Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og for å være ærlig, klærne har ikke spesielt god kvalitet.  

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet
8 minutter siden, Francis skrev:

Og for å være ærlig, klærne har ikke spesielt god kvalitet.  

Hmmm det jeg har fra Ganni har det vært meget god kvalitet på, så da har vi forskjellig erfaring.

Skrevet

Ok, har ikke kjøpt noe derfra de siste to årene. Mer interessant at fruen viser seg i genseren i går med et blabla-innlegg og du verden - surprise - nytt innlegg i dag med annonselenker til genseren. Begynner å bli kjedelig dramaturgi. 

• Liker 17
Skrevet

Mener dere for alvor at dere slutter å kjøpe klær dere ellers liker fordi en blogger dere ikke har sansen for kjøper/får/låner den?

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Hallepalle skrev:

Mener dere for alvor at dere slutter å kjøpe klær dere ellers liker fordi en blogger dere ikke har sansen for kjøper/får/låner den?

Nei. 

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, Francis skrev:

Nei. 

:ler: 

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Hallepalle skrev:

Hvis det er noe jeg virkelig liker bryr jeg meg ikke, men hvis jeg finner noe jeg i utgangspunktet ville kjøpt og har sett samme plagg på omtrent samtlige kjendiskvinner dropper jeg det av og til. Litt fordi jeg tenker jeg blir fortere lei når man ser det over alt! Hvis jeg først skal kjøpe en genser til 3500kr så må det være noe jeg kan bruke mer enn en sesong 🙈

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Cavatina skrev:

Dette ble de fellt for i 2015.

Var igrunnen sikker på at det var en ny sak/bilde i Det Nye som skulle gi inntrykk av å være alt annet enn en annonse...? Mulig jeg tar feil, men trodde det var noe nytt.

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, Attami skrev:

Var igrunnen sikker på at det var en ny sak/bilde i Det Nye som skulle gi inntrykk av å være alt annet enn en annonse...? Mulig jeg tar feil, men trodde det var noe nytt.

• Liker 2
Skrevet

Er det slikt hår fruen er storforbruker av? Eller bruker hun mer etisk hår, dvs fake hår?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3849708/The-shadowy-human-cost-1-200-hair-extensions-style-obsessed-women-t-live-without.html

synes dette er en så skitten business, og her har bloggerne, som i stor grad får gratis behandlinger, og dermed tar slikt oftere enn hva de ellers ville gjort, et ansvar ift å gjøre extensions populært blant jenter/kvinner. (Hvem har tid til å vente på at håret vokser ut av seg selv liksom??)

• Liker 15
Skrevet
9 timer siden, Attami skrev:

Linken eg posta er ny, frå Det nyes nummer 11. 

Skrevet
8 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Er det slikt hår fruen er storforbruker av? Eller bruker hun mer etisk hår, dvs fake hår?

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3849708/The-shadowy-human-cost-1-200-hair-extensions-style-obsessed-women-t-live-without.html

synes dette er en så skitten business, og her har bloggerne, som i stor grad får gratis behandlinger, og dermed tar slikt oftere enn hva de ellers ville gjort, et ansvar ift å gjøre extensions populært blant jenter/kvinner. (Hvem har tid til å vente på at håret vokser ut av seg selv liksom??)

Synes extensions er helt harry!!! Hadde det selv når jeg var yngre og etterpå sa kameraten min det rett ut "extensions er helt trailer trash". Altså - du går rundt med hår som er fint i ca to uker, før festen synes, du kan ikke gre det som før, du kan ikke sette det opp uten at festene synes, eller enda værre -  noe av det faller ut. Glem bading om sommeren, om det bare lufttørker og ikke fønes, rettes, eller krølles og styles er det ikke det minste pent.   Kompisen min fant en extension hjemme som hadde falt av dama si og han bare "æææsj - hun mister hår" Hahaha! 

Nei. altså. Det er jo nesten som å bruke parykk, da. Bortsett fra at du har limt det på. Ikke sexy i det hele tatt.

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, naivsuper skrev:

Synes extensions er helt harry!!! Hadde det selv når jeg var yngre og etterpå sa kameraten min det rett ut "extensions er helt trailer trash". Altså - du går rundt med hår som er fint i ca to uker, før festen synes, du kan ikke gre det som før, du kan ikke sette det opp uten at festene synes, eller enda værre -  noe av det faller ut. Glem bading om sommeren, om det bare lufttørker og ikke fønes, rettes, eller krølles og styles er det ikke det minste pent.   Kompisen min fant en extension hjemme som hadde falt av dama si og han bare "æææsj - hun mister hår" Hahaha! 

Nei. altså. Det er jo nesten som å bruke parykk, da. Bortsett fra at du har limt det på. Ikke sexy i det hele tatt.

Du levde opp til nicket ditt og droppet å sjekke lenken?

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Aricia skrev:

Du levde opp til nicket ditt og droppet å sjekke lenken?

Ja, det gjorde jeg! Var ikke så mye skriving i media om extensions for 15 år siden. Frisøren forklarte at håret kom fra Indiske jenter som solgte håret sitt for å tjene penger. Og den gangen synes ikke jeg det hørtes så ille ut. Bedre å selge håret sitt eller kroppen sin. Funderte ikke mye mer om den saken. Ville ha fint hår. Super naiv - JA.

• Liker 2
Skrevet

Det går på repeat på snap.

Kaffekopp, tredemølle, pulsklokke.

Kaffekopp, tredemølle, pulsklokke

Hver dag. 

• Liker 28
Skrevet

Ja, det er ikke mye nytt å melde. Men hun er jo glad i rutiner, og det er i alle fall helt uskyldige snaps som går på repeat.

Syns derimot det var ganske så underholdende å følge med på kommentarfeltet under negle-innlegget. Noen oppmerksomme lesere kommenterte at neglebåndene til CBE kanskje ikke hadde det så bra, og som vanlig lot CBE den sedvanlige squaden sin ta av ang. at det skulle BARE MANGLE at CBE ikke har tid til å ta seg av neglebåndene når hun er tobarnsmor og en hektisk hverdag..! Det går visst dem hus forbi at hele innlegget bunner jo i første setning i selve innlegget: "Jeg er opptatt av å ha velstelte og pene negler til enhver tid, det gjør rett og slett at jeg føler meg hundre ganger bedre, (...) 

Bildene bryter jo da med både budskapet (dette må du kjøpe, så får du pene negler), og den fantasiverdenen hun prøver så hardt å opprettholde. 

Sånn personlig sett syns jeg neglene så helt forferdelig ut, og er helt enig i det at neglebåndene burde virkelig fått seg en runde før eventuelt å vurdere gellakk, og det ser man fint uten å "zoome helt inn" som squaden hennes påstår.. :ph34r: For flere virker det jo sikkert som flisespikkeri dette (pun intended), men for meg i alle fall så bygger det bare opp under det faktum at hele CBE.no KUN er reklame og halvhjertede forsøk på å opprettholde et stadig falmende glansbilde. 

• Liker 29
Skrevet

Grusomme negler!(Og neglebånd!) De ser ikke velstelte og vakre ut, som hun sier. Ser ut som en unge som har prøvd å ordne neglene...uff...dette tipset kunne hun spart seg for!

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, ulykkeligsomliten skrev:

Jeg har vel egentlig aldri hatt mer medfølelse med CBE enn jeg har akkurat nå. Mens andre nyter barseltiden og koser seg med barnet føler hun seg tvunget til å stille stylet og velpleid hver dag. Ikke bare det, treningsrutinene må på plass med en gang.

Som alltid undrer jeg meg på om ikke ektemannen er en like stor pådriver for dette som leserne hennes, om ikke mer. Ingen hadde klandret henne for å roe ned litt etter fødsel. Men CBE, hun kjører på, med et stadig mer krampaktig smil og stadig mindre glimt i øynene. For hvem, egentlig?

Jeg tror du er inne på et poeng i den første setningen i det andre avsnittet ditt.

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...