrevet 16. desember 2016 #29459 Skrevet 16. desember 2016 (endret) 1 minutt siden, økonomifrue skrev: Hva slags innlegg er slettet i luke 9? Det er egentlig snakk om luke 7, selv om det står luke 9 screenshotet, for luke 9 ligger fortsatt på blogg og youtube. Endret 16. desember 2016 av Hold the door
Gjest Bergensia Skrevet 16. desember 2016 #29460 Skrevet 16. desember 2016 5 minutter siden, visningsnamn skrev: Under innlegget som heter "søvnmangel, luciatog og oslotur": http://imgur.com/a/7iBSF Og det skal man tro på🙄 Pinlig å ikke være ærlig om ting de tjener gode penger på å få andre til å kjøpe.
Fremhevede innlegg