Nydelig Skrevet 23. desember 2016 #29521 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, Kollontaj skrev: Da må du se igjen. Sorry, blingset. Så det nå 🖒 1
Gjest Mallory Skrevet 24. desember 2016 #29522 Skrevet 24. desember 2016 (endret) @Vitulina Interessant. Hvordan fungerer agenturspons i praksis? Endret 24. desember 2016 av Mallory
Edie Skrevet 24. desember 2016 #29523 Skrevet 24. desember 2016 (endret) Ryddet for bilde fra sosiale medier og spekulasjoner. Edie, mod. Endret 24. desember 2016 av Edie
Vitulina Skrevet 24. desember 2016 #29524 Skrevet 24. desember 2016 53 minutter siden, Mallory skrev: @Vitulina Interessant. Hvordan fungerer agenturspons i praksis? Det fungerer slik at agenturer sender ut klær til bloggere og kjendiseri forkant av lansering av ny kolleksjon, vanligvis. Bloggerne mottar klærne gratis, for de største bloggerne har dette (i salgspris) beløpt seg til svært store summer. De SKAL skatte av det, men så fremt det ikke merkes er det ikke gitt som spons, ikke sant? 😏 Det gis også ut klær til artister, programledere mm, men ingen av dem står med et "lokkeprogram/lokkekonsert" i forveien for så ha et program/konsert med linker til hvor du kan få kjøpt disse klærne. Bloggernes posisjon der er enorm. Det handler også ol branding, når man ser et navn ofte nok tror man at det er et kvalitetsstempel. Det er også noen få norske agenturer som går igjen, Anett Ringstad / Colina Agency, ekteparet Holzweiler / Holzweiler bl a. 11
Inocybe Skrevet 24. desember 2016 #29525 Skrevet 24. desember 2016 13 minutter siden, Vitulina skrev: Det fungerer slik at agenturer sender ut klær til bloggere og kjendiseri forkant av lansering av ny kolleksjon, vanligvis. Bloggerne mottar klærne gratis, for de største bloggerne har dette (i salgspris) beløpt seg til svært store summer. De SKAL skatte av det, men så fremt det ikke merkes er det ikke gitt som spons, ikke sant? 😏 Det gis også ut klær til artister, programledere mm, men ingen av dem står med et "lokkeprogram/lokkekonsert" i forveien for så ha et program/konsert med linker til hvor du kan få kjøpt disse klærne. Bloggernes posisjon der er enorm. Det handler også ol branding, når man ser et navn ofte nok tror man at det er et kvalitetsstempel. Det er også noen få norske agenturer som går igjen, Anett Ringstad / Colina Agency, ekteparet Holzweiler / Holzweiler bl a. Er overbevist om at mange av de store bloggerne synder ofte og mye der. Når man har fulgt med på bloggerne en stund ser man noen sammenhenger og linjer som ikke er tilfeldige. Skulle ønske at skatteetaten hadde kapasitet til å følge det opp. Jeg er ikke noen fan av skattesnusk. 12
Inocybe Skrevet 24. desember 2016 #29526 Skrevet 24. desember 2016 15 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg skjønner hvor hun får thinspo fra. Helt hårreisende at en voksen kvinne får seg til å kommentere denne typen bilder. Og til dem som sier at Ullebø er naturlig slik; vel, les pro-ana-blogger og se bildene. https://imgur.com/a/kNknT bildet CBE har kommentert ligger øverst av bildene. Skjønner ikke at en voksen person som CBE kan få seg til å kommentere et slikt bilde med en slik kommentar Men når man tenker over det er jo ikke dette så veldig lenge siden http://www.tv2.no/a/3528419 (se bildene et stykke ned i artikkelen og gjerne les artikkelen også) og siden da har vi fått ikke mindre enn to skryte-av-min-flate-mage-rett-etter-fødsel-bilder. Nei CBE er IKKE et forbilde hva gjelder sunnhet og helse! 17
Gjest Mallory Skrevet 24. desember 2016 #29527 Skrevet 24. desember 2016 1 time siden, Vitulina skrev: Det fungerer slik at agenturer sender ut klær til bloggere og kjendiseri forkant av lansering av ny kolleksjon, vanligvis. Bloggerne mottar klærne gratis, for de største bloggerne har dette (i salgspris) beløpt seg til svært store summer. De SKAL skatte av det, men så fremt det ikke merkes er det ikke gitt som spons, ikke sant? 😏 Det gis også ut klær til artister, programledere mm, men ingen av dem står med et "lokkeprogram/lokkekonsert" i forveien for så ha et program/konsert med linker til hvor du kan få kjøpt disse klærne. Bloggernes posisjon der er enorm. Det handler også ol branding, når man ser et navn ofte nok tror man at det er et kvalitetsstempel. Det er også noen få norske agenturer som går igjen, Anett Ringstad / Colina Agency, ekteparet Holzweiler / Holzweiler bl a. Aha, det forklarer jo bloggeres hang til å kle seg likt, det være seg i kimono fra Lindex, ymse antrekk fra Ganni eller diverse annet. Helt tilfeldig alt sammen...
Gjest Hold the door Skrevet 24. desember 2016 #29528 Skrevet 24. desember 2016 Jeg skjønner ikke at de (bloggerne det gjelder) har samvittighet til å holde på sånn.
MarianneE Skrevet 24. desember 2016 #29529 Skrevet 24. desember 2016 50 minutter siden, visningsnamn skrev: Jeg skjønner ikke at de (bloggerne det gjelder) har samvittighet til å holde på sånn. Money talks vet du... 9
Abrahima Skrevet 24. desember 2016 #29530 Skrevet 24. desember 2016 Angående usunt kroppsideal. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som får en småbarnsmor, med to døtre i vår tid til å holde på slik hun gjør. Hun har selv hatt spiseforstyrrelser, men likevel nekter hun å være sitt eget ansvar bevisst. Det er så trist. 39
Vitulina Skrevet 24. desember 2016 #29531 Skrevet 24. desember 2016 Jeg tror at de aller fleste oppegående mennesker ser hva som er status quo med denne bloggeren, det gjør også bla Finn Skårderud 26
miagunda Skrevet 24. desember 2016 #29532 Skrevet 24. desember 2016 (endret) Tilstanden er helt klart vedvarende. Endret 25. desember 2016 av miagunda 13
Ultiva Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #29534 Skrevet 27. desember 2016 Veteranbloggeren reklamerer for Isadora sminke, men jeg blir svært lite fristet når dette tydeligvis er resultatet. Ønsker kvinner virkelig å se slik ut? Det ene bildet er i fbm julaften mens det andre er tatt i fbm en dag med langkjøring. https://imgur.com/a/21RkV 26
Fantastica Skrevet 27. desember 2016 #29535 Skrevet 27. desember 2016 Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun vil ha så markert skygge, det ser jo rett og slett ut som om hun har glemt å blende? IsaDora utgår med høye kneløft her iallefall. 14
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 27. desember 2016 #29536 Skrevet 27. desember 2016 8 minutter siden, Ultiva skrev: Veteranbloggeren reklamerer for Isadora sminke, men jeg blir svært lite fristet når dette tydeligvis er resultatet. Ønsker kvinner virkelig å se slik ut? Det ene bildet er i fbm julaften mens det andre er tatt i fbm en dag med langkjøring. https://imgur.com/a/21RkV IsaDora har mye fin sminke! Er ikke produktene det er noe galt med, men bloggeren kan bare ikke sminke seg pent.
loffen Skrevet 27. desember 2016 #29537 Skrevet 27. desember 2016 Ser jo at hun nesten ikke greier å holde øynene oppe. Må være tungt med de børstene på. 22
Cavatina Skrevet 27. desember 2016 #29538 Skrevet 27. desember 2016 Det er i hvert fall ikke et slikt resultat jeg ønsker når sminken først er på, og ikke har jeg tid eller ork til å bruke ansiktet mitt som lerret med en haug ekstrautstyr hver dag for å se eldre ut enn jeg er. Det er ingenting i veien med Isadora sine produkter bortsett fra litt mye skimmer og glitter, til tider, har brukt dem selv. Her er det helt og holdent bloggeren som utviser manglende kunnskap og kompetanse i sminking ved å ikke ha lært når nok er nok og hva blending egentlig er. 19
Keaton Skrevet 27. desember 2016 #29539 Skrevet 27. desember 2016 Jeg bruker 3 min på bryn og vipper hver dag og er derfor ikke rette person til å uttale meg, men jeg synes det ser ut som den type sminke som brukes på teateret. 14
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 27. desember 2016 #29540 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Jeg bruker 3 min på bryn og vipper hver dag og er derfor ikke rette person til å uttale meg, men jeg synes det ser ut som den type sminke som brukes på teateret. Dama lever jo i et teater. Om det er en tragedie eller en komedie, er jeg litt usikker på.
Fremhevede innlegg