RompeRusk Skrevet 28. oktober 2016 #28721 Skrevet 28. oktober 2016 Noen som har sett fruene siste stunt på snapchat? snakker om å være desperat! 4
skruf Skrevet 28. oktober 2016 #28722 Skrevet 28. oktober 2016 Akkurat nå, RompeRusk skrev: Noen som har sett fruene siste stunt på snapchat? snakker om å være desperat! Har ikke snap, hva det gikk ut på? 2
Sandin Skrevet 29. oktober 2016 #28723 Skrevet 29. oktober 2016 Undertøysbutikker burde kjenne sin besøkelsestid. Her er det gode sponsormuligheter. Hun har allerede fisket etter spons på trenings-BH. Ser stadig fruen i BH som er altfor stor, så her er det gode muligheter for innlegg som "nå har jeg vært hos utrolig flotte damer på ***** (sett inn passende firmanavn) og fått meg noen helt vidunderlige BH'er. De var så dyktige, og tok personlige mål av meg for å få en BH som sitter som støpt". 11
Finngirl Skrevet 29. oktober 2016 #28724 Skrevet 29. oktober 2016 22 minutter siden, Sandin skrev: Undertøysbutikker burde kjenne sin besøkelsestid. Her er det gode sponsormuligheter. Hun har allerede fisket etter spons på trenings-BH. Ser stadig fruen i BH som er altfor stor, så her er det gode muligheter for innlegg som "nå har jeg vært hos utrolig flotte damer på ***** (sett inn passende firmanavn) og fått meg noen helt vidunderlige BH'er. De var så dyktige, og tok personlige mål av meg for å få en BH som sitter som støpt". Gode sponsemuligheter for brystpumpe også. Er jo nevnt flere ganger nå at hun "pumper for harde livet". "Har alltid følt det har vært et slit å pumpe, inntil jeg var så heldig å bli tilsendt denne fantastiske dobbeltpumpen fra [merkenavn]. Altså hallo! Nå går pumpingen som en drøm og jeg kan faktisk gjøre squats samtidig! Fantastisk. Kan kjøpes HER". 18
Kragebein Skrevet 29. oktober 2016 #28725 Skrevet 29. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, brukerdebatt, avsporinger, omtale av kropp, utdrag fra sosiale medier og samtlige svar til dette. Kragebein, mod 3
Gjest Kalenderpiken Skrevet 31. oktober 2016 #28726 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg må le hahahaha.. har hun begynt å leke med dukkehoder også nå? hahaha... eller spooky kanskje?
Llise Skrevet 31. oktober 2016 #28727 Skrevet 31. oktober 2016 2 timer siden, Kalenderpiken skrev: Jeg må le hahahaha.. har hun begynt å leke med dukkehoder også nå? hahaha... eller spooky kanskje? Er det morsomt at hun vil lære seg å flette? 7
Lapper Skrevet 31. oktober 2016 #28728 Skrevet 31. oktober 2016 2 timer siden, Kalenderpiken skrev: Jeg må le hahahaha.. har hun begynt å leke med dukkehoder også nå? hahaha... eller spooky kanskje? Hva er galt med dette? Leser du innlegget så skjønner du hvorfor hun har det. Har selv samme dukken og den hjalp meg til å lære forskjellige fletter 9
Lapper Skrevet 31. oktober 2016 #28729 Skrevet 31. oktober 2016 2 minutter siden, Llise skrev: Er det morsomt at hun vil lære seg å flette? Det er mye lettere å lære flettene på ei dukke før du skal utføre dette på barnet. De sitter ikke rolig over lang tid. 6
SusieDerkins Skrevet 31. oktober 2016 #28730 Skrevet 31. oktober 2016 prøver å forestille meg hvilket hav av fritid som skulle ligge foran meg før jeg kjøpte meg et dukkehode til å øve fletting på 39
Gjest Mallory Skrevet 31. oktober 2016 #28731 Skrevet 31. oktober 2016 Noe skal de jo skrive om. I og med at mange etter sigende begynner å få nok av kaffekopp og pulsklokke er det viktig å by på noe nytt. Mange følgere er småbarnsmødre som godt kan være interessert i noen innlegg om fletting. Mange vil sikkert også mer enn gjerne se bilder av mennesker det ikke er lov til å omtale på KG, med ymse antrekk og fine flettefrisyrer. Muligens er dette også en reklameteaser for flettedukke, lekebutikk eller noe annet, det vil tiden vise.
j86 Skrevet 31. oktober 2016 #28732 Skrevet 31. oktober 2016 Ser ut som den mørkeblå skjorta med hvitt firkantmønster fra HM er blitt en ny favoritt, tror aldri jeg har sett henne i et plagg så mange ganger før (helst på snap). La merke til det for jeg har den som chille-skjorte selv 4
Lapper Skrevet 31. oktober 2016 #28733 Skrevet 31. oktober 2016 1 time siden, Amafalathiel skrev: prøver å forestille meg hvilket hav av fritid som skulle ligge foran meg før jeg kjøpte meg et dukkehode til å øve fletting på Jeg har ikke noe hav av fritid.. Men med jenter som elsker å ha fletter og jeg er lite flink på dette,så har jeg med den dukka klart og lære meg noen. Barna sitter ikke rolig over lang tid,slik at man kan lære seg dette. Har ikke noe med ett hav av fritid og gjøre. 4
Pearl2.0 Skrevet 31. oktober 2016 #28734 Skrevet 31. oktober 2016 Langt hår igjen på snap! Hun har 1 sekund på snapen, rekker jo nesten ikke å se det😉 teaser much? 1
penny_ Skrevet 31. oktober 2016 #28735 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, Amafalathiel skrev: prøver å forestille meg hvilket hav av fritid som skulle ligge foran meg før jeg kjøpte meg et dukkehode til å øve fletting på Er det galt å ha en hobby eller å lære seg og lage fine fletter på barna sine? Noen strikker, noen trener og noen fletter. Jeg ser ikke problemet. Endret 31. oktober 2016 av penny_ 12
Llise Skrevet 31. oktober 2016 #28736 Skrevet 31. oktober 2016 12 minutter siden, penny_ skrev: Er det galt å ha en hobby eller å lære seg og lage fine fletter på barna sine? Noen strikker, noen trener og noen fletter. Jeg ser ikke problemet. Selvsagt er det galt, men bare fordi det er CBE. 5
pøbelsara Skrevet 31. oktober 2016 #28737 Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, Llise skrev: Selvsagt er det galt, men bare fordi det er CBE. Jeg synes ikke det er galt fordi det er CBE - men det lager et slags skår i "jeg er så travel"-imaget. Eller så bekrefter det at hun er så travel fordi hun bruker masse tid på ting som mange synes er litt meningsløse - som timevis foran sminkespeilet, lange kjøreturer for å stelle hår og negler og evig posting av kaffekopper og pulsklokke på some. Slik sett var det et friskt pust på morgenkvisten, da. Men det økte liksom ikke mitt inntrykk av at hun gjør noe viktig. Og hvis jeg skal dra den litt lengre, så er det bittelitt trist i mine øyne, at hun som ble kåret til et av medie-Norges mektigste kvinner i fjor, faktisk bruker sin makt og innflytelse til å lage et slikt innlegg. Rosa fluff helt uten innhold. Atter en gang. Nå venter jeg bare på at hun skal avsløre at hun - drumroll og taDAM!! - har fått ny sveis. 27
SusieDerkins Skrevet 31. oktober 2016 #28738 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) 4 timer siden, Lapper skrev: Jeg har ikke noe hav av fritid.. Men med jenter som elsker å ha fletter og jeg er lite flink på dette,så har jeg med den dukka klart og lære meg noen. Barna sitter ikke rolig over lang tid,slik at man kan lære seg dette. Har ikke noe med ett hav av fritid og gjøre. Jeg har og jenter som elsker fletter, og de kan velge mellom å sitte stille mens de blir flettet, eller la være å ha fletter. At mor skal bruke sin dyrebare egentid på å øve seg er ikke en del av den pakken som tilbys. Selvfølgelig har det med mengden av fritid å gjøre. Endret 31. oktober 2016 av Amafalathiel 24
Gjest Holititten Skrevet 31. oktober 2016 #28739 Skrevet 31. oktober 2016 http://imgur.com/4tTANxi Lagt ut i et halvt sek. Lurer på hvor langt hun skal ha det.
~Mocca~ Skrevet 31. oktober 2016 #28740 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Kanskje hun har kledd seg ut til hallo-vin? Endret 31. oktober 2016 av ~Mocca~ Smiley 7
Fremhevede innlegg