Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
4 timer siden, Martheegne skrev:

Herregud, dere blir jo aldri fornøyd. Dere vil alltid, alltid (!) finne feil ved henne - uansett hva. 

Kan det være fordi hun og mannen aldri innrømmer at de er feilbarlige?

Selv alvorlig sykdom bagatelliseres og forsøkes omgjort til en liten fillesak som ikke egentlig er sykdom i det hele tatt. Som om det er skammelig å være syk og sårbar. Jeg tenker her på fortellingen om spiseforstyrrelsen som ble dementert omtrent umiddelbart. Såvidt jeg husker var det mannen som i etterkant gjorde litt om på konas fortelling. Noen her kan sikkert hjelpe med lenker.

Det finnes flere eksempler som underbygger det jeg skriver ovenfor, men jeg tror de fleste forstår hva jeg mener.

Edit: Jeg fant noen lenker, som limes inn for å unngå moderering for udokumenterte påstander.

http://www.seher.no/kjendis/her-avslorer-fotballfruen-hele-sannheten/64618760

http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser/a/10141193/

Endret av Mallory
Lagt til lenker
Skrevet

@Mallory For meg blir det veldig feil at ektemannen til noen sier at det kona forteller om seg selv ikke stemmer. Det minner om noe jeg ikke liker.

• Liker 44
Skrevet (endret)
På 29.12.2016 den 22.37, Mallory skrev:

Kan det være fordi hun og mannen aldri innrømmer at de er feilbarlige?

Selv alvorlig sykdom bagatelliseres og forsøkes omgjort til en liten fillesak som ikke egentlig er sykdom i det hele tatt. Som om det er skammelig å være syk og sårbar. Jeg tenker her på fortellingen om spiseforstyrrelsen som ble dementert omtrent umiddelbart. Såvidt jeg husker var det mannen som i etterkant gjorde litt om på konas fortelling. Noen her kan sikkert hjelpe med lenker.

Det finnes flere eksempler som underbygger det jeg skriver ovenfor, men jeg tror de fleste forstår hva jeg mener.

Edit: Jeg fant noen lenker, som limes inn for å unngå moderering for udokumenterte påstander.

http://www.seher.no/kjendis/her-avslorer-fotballfruen-hele-sannheten/64618760

http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser/a/10141193/

Herregud, at dere ENDA er så opphengt i henne?! Jeg var selv her inne og leste daglig den perioden hun ble tatt for å ha redigert seg selv tynnere på bildene sine, men kom igjen da.. dette begynner å bli litt tragisk. Har dere virkelig ikke noe bedre å bruke tiden på, enn å sitte her inne og skrive lange argumentasjoner i en (kjedelig, og egentlig veldig unødvendig) diskusjon? Leter daglig etter feil hun har gjort etter bloggen, og trekker dere etter de minste feil dere finner for å kunne holde denne debatten gående.

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 13
Skrevet

@Martheegne At noen kommenterer det du skriver i en debattråd er vel ikke fullstendig uventet? Den eneste som fremstår som over the top følelsesmessig engasjert her, er deg. 

Lenkene du hisser deg sånn opp over, ble som nevnt føyd til i etterkant fordi KGs modereringsrutiner gjerne fører til at påstander uten lenker til dokumentasjon, slettes.

Selv har jeg forøvrig skrevet seks innlegg i tråden her, og ikke kritisert CBE en eneste gang. Ei heller kritiserer jeg normalt sett folk som ikke er enig med meg, men du er såpass frekk at jeg ikke kan la være. 

Jeg vil understreke til CBE og andre som leser her at jeg ikke ser det som en skam å være syk. Jeg tenker tvert i mot at det er modig og bra at CBE, SE og andre bloggere som har perioder i livet der de har slitt og hatt store utfordringer, forteller om det. Årsaken er innlysende. Jeg synes det er pussig av mannen til CBE å dementere sykdom, hva er poenget kan man lure på, men legger altså ikke opp til noe debatt om det. Jeg forundres over at du som synes det er så tragisk å diskutere saken er den eneste som retter oppmerksomheten mot den og innlegget mitt. Ingen andre enn deg har nemlig brydd seg.

Nok sagt om dette, godt nytt år uten dumme brukerdebatter, forhåpentligvis. 

Skrevet (endret)
På 29.12.2016 den 8.13, Veslefrikk skrev:

Enig! Jeg hadde henne på snap en kort stund, men slettet henne igjen fordi jeg syns hun virket masete og tilgjort. Hun prøver for hardt å være morsom og det blir veldig krampaktig. Hun er jo tross alt en 30 år gammel tobarnsmor.

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Jeg gikk inn og tittet på noen snap`er og fikk sjokk over hvor barnslig hun fremstår. Er hun ikke rundt 30 år? Det var jo som å høre en barnslig, fjåsete fjortis. Jeg kritiserer ikke for å være stygg, men jeg lurer på hvorfor en voksen dame oppfører seg slik.

Endret av Myrthel
  • Liker 16
Skrevet

Fem av de siste ni bildene på IG er av siste tilskudd. Jeg liker det dårlig, men skjønner jo hvorfor; masse likes. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Endret av Edie
Skrevet (endret)

Ser at admin i stort og smått gruppen på facebook sier de har slettet bråkemakere. Tilfeldig at LK ikke er der lenger? 

Edit:

Han er visst det enda, bare jeg som ikke ser han. Kanskje jeg er blokkert? :0

Endret av Funkytwist
  • Liker 7
Skrevet

Tenkte at det var hun der Elisabeth Norheim som var fjerna jeg.

• Liker 12
Skrevet

Kan ikke skjønne annet enn at det bl.a. må være Elisabeth N det er snakk om. Om hun fortsatt er der inne, så kan griser fly, for å si det sånn.

• Liker 15
Skrevet
11 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Kan ikke skjønne annet enn at det bl.a. må være Elisabeth N det er snakk om. Om hun fortsatt er der inne, så kan griser fly, for å si det sånn.

Kan ikke se at hun er medlem lenger. (Heldigvis...)

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nå har jo Fotballfruemannen lagt opp som fotballspiller, så da får han jo mye tid til å forsvare konen på sosiale medier fremover. Så da er det jo dumt for ham hvis han blir utestengt fra diverse grupper rundt omkring. 

http://www.dagbladet.no/sport/mannen-til-fotballfrue-legger-opp/66599643

Kuttet ut fotball og starte med foto på en nettskole i New York, slutte på Bjørnes også da kanskje?

• Liker 10
Skrevet

Var vel ikke så viktig med den lavkarboen lell. Går en del boller og sjokolade i den bilen. 

• Liker 11
Skrevet
59 minutter siden, Emilie112 skrev:

Kuttet ut fotball og starte med foto på en nettskole i New York, slutte på Bjørnes også da kanskje?

Bet meg merke i den skolen jeg også. Internett, Siljan, Særp, New York - trodde nett var nett jeg. :P

• Liker 17
Skrevet

Har vel ingenting med om CBE.no er en tvilsom merkevare at mannen spiser boller og sjokolade. Lite her inne blir tatt seriøst, hvis det ligger på dette nivået..

Skrevet
4 minutter siden, Leli7 skrev:

Har vel ingenting med om CBE.no er en tvilsom merkevare at mannen spiser boller og sjokolade. Lite her inne blir tatt seriøst, hvis det ligger på dette nivået..

Alt av en viss kompleksitet og lengde som postes på Rampelys nå blir slettet, ofte nesten umiddelbart. Det er i praksis ikke lenger mulig å skrive noe relevant eller ta opp noe viktig som angår blogger uten at det blir tolket som regelbrudd på et eller annet vis. Derfor har ingen lenger tid å kaste bort til å skrive skikkelige innlegg i disse trådene. Livet er for kort.

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Aricia skrev:

Alt av en viss kompleksitet og lengde som postes på Rampelys nå blir slettet, ofte nesten umiddelbart. Det er i praksis ikke lenger mulig å skrive noe relevant eller ta opp noe viktig som angår blogger uten at det blir tolket som regelbrudd på et eller annet vis. Derfor har ingen lenger tid å kaste bort til å skrive skikkelige innlegg i disse trådene. Livet er for kort.

Men jeg mener nå at ingen kommer noe bedre ut av å skrive usaklig kritikk her heller. KG sitt rykte stiger liksom ikke i ikke-KGbrukeres øyne...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...