pøbelsara Skrevet 31. oktober 2016 #28741 Skrevet 31. oktober 2016 Tja. Håper det er halloween-parykk og ikke enda mer extensions. jeg skulle virkelig, virkelig ønske at noen av disse innflytelsesrike bloggerne snart tok et oppgjør med det sinnsykekroppsfokuset, den elleville selvopptattheten og det vanvittige forbruket. Hva er verden blitt til, egentlig - når hvite rike kvinner limer på seg håret til fattige kvinner? Og klistrer minkpels på øyelokkene? Jeg synes extensions er så utrolig uetisk at jeg har ikke ord. Pelsdyr er heller ingen etisk højdare. 36
Kragebein Skrevet 31. oktober 2016 #28742 Skrevet 31. oktober 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Kragebein, mod
Hallepalle Skrevet 31. oktober 2016 #28743 Skrevet 31. oktober 2016 50 minutter siden, Holititten skrev: Jeg så på storyen én enkelt gang til for å ta bildet, ja. Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg var nysgjerrig på hva bildet var av. Tok mindre tid å ta det enn det tok for deg å bruke alle de emojiene. Nå var det ikke tidsbruken jeg først og fremst tenkte på da 😂😂 1
Louiah Skrevet 31. oktober 2016 #28744 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) 4 timer siden, pøbelsara skrev: Nå venter jeg bare på at hun skal avsløre at hun - drumroll og taDAM!! - har fått ny sveis. Du må være synsk ass. Nytt innlegg nå med sponset hår. Den så jeg virkelig ikke komme :O Endret 31. oktober 2016 av Louiah 7
Abrahima Skrevet 31. oktober 2016 #28746 Skrevet 31. oktober 2016 Hva skjer med at håret hennes deler seg sånn? Ser jo ut som tråd/tau. Ikke særlig god reklame hvertfall.. 10
KaraThrace Skrevet 31. oktober 2016 #28747 Skrevet 31. oktober 2016 (endret) I mine øyne ble hun i alle fall minst 15 år eldre med lange taustumper, ehm, langt "hår" igjen.. Hun som er så pen og var så naturlig. Edit: begynner å bli en stund siden da. Endret 31. oktober 2016 av KaraThrace 13
Bringebæret Skrevet 31. oktober 2016 #28748 Skrevet 31. oktober 2016 Er det virkelig så grusomt å "bare" ha sitt eget hår? Kvalmende overfladisk! 20
Inocybe Skrevet 1. november 2016 #28749 Skrevet 1. november 2016 11 timer siden, pøbelsara skrev: Tja. Håper det er halloween-parykk og ikke enda mer extensions. jeg skulle virkelig, virkelig ønske at noen av disse innflytelsesrike bloggerne snart tok et oppgjør med det sinnsykekroppsfokuset, den elleville selvopptattheten og det vanvittige forbruket. Hva er verden blitt til, egentlig - når hvite rike kvinner limer på seg håret til fattige kvinner? Og klistrer minkpels på øyelokkene? Jeg synes extensions er så utrolig uetisk at jeg har ikke ord. Pelsdyr er heller ingen etisk højdare. Fotballfruen er et godt eksempel på hva som er galt med med denne verden vi lever i. Fruens behov for luksus, forbruk og selvdigging går på bekostning av miljø, andre mennesker og etikk den ene gangen etter den andre. Fruen fronter et verdisyn der det er helt i orden at fattige kvinner må selge håret sitt så rike vestlige kvinner slipper å vente når de får lyst på langt hår igjen etter de ble lei de forrige extensionsene og klippet dem Hvorfor blir slik usympatisk og uetisk oppførsel som fottbalfruens opphevet som et forbilde for mange? Hvem er det som virkelig ønsker seg en livsstil hvor narsissisme er idealet? Svarer er vel mange nok til at Fotballfruen og hennes likesinnede kan leve av dem 31
Gjest TulleteKatt Skrevet 1. november 2016 #28750 Skrevet 1. november 2016 Har hun betalt håret selv denne gangen. Det er jo ikke merket på Snapchat. Men det er vel bare en 'glipp'.
Lapper Skrevet 1. november 2016 #28751 Skrevet 1. november 2016 14 timer siden, Amafalathiel skrev: Jeg har og jenter som elsker fletter, og de kan velge mellom å sitte stille mens de blir flettet, eller la være å ha fletter. At mor skal bruke sin dyrebare egentid på å øve seg er ikke en del av den pakken som tilbys. Selvfølgelig har det med mengden av fritid å gjøre. Da har vi nok forskjellige meninger på hva vi vil bruke vår fritid til. Jeg bruker den mer enn gjerne på barna mine. 1
Inocybe Skrevet 1. november 2016 #28752 Skrevet 1. november 2016 10 minutter siden, Lapper skrev: Da har vi nok forskjellige meninger på hva vi vil bruke vår fritid til. Jeg bruker den mer enn gjerne på barna mine. Enig i at hårfletting er en hyggelig aktivitet man kan gjøre med barna, men når du øver fletting på en dukke er det jo strengt tatt ikke barna du bruker tiden på. Mine barn får også valget at enten sitter de stille lenge nok til fletten er ferdig ellers så blir det ingen flette. At fletten ikke er helt 100% perfekt første gang er det ikke noen av barna mine som har klaget på. 13
skruf Skrevet 1. november 2016 #28753 Skrevet 1. november 2016 Ser ikke noe gæærnt i å bruke tid på å øve seg på å flette på ei dukke. Ikke alle kan å flette sånn helt av seg selv. Da jeg møtte mannen min og han fikk ei stedatter med langt hår så øvde han seg på å flette nettopp på dukka hennes...tok ikke lange tiden før han knekte koden og kunne sende jentungen i barnehagen med fletter de morgenene jeg begynte før han på jobb og det var han som tok morgenstellet 7
Lapper Skrevet 1. november 2016 #28754 Skrevet 1. november 2016 50 minutter siden, Inocybe skrev: Enig i at hårfletting er en hyggelig aktivitet man kan gjøre med barna, men når du øver fletting på en dukke er det jo strengt tatt ikke barna du bruker tiden på. Mine barn får også valget at enten sitter de stille lenge nok til fletten er ferdig ellers så blir det ingen flette. At fletten ikke er helt 100% perfekt første gang er det ikke noen av barna mine som har klaget på. Ikke barna når jeg øver ,men kan da lage mange fine fletter på barna etterpå. Å dette synes jeg er verdt og bruke min egentid på 4
pøbelsara Skrevet 1. november 2016 #28755 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Lapper skrev: Da har vi nok forskjellige meninger på hva vi vil bruke vår fritid til. Jeg bruker den mer enn gjerne på barna mine. Det gjør jeg også. Men ikke på plastdukkehoder. 8
konkelimonke Skrevet 1. november 2016 #28756 Skrevet 1. november 2016 Jeg syns rett å slett det innlegge om dukka var flaut... Ja gjør det gjerne, men ikke blogg om det, det var bare så flaut! Ta deg heller ett kurs og blogg om det da... Og det håret hennes, det var ikke pent! Ser nesten ut som det er tova/tørt nederst. ikke bra jobb... 3
Sol79 Skrevet 1. november 2016 #28757 Skrevet 1. november 2016 Det sponsa håret er ikke god reklame for salongen. Det ser tørt og kunstig ut. Og hvorfor flaker det seg som tau, er det stylingen som gjør det? 10
WalkerTexas Skrevet 1. november 2016 #28758 Skrevet 1. november 2016 Hun minnet meg om Maria Montazami på det bildet på Instagram Jeg føler så "mye" hår passer bedre på yngre jenter, og jeg trodde egentlig at denne trenden var ganske passé, disse voldsomme hårmankene som åpenbart er kunstige. Jeg har også lurt på hvorfor håret hennes ser så "flakete" ut, men det ser ut til at det er en look hun går for, så det må være meningen? Produktet er merket som sponset på Instagram. Legger også merke til at hun presiserer at dette bare er for en liten stund. Det får meg til å lure på hvorvidt ideen med langt hår først oppsto i CBE sitt hode, eller om hun fikk en forespørsel fra frisøren om hun kunne tenke seg å stille som "reklameplakat". Om det siste er tilfelle, føyer det seg inn i rekken av ting jeg syns er litt trist med retningen bloggen hennes har tatt.. alt er til salgs, ferier, barn, utseende.. 20
Louiah Skrevet 1. november 2016 #28759 Skrevet 1. november 2016 6 minutter siden, WalkerTexas skrev: Hun minnet meg om Maria Montazami på det bildet på Instagram Jeg føler så "mye" hår passer bedre på yngre jenter, og jeg trodde egentlig at denne trenden var ganske passé, disse voldsomme hårmankene som åpenbart er kunstige. Jeg har også lurt på hvorfor håret hennes ser så "flakete" ut, men det ser ut til at det er en look hun går for, så det må være meningen? Produktet er merket som sponset på Instagram. Legger også merke til at hun presiserer at dette bare er for en liten stund. Det får meg til å lure på hvorvidt ideen med langt hår først oppsto i CBE sitt hode, eller om hun fikk en forespørsel fra frisøren om hun kunne tenke seg å stille som "reklameplakat". Om det siste er tilfelle, føyer det seg inn i rekken av ting jeg syns er litt trist med retningen bloggen hennes har tatt.. alt er til salgs, ferier, barn, utseende.. Hun skrev det passet godt med langt hår pga en photoshoot hun skal ha. Tydeligvis har hun ikke hørt om parykk eller click-on-extensions. 9
Edie Skrevet 1. november 2016 #28760 Skrevet 1. november 2016 Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod.
Fremhevede innlegg