Gjest Sobril Skrevet 20. oktober 2016 #28601 Skrevet 20. oktober 2016 4 minutter siden, Moongirl skrev: Grusomme negler!(Og neglebånd!) De ser ikke velstelte og vakre ut, som hun sier. Ser ut som en unge som har prøvd å ordne neglene...uff...dette tipset kunne hun spart seg for! Er det et resultat av akryl/gelé etc? Jeg hadde gellakk da jeg giftet meg i fjor. Har veldig sterke negler, men gjorde det kun for å slippe lakking og dill dagen før bryllupet. Etter én omgang med gellakk ble neglene mine tynne og bulkete. De ble fine igjen etter en stund da, men de måtte gro seg til.
Sol79 Skrevet 20. oktober 2016 #28602 Skrevet 20. oktober 2016 Hun har sikkert bare glemt og stille lyset på bildene før hun la de på bloggen. 24
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. oktober 2016 #28603 Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Sobril skrev: Er det et resultat av akryl/gelé etc? Jeg hadde gellakk da jeg giftet meg i fjor. Har veldig sterke negler, men gjorde det kun for å slippe lakking og dill dagen før bryllupet. Etter én omgang med gellakk ble neglene mine tynne og bulkete. De ble fine igjen etter en stund da, men de måtte gro seg til. Ja og nei. Før det påføres gele/akryl så files neglen noe ned for å få en jevn overflate. En-komponent gele som herdes med UV-lys er relativt mild mot naturneglen, mens akryl faktisk angriper hornlagene i negleplaten. Akryl-metoden gjør at hornlagene splittes fra hverandre, noe som skader ikke bare neglen, men i verste fall også neglesengen. Skader på neglesengen kan ta lang til å hele, og i noen tilfeller er skaden permanent.
pøbelsara Skrevet 20. oktober 2016 #28604 Skrevet 20. oktober 2016 Hm. Negleinnlegget nevner Kicks flere ganger. Men også denne gangen tipser CBE av sitt gode hjerte. 21
Keaton Skrevet 20. oktober 2016 #28605 Skrevet 20. oktober 2016 Er så lei av at bloggere får ture frem med skjult reklame som egentlig ikke er så skjult, den er jo helt åpenlys. Ikke fortell meg at Treasures-nettbutikken som tar 50 000 for å bla-blae rundt lydbøker driver gratisreklame for Kicks. 33
Mamasa Skrevet 20. oktober 2016 #28606 Skrevet 20. oktober 2016 Bloggen sponses vel ikke fast av noen som selger sminke lenger (?) slik den tidligere ble av Coverbrands og deretter Blivakker eller hvem det var? Mulig det er et ønske om å tiltrekke seg ny sponsor? 2
pøbelsara Skrevet 20. oktober 2016 #28607 Skrevet 20. oktober 2016 10 minutter siden, Mamasa skrev: Bloggen sponses vel ikke fast av noen som selger sminke lenger (?) slik den tidligere ble av Coverbrands og deretter Blivakker eller hvem det var? Mulig det er et ønske om å tiltrekke seg ny sponsor? Hun har tipset om Kicks-produkter før - eller hun har tipset om produkter og nevnt spesielt at de er kjøpt hos Kicks. Jeg tror ikke hun fisker etter nye sponsoravtaler, jeg tror hun lar være å merke, helt bevisst. Hun er alt for stor til å skrive gratisinnlegg i håp om sponsoravtale. Hun får 50 000 for en annonse på bloggen. Hvorfor i all verden skulle hun tipse gratis? 19
Populært innlegg Ultiva Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Populært innlegg #28608 Skrevet 20. oktober 2016 3 timer siden, ulykkeligsomliten skrev: Jeg har vel egentlig aldri hatt mer medfølelse med CBE enn jeg har akkurat nå. Mens andre nyter barseltiden og koser seg med barnet føler hun seg tvunget til å stille stylet og velpleid hver dag. Ikke bare det, treningsrutinene må på plass med en gang. Som alltid undrer jeg meg på om ikke ektemannen er en like stor pådriver for dette som leserne hennes, om ikke mer. Ingen hadde klandret henne for å roe ned litt etter fødsel. Men CBE, hun kjører på, med et stadig mer krampaktig smil og stadig mindre glimt i øynene. For hvem, egentlig? Signerer denne. Alt for bloggen. Høstturen på fjellet virket hyggelig ved første øyekast, så viser det seg at eldstemann ble bært fordi det ble for langt å gå og de rakk akkurat solnedgangen i det de kom frem, og forresten så var alt sponset fra topp til tå og dette får du kjøpt her, her og her. Turkoppen i rosa keramikk til kr 200 matchet perfekt med den rosa, sponsede ulldressen og den rosa, sponsede ull-luen. Den sponsede bæreselen yngstemann satt i var til og med festet feil. Jeg blir stressa bare av å lese om dette fasaderytteriet som fremstilles på cbe.no 58
Vitulina Skrevet 20. oktober 2016 #28609 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg ELSKER Finn Skårderud. http://www.aftenposten.no/amagasinet/Finn-Skarderud-De-selvusikre-utsletter-seg-selv-606636b.html Ingenting er gratis hos FF, og de kan umulig skatte av alt som blir sponset. De sparer penger på å ikke merke alt som spons ift skatt og de bygger opp "goodwill" hos naive lesere som lever i troen på at FF er en venninne. 13
Cavatina Skrevet 20. oktober 2016 #28610 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 41 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun har tipset om Kicks-produkter før - eller hun har tipset om produkter og nevnt spesielt at de er kjøpt hos Kicks. Jeg tror ikke hun fisker etter nye sponsoravtaler, jeg tror hun lar være å merke, helt bevisst. Hun er alt for stor til å skrive gratisinnlegg i håp om sponsoravtale. Hun får 50 000 for en annonse på bloggen. Hvorfor i all verden skulle hun tipse gratis? Tenker cbe.no har en avtale med Kicks, jeg. http://imgur.com/a/JOhGC Og med Rituals også. (må finne lenke) Endret 20. oktober 2016 av Cavatina 14
pøbelsara Skrevet 20. oktober 2016 #28611 Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, Cavatina skrev: Tenker cbe.no har en avtale med Kicks, jeg. http://imgur.com/a/JOhGC Og med Rituals også. (må finne lenke) At hun tør. HUn spekulerer i at forbrukerombudet ikke har ressurser nok til å ta tak i dette. Innholdsmarkedsføring er skikklig døvt når man sitter i forbrukerenden. 14
Gjest Cement Skrevet 20. oktober 2016 #28612 Skrevet 20. oktober 2016 6 timer siden, ulykkeligsomliten skrev: Jeg har vel egentlig aldri hatt mer medfølelse med CBE enn jeg har akkurat nå. Mens andre nyter barseltiden og koser seg med barnet føler hun seg tvunget til å stille stylet og velpleid hver dag. Ikke bare det, treningsrutinene må på plass med en gang. Som alltid undrer jeg meg på om ikke ektemannen er en like stor pådriver for dette som leserne hennes, om ikke mer. Ingen hadde klandret henne for å roe ned litt etter fødsel. Men CBE, hun kjører på, med et stadig mer krampaktig smil og stadig mindre glimt i øynene. For hvem, egentlig? De som betaler henne for å gjøre det, er mitt tips.
Mamasa Skrevet 20. oktober 2016 #28613 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, Cavatina skrev: Tenker cbe.no har en avtale med Kicks, jeg. http://imgur.com/a/JOhGC Og med Rituals også. (må finne lenke) Åj. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Da tar jeg tilbake det jeg sa om å fiske sponsorer... Når er dette fra? Endret 20. oktober 2016 av Mamasa Lagt til et spørsmål 2
Emilie112 Skrevet 20. oktober 2016 #28614 Skrevet 20. oktober 2016 3 timer siden, pøbelsara skrev: At hun tør. HUn spekulerer i at forbrukerombudet ikke har ressurser nok til å ta tak i dette. Innholdsmarkedsføring er skikklig døvt når man sitter i forbrukerenden. Jøsses! Men jeg finner ikke bildet på Instagram. Er det fjernet? 1
penny_ Skrevet 20. oktober 2016 #28615 Skrevet 20. oktober 2016 4 minutter siden, Emilie112 skrev: Jøsses! Men jeg finner ikke bildet på Instagram. Er det fjernet? Det bildet er over ett år gammelt. https://www.instagram.com/p/7fKWsTgsW2/ 1
naivsuper Skrevet 20. oktober 2016 #28616 Skrevet 20. oktober 2016 9 timer siden, Bringebæret skrev: Det går på repeat på snap. Kaffekopp, tredemølle, pulsklokke. Kaffekopp, tredemølle, pulsklokke Hver dag. 6
Gjest goldlion Skrevet 21. oktober 2016 #28617 Skrevet 21. oktober 2016 14 timer siden, ulykkeligsomliten skrev: Jeg har vel egentlig aldri hatt mer medfølelse med CBE enn jeg har akkurat nå. Mens andre nyter barseltiden og koser seg med barnet føler hun seg tvunget til å stille stylet og velpleid hver dag. Ikke bare det, treningsrutinene må på plass med en gang. Som alltid undrer jeg meg på om ikke ektemannen er en like stor pådriver for dette som leserne hennes, om ikke mer. Ingen hadde klandret henne for å roe ned litt etter fødsel. Men CBE, hun kjører på, med et stadig mer krampaktig smil og stadig mindre glimt i øynene. For hvem, egentlig? Jeg har også lagt merke til at glimtet sakte men sikkert har begynt å forsvinne fra øynene hennes. De fleste har jo 100% permisjon når de får en nyfødt, mens hun står på sikker 110% i jobb i tillegg. Hun viser at kvinner ikke er inkompetente selv om de er i barseltiden og har en nyfødt, men på hvem sin bekostning? Ikke lesernes, i alle fall. Trist og krampeaktig er ordene.
Gjest Kalenderpiken Skrevet 21. oktober 2016 #28618 Skrevet 21. oktober 2016 nå tipser hun om selfie boken til sin gode venn espen, som ikke er reklameinnlegg sier hun, men tilfeldigvis også en united influ. blogger? hm...
Valetta Skrevet 21. oktober 2016 #28619 Skrevet 21. oktober 2016 Enig. Synes det er lite "ektehet" over bildene. Det har bestandig vært styling og redigering av lys og kontrast (hehe), men det er som noe mangler. Så stram i maska med det anstrengte smilet/fliret. Er så glad jeg ikke lever hennes liv.... 19
Keaton Skrevet 21. oktober 2016 #28620 Skrevet 21. oktober 2016 6 timer siden, goldlion skrev: Jeg har også lagt merke til at glimtet sakte men sikkert har begynt å forsvinne fra øynene hennes. De fleste har jo 100% permisjon når de får en nyfødt, mens hun står på sikker 110% i jobb i tillegg. Hun viser at kvinner ikke er inkompetente selv om de er i barseltiden og har en nyfødt, men på hvem sin bekostning? Ikke lesernes, i alle fall. Trist og krampeaktig er ordene. Alternativt viser det hvor lite innsats som skal til for å drive en blogg som er oppe og går. 24
Fremhevede innlegg