Bringebæret Skrevet 21. oktober 2016 #28621 Skrevet 21. oktober 2016 Ny kaffekopp i dag. Gjetter at det straks er trening. Jeg er så spent 41
Gjest Xstrella Skrevet 21. oktober 2016 #28622 Skrevet 21. oktober 2016 Flink pike syndromet. De fleste som er flinkpike 24/7 går på en smell etter noen år. Ingen mennesker er maskiner slik hun fremstiller seg selv. Det er bare trist og ingen forbilde.
Chrisssi Skrevet 21. oktober 2016 #28623 Skrevet 21. oktober 2016 Blogger har en tendens til å se ut til å miste seg selv. Caroline var en naturlig søt jente som nå virker som en glanset og kunstig robot, tom i blikket og uten utstråling. Hun burde tatt permisjon og kost seg med babyen, men da ville vel millionene sluttet å rulle inn........ 25
Linnpinn9 Skrevet 22. oktober 2016 #28624 Skrevet 22. oktober 2016 20 timer siden, Chrisssi skrev: Blogger har en tendens til å se ut til å miste seg selv. Caroline var en naturlig søt jente som nå virker som en glanset og kunstig robot, tom i blikket og uten utstråling. Hun burde tatt permisjon og kost seg med babyen, men da ville vel millionene sluttet å rulle inn........ Enig. 5
Gjest Xstrella Skrevet 22. oktober 2016 #28625 Skrevet 22. oktober 2016 HuSet til 8 mill er vel drivkraften, selv om de blir sponset i hue og ræva det meste. Sier det igjen og igjen, men til hvilken pris!?
Gjest Atheena Skrevet 23. oktober 2016 #28626 Skrevet 23. oktober 2016 På 20.10.2016 den 15.11, pøbelsara skrev: Hm. Negleinnlegget nevner Kicks flere ganger. Men også denne gangen tipser CBE av sitt gode hjerte. Depend som er navnet på neglene er å finne i så og si alle kjedebutikkene, fra Cubus, Vita og H&M. Så å nevne Kicks eksplisitt kan man jo tenke sitt om. Det blir jo nesten som å nevne at Coca Cola kan du kjøpe på Rema.
LilleSnupp Skrevet 23. oktober 2016 #28627 Skrevet 23. oktober 2016 Neglinnlegget nevner Kicks én gang. Like mange ganger som det nevner h&m forøvrig.. 4
agnesbjercke Skrevet 23. oktober 2016 #28628 Skrevet 23. oktober 2016 Hvorfor så mye kritisering hele tiden..... Ja hun virker kanskej litt stiv og redigert på bilder osv, men det er liksom litt henne image? På feks filmen av innkjøpene nå synes jeg hun er sååå søt. «tror det blir drit kult» «kan bare dra fram puppen!». Det er jo sånn hun er...... Og ja... det går vel litt på repeat om dagen, men halooo hun går hjemme med en nyfødt. Det er jo sånn det er i barseltiden. Har dere egentlig barn selv????. Bare at CBE trener og drikker kaffe fremfor å se serier og vise frem skittentøysvaskingen sin....... Det er liksom heeelt på trne å drive å kritisere det. La vør å les/følg henne da om hverdagen hennes er sååå kjedelig for DEG om dagen 10
Gjest Onbothsides Skrevet 23. oktober 2016 #28629 Skrevet 23. oktober 2016 På 20.10.2016 den 15.11, pøbelsara skrev: Hm. Negleinnlegget nevner Kicks flere ganger. Men også denne gangen tipser CBE av sitt gode hjerte. Hm. Hvorfor sier du det? Og hvorfor trykker alle liker på et innlegg som ikke bare er feilinformasjon men som også er svæet lett å sjekke selv om det stemmer først?
neon_sun Skrevet 23. oktober 2016 #28630 Skrevet 23. oktober 2016 2 timer siden, oktobermamma92 skrev: Og ja... det går vel litt på repeat om dagen, men halooo hun går hjemme med en nyfødt. Det er jo sånn det er i barseltiden. Har dere egentlig barn selv????. Skal love deg at min barselstid var helt annerledes enn CBE sin... faktisk tror jeg den er temmelig langt unna de fleste, slik den blir fremstilt. 22
sashimi Skrevet 23. oktober 2016 #28631 Skrevet 23. oktober 2016 Jeg liker ikke CBE/LKE i det heeele tatt men å kritisere/kommentere barseltiden hennes synes jeg er litt rart. Selv ser jeg på det hun gjør som normalt (bare at min fødsel var et mareritt og er et veldig effektivt prevensjonsmiddel), da jeg både trente og hadde det "blåst" hjemme hver dag. Hadde en baby som sov godt og veldig lenge om gangen, så jeg rakk både trening "hver" dag, rydding, skifte antrekk X-antall ganger grunnet gulp, i tillegg til massemasse babykos, trilleturer og møte med venner. Barseltiden er ikke lik for alle. Bare håper at hun virkelig har energi/tid til å styre på som hun gjør, fordi hvis hun kun gjør det for bloggen sin del så er det galskap. 3
Gjest Bergensia Skrevet 24. oktober 2016 #28632 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Så feil Endret 24. oktober 2016 av Bergensia
hippyskippy Skrevet 24. oktober 2016 #28633 Skrevet 24. oktober 2016 Tv-auksjonen rullet på skjermen i hele går kveld, og hun fokuserer på å vise frem haugene av klær hun har kjøpt på Zara. Smakfullt. 19
Gjest Atheena Skrevet 24. oktober 2016 #28634 Skrevet 24. oktober 2016 23 timer siden, LilleSnupp skrev: Neglinnlegget nevner Kicks én gang. Like mange ganger som det nevner h&m forøvrig.. Dette er jo noe av kjernen i problematikken på en kommersiell stor blogg med meget god inntjening. Dette er ikke en personlig dagbok som anbefaler produkter av godhet for sine lesere, bloggen er på et stadiet som er langt over dette. Så lenge det dukker opp "pussige" produktplasseringer og det slurves med å merke riktig så er det vanskelig for leserne å skille hva som er en oppriktig anbefaling og hva som er betalt anbefaling. Det er rett og slett litt naivt å tro at det meste ikke er reklame når det brukes et langt innlegg på negler, hvor merket på neglene er godt synlig og butikken hvor de kan kjøpes også nevnes. Selv om Kicks bare nevnes en gang. Dette er jo et dilemma bloggerne har lagt opp til selv så lenge de opererer i gråsonen. Det blir litt ulv, ulv selv om denne sammenligningen ikke er spot on, så skildrer den ganske godt poenget allikevel.
Gjest CecilieX Skrevet 24. oktober 2016 #28635 Skrevet 24. oktober 2016 Når det gjelder reklame så er det ofte slik at man lettere gjenkjenner det dersom bloggeren tidligere alltid har reklamert for eller brukt andre type produkter. Når det gjelder neglene så har jo CBE utelukkende sverget til å gå til salonger for å få profesjonelle til å sette på negler. At hun nå da plutselig viser frem negler innkjøpt i en kjedebutikk som hun setter på selv så avviker jo det fra det hun ellers gjør. Hun skylder på tidsklemma og at hun ikke har tid, men hvis man ser på hva hun ellers lager innlegg om så vitner ikke det om et menneske som har lite tid til overs. Som tidligere forklart handler dette om indisier på reklamesnusk, og i dette tilfellet heller jeg mot at dette er umerket reklame.
Cavatina Skrevet 24. oktober 2016 #28636 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) 34 minutter siden, hippyskippy skrev: Tv-auksjonen rullet på skjermen i hele går kveld, og hun fokuserer på å vise frem haugene av klær hun har kjøpt på Zara. Smakfullt. Nja, det var vel en 10-sekunders oppfordring i grå skrift til å bidra på snap mellom små julekjoler og ny kaffetrakter. På Mystory, så man har gleden av å se gjennom snap-rullen flere ganger. Endret 24. oktober 2016 av Cavatina 3
agnesbjercke Skrevet 24. oktober 2016 #28637 Skrevet 24. oktober 2016 14 timer siden, neon_sun skrev: Skal love deg at min barselstid var helt annerledes enn CBE sin... faktisk tror jeg den er temmelig langt unna de fleste, slik den blir fremstilt. Ja ok så var din det. Synes ikke hun fremstiller den på noen feil eller «unormal» måte jeg.... Skal snart ha min tredje barselepriode selv. Og uavhengi HVA man gjør så går det på repeat de første månedene... Det er jo dødsbra at hun får til det HUN vil gjøre... 1
penny_ Skrevet 24. oktober 2016 #28638 Skrevet 24. oktober 2016 18 minutter siden, oktobermamma92 skrev: Ja ok så var din det. Synes ikke hun fremstiller den på noen feil eller «unormal» måte jeg.... Skal snart ha min tredje barselepriode selv. Og uavhengi HVA man gjør så går det på repeat de første månedene... Det er jo dødsbra at hun får til det HUN vil gjøre... Ikke for å pirke her altså, men den bloggen har gått på kaffekopp-løpe-selfie-repeat siden lenge før hun fikk sitt første barn. 33
Bringebæret Skrevet 24. oktober 2016 #28639 Skrevet 24. oktober 2016 Den kaffekoppen har vi vel sett i noen år nå. Spennende. 18
Gjest Zaza Skrevet 24. oktober 2016 #28640 Skrevet 24. oktober 2016 Ja, kaffe, pulsklokke og alt som hører med har vel vært fast innslag leeeenge, litt forutsigbart, for å si det mildt.
Fremhevede innlegg