Emilie112 Skrevet 21. desember 2016 #29501 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har hengt meg opp i denne luke 7 som er fjernet uten noe grunn og at minst et par har spurt i kommentarfeltet uten at hun svarer, som jeg har sett i alle fall. Er det noen andre som er har sett noe forklaring? 8
Cavatina Skrevet 21. desember 2016 #29502 Skrevet 21. desember 2016 11 timer siden, Kollontaj skrev: Rart det ikke er sko? (Har ikke fulgt med, så mulig jeg tar feil.) De har hentet en del premier fra "egen kolleksjon", både vesker og sko. Ting som cbe selv har i skapet sitt og viser frem på bloggen rundt annenhver dag. 7
Gjest Bergensia Skrevet 21. desember 2016 #29503 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 6 timer siden, Emilie112 skrev: Jeg har hengt meg opp i denne luke 7 som er fjernet uten noe grunn og at minst et par har spurt i kommentarfeltet uten at hun svarer, som jeg har sett i alle fall. Er det noen andre som er har sett noe forklaring? Hun har svart på en kommentar, men vil ikke oppgi grunnen (forrige innlegg). Men det har visst ingenting med selve produktet å gjøre. Lurer på hva de tenker om at om en leser innlegg via Bloglovin ligger hele innlegget der ennå og i teorien fortsatt reklamerer for nettbutikken til Kinsarvik hvor produktet kan kjøpes. Det må vel svi litt for en sunnmøring, vel? carolines jul luke 7https://www.bloglovin.com/blogs/caroline-berg-eriksen-12918177/carolines-jul-luke-7-5316039807 Endret 21. desember 2016 av Bergensia
Ultiva Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #29504 Skrevet 23. desember 2016 https://imgur.com/LFVBkK1 Tommel opp for et veldig flott pengebidrag til Aleppo!! Men artig at veteranbloggeren syns summen er så svimlende når hun tydeligvis shopper for flere titalls tusenlapper hver eneste måned (tenker på kvitteringen fra Boozt som hun liksom bare slang ut i kommentarfeltet her om dagen, alle klesplaggene hun har som koster 3-4000 kr per stk og som hun har i diverse farger osv). På 23.11.2016 den 23.14, Cavatina skrev: Oda Rygh skrev for noen år siden "Fotballfrue – en tvilsom merkevare" der det allerede da ble gjort oppmerksom på at bloggen Fotballfrue er en godt innarbeidet og profilert merkevare og en bedrift med millionomsetning som bør kunne kritiseres på lik linje med andre bedrifter. Uten beskyldninger om personhets, misunnelse eller mobbing til den som stiller seg kritisk til markedsføringsmetodene. Om vi analyserer bloggen rent objektivt, hva (om noe) har endret seg på disse snart tre fullgåtte årene etter artikkelen fra desember 2013? Er det noe i bemerkninger om at bloggen opprettholder status quo på autopilot, og innholdet oppleves kjedelig og repetitivt? Apropos det siterte over; lurer på hvor mange titusener Berg Eriksen har brukt på julegaver til sine nærmeste i år. Tradisjon tro så kommer skryteinnlegget først, med delikate bilder av overprisede luksusgaver og en tekst helt uten sammenheng med bildene om hvordan julen selvfølgelig bare handler om de man er glad i (på samme måte som g-string bildet fire dager etter fødsel akkompagnert med teksten om hvor lei hun er av kroppspress). Og deretter et sutrete offerinnlegg med "dere kjenner meg ikke, jeg blir lei meg når dere tror at jeg bryr meg om materialistiske goder" når lesere reagerer på den svimlende pengebruken. 29
elmukake Skrevet 23. desember 2016 #29505 Skrevet 23. desember 2016 Det aller verste, som du sier Ultiva, er at hun bruker argumentet om at "vi ikke kjenner henne" for å rettferdiggjøre forbruk og skryting. Selvfølgelig kjenner vi henne ikke, det er fryktelig vanskelig å kjenne en person man aldri har snakket med. Det er hun selv som velger å fremstille seg på en viss måte, og det virker ikke som om hun skjønner at hennes egen fremstilling skaper våre inntrykk. Jeg vet faktisk ikke om hun forstår dette, eller om hun bare overser det. 21
Fantastica Skrevet 23. desember 2016 #29506 Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, elmukake skrev: Det aller verste, som du sier Ultiva, er at hun bruker argumentet om at "vi ikke kjenner henne" for å rettferdiggjøre forbruk og skryting. Selvfølgelig kjenner vi henne ikke, det er fryktelig vanskelig å kjenne en person man aldri har snakket med. Det er hun selv som velger å fremstille seg på en viss måte, og det virker ikke som om hun skjønner at hennes egen fremstilling skaper våre inntrykk. Jeg vet faktisk ikke om hun forstår dette, eller om hun bare overser det. Hun må være bevisst dette, garantert, men bruker det argumentet fordi det funker. Letteste utvei. 11
Gjest Xstrella Skrevet 23. desember 2016 #29507 Skrevet 23. desember 2016 Synes blogging er mer og mer ut. Håper de dør ut i 2017. Folk må få andre verdier ennå lese svada fra randoms folk. God jul.
Keaton Skrevet 23. desember 2016 #29508 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, Xstrella skrev: Synes blogging er mer og mer ut. Håper de dør ut i 2017. Folk må få andre verdier ennå lese svada fra randoms folk. God jul. Problemet er jo bare at for de ihuga leserne er ikke dette random folk, det er venninneforhold, noe nært og personlig skapt gjennom utstrakt narrativskaping av bloggeierne. 9
ops2 Skrevet 23. desember 2016 #29509 Skrevet 23. desember 2016 Helt på siden av det dere diskuterer, men hun er en interiørblogger også, sier hun? Har hun ikke et veldig simpelt juletre? Nå som det finnes plasttrær som ser så mye bedre ut. Og disse tynne juletrebena. Foten skulle vært skjult av en kurv eller striepose. Jeg klarte bare å se på juletreet hennes, ikke treningsklærne. Hun har vel ikke fått et sponset juletre ennå. 11
Jenki Skrevet 23. desember 2016 #29510 Skrevet 23. desember 2016 11 minutter siden, ops2 skrev: Helt på siden av det dere diskuterer, men hun er en interiørblogger også, sier hun? Har hun ikke et veldig simpelt juletre? Nå som det finnes plasttrær som ser så mye bedre ut. Og disse tynne juletrebena. Foten skulle vært skjult av en kurv eller striepose. Jeg klarte bare å se på juletreet hennes, ikke treningsklærne. Hun har vel ikke fått et sponset juletre ennå. Hvor sier hun det? Lenke?
Vitulina Skrevet 23. desember 2016 #29511 Skrevet 23. desember 2016 8 timer siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/LFVBkK1 Tommel opp for et veldig flott pengebidrag til Aleppo!! Men artig at veteranbloggeren syns summen er så svimlende når hun tydeligvis shopper for flere titalls tusenlapper hver eneste måned (tenker på kvitteringen fra Boozt som hun liksom bare slang ut i kommentarfeltet her om dagen, alle klesplaggene hun har som koster 3-4000 kr per stk og som hun har i diverse farger osv). Apropos det siterte over; lurer på hvor mange titusener Berg Eriksen har brukt på julegaver til sine nærmeste i år. Tradisjon tro så kommer skryteinnlegget først, med delikate bilder av overprisede luksusgaver og en tekst helt uten sammenheng med bildene om hvordan julen selvfølgelig bare handler om de man er glad i (på samme måte som g-string bildet fire dager etter fødsel akkompagnert med teksten om hvor lei hun er av kroppspress). Og deretter et sutrete offerinnlegg med "dere kjenner meg ikke, jeg blir lei meg når dere tror at jeg bryr meg om materialistiske goder" når lesere reagerer på den svimlende pengebruken. Tror de har sluttet å vise frem det, for meg holder det lenge at jeg leste et innlegg om en belånt Audi gitt som julegave, attpåtil gjort i voksen alder! 😁😁 Galskapen lenge leve 8
Keaton Skrevet 23. desember 2016 #29512 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg skjønner hvor hun får thinspo fra. Helt hårreisende at en voksen kvinne får seg til å kommentere denne typen bilder. Og til dem som sier at Ullebø er naturlig slik; vel, les pro-ana-blogger og se bildene. https://imgur.com/a/kNknT bildet CBE har kommentert ligger øverst av bildene. Endret 23. desember 2016 av Kollontaj 14
Mme Blavatsky Skrevet 23. desember 2016 #29513 Skrevet 23. desember 2016 17 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg skjønner hvor hun får thinspo fra. Helt hårreisende at en voksen kvinne får seg til å kommentere denne typen bilder. Og til dem som sier at Ullebø er naturlig slik; vel, les pro-ana-blogger og se bildene. https://imgur.com/a/kNknT bildet CBE har kommentert ligger øverst av bildene. 😨 What?! Er dette gammelt det? 4
Cavatina Skrevet 23. desember 2016 #29514 Skrevet 23. desember 2016 (endret) 19 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: 😨 What?! Er dette gammelt det? Næh. Tror der er fra i år. Vent litt så skal jeg dokumentere det Ved nærmere ettertanke: Trenger ikke. Ligger i imguren over. Snart 30 og tobarnsmor gir fra seg slike kommentarer. Sunn fornuft-plakaten er ikke underskrevet. Endret 23. desember 2016 av Cavatina 17
Nydelig Skrevet 23. desember 2016 #29516 Skrevet 23. desember 2016 15 minutter siden, Cavatina skrev: Næh. Tror der er fra i år. Vent litt så skal jeg dokumentere det Ved nærmere ettertanke: Trenger ikke. Ligger i imguren over. Snart 30 og tobarnsmor gir fra seg slike kommentarer. Sunn fornuft-plakaten er ikke underskrevet. Jeg ser ikke noen kommentar fra CBE i den imguren, men ser en fra Ullebø til CBE.
Keaton Skrevet 23. desember 2016 #29517 Skrevet 23. desember 2016 3 minutter siden, Nydelig skrev: Jeg ser ikke noen kommentar fra CBE i den imguren, men ser en fra Ullebø til CBE. Da må du se igjen. 12
Ultiva Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #29518 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Bilde fra fire dager siden uten annonselenke, bilde fra i dag med annonselenke (jakke boda skins). https://imgur.com/a/Rm1aU Endret 23. desember 2016 av Ultiva 11
penny_ Skrevet 23. desember 2016 #29519 Skrevet 23. desember 2016 (endret) 33 minutter siden, Ultiva skrev: Bilde fra fire dager siden uten annonselenke, bilde fra i dag med annonselenke (jakke boda skins). Hun har ikke brukt annonselenke på jakken. Du ser jo at det bare er vanlig tekst. "Annonselenke" skal stå foran annonselenkene, så hun har gjort det riktig. Endret 23. desember 2016 av penny_ 2
Vitulina Skrevet 23. desember 2016 #29520 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jakken fra BodaSkins er spons. Det samme gjelder klær fra Ganni, med mange fler. Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Endret 24. desember 2016 av Edie 15
Fremhevede innlegg