Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om jeg skriver her at Fotballfrue har blitt koko får det stå da? Ser at i tråden om Kristian Valen så lar moderator det stå.

Så Fotballfru er helt koko.

• Liker 45
Videoannonse
Annonse
Gjest eksiltronder
Skrevet (endret)

Haha - gubben hennes kom hjem med gave: det samme armbåndet som han lagde sånn oppstandelse rundt for en tid tilbake. Neppe tilfeldig!

Tar det som en bekreftelse på at hun stiller seg bak uttalelsene hans.

Endret av eksiltronder
Skrevet

Oppstandelse? Hvilket armbånd er det snakk om?

• Liker 1
Skrevet

Fotballfruemannen har liksom gått på Lindex og kjøpt et armbånd? Til 99 kroner.  Jo, men det var jo realistisk. 

• Liker 7
Gjest morhjertegod
Skrevet
8 minutter siden, RompeRusk skrev:

Oppstandelse? Hvilket armbånd er det snakk om?

Rosasløyfe armbåndet ( kreftsaken ), som er laget av skinn.

Skrevet

Det er Rosasløyfen som kreftforeningen selger som er designet av Camilla Pihl som er av lær som det var oppstyr om. 

• Liker 4
Skrevet

Mannen til fotballfrue disset en annen blogger fordi hun boikottet den rosa sløyfen fordi den var av lær (men støtter aksjonen på andre måter).
Så da stakk han rolig innom Lindex og kjøpte både armbånd og kimono til konen sin.

• Liker 7
Skrevet

Rett og slett imponerende. 

• Liker 4
Skrevet
På 10/11/2016 den 17.53, Lollipops skrev:

Syns CBE skriver langt bedre enn de fleste andre bloggere hvertfall. 

Det sier nok mer om nivået på bloggere generelt enn CBEs skriveferdigheter. 

For meg er det ikke noe stort problem at hun slurver med korrektur og ikke er stø i verken kommaregler, språklige bilder eller sammensatte ord. Det er den manglende ydmykheten når noen har kommentert slike ting  jeg har merket meg. Hun har aldri skrevet feil. Det er kun 'lek med språket.'

• Liker 20
Skrevet
37 minutter siden, ulykkeligsomliten skrev:

Det sier nok mer om nivået på bloggere generelt enn CBEs skriveferdigheter. 

For meg er det ikke noe stort problem at hun slurver med korrektur og ikke er stø i verken kommaregler, språklige bilder eller sammensatte ord. Det er den manglende ydmykheten når noen har kommentert slike ting  jeg har merket meg. Hun har aldri skrevet feil. Det er kun 'lek med språket.'

Min personlige favoritt der den hvor hun har lagt i senga helt til klokka et-eller-annet.

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Cavatina skrev:

Mannen til fotballfrue disset en annen blogger fordi hun boikottet den rosa sløyfen fordi den var av lær (men støtter aksjonen på andre måter).
Så da stakk han rolig innom Lindex og kjøpte både armbånd og kimono til konen sin.

Lindexkampanjen har blitt heftig annonsert i mange kanaler i dag. Ingenting er tilfeldig, og det er selvfølgelig spons. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

frua er på med suspekt, ikke-merket Lindex-promotering igjen. er det mulig? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 23
Skrevet (endret)
14 timer siden, Vitulina skrev:

Lindexkampanjen har blitt heftig annonsert i mange kanaler i dag. Ingenting er tilfeldig, og det er selvfølgelig spons. 

Det er så gjennomsiktig og lite troverdig at det tilfeldigvis produktplasseres Lindex-artikler igjen på nettbutikken cbe.no.
Men i det minste går salget av armbåndet til brystkreftforskning og ikke firmaet Treasures. Mulig årsak til den lettere intetsigende ledsagerteksten.

Endret av Cavatina
spesifisering av hvilken nettbutikk/firma jeg mener
  • Liker 10
Skrevet (endret)
12 minutter siden, pøbelsara skrev:

frua er på med suspekt, ikke-merket Lindex-promotering igjen. er det mulig? 

Det er ikke så farlig å bryte reglene, det får jo aldri noen konsekvenser for henne.

Det jeg reagerer på er at Lindex betaler for slik suspekt reklame. I min naive villfarelse trodde jeg at store og etablerte bedrifter unngikk slikt.

Endret av ulykkeligsomliten
  • Liker 15
Skrevet
24 minutter siden, Cavatina skrev:

Det er så gjennomsiktig og lite troverdig at det tilfeldigvis produktplasseres Lindex-artikler igjen på den nettbutikken.
Men i det minste går salget av armbåndet til brystkreftforskning og ikke firmaet. Mulig årsak til den lettere intetsigende ledsagerteksten.

Camilla Pihl for nok en sum med flere nuller enn fire også. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det var noe med en Lindex-kimono for en liten stund siden. Noe med at en Lindexbutikk ved en feil hadde pakket opp varer som ennå ikke skulle selges, og så var samtidig noen tilfeldige bloggere så heldige å få kjøpt samme kimono. Unntatt Kathrine Sørland, for hun var Lindex-ambassadør. Og så var de så forelsket alle sammen at de måtte vise den frem med én gang, før salgsstart - med ryggen på kimonoen godt synlig. Sånn cirka på samme tid.

Endret av Cavatina
Rettet opp i fakta
  • Liker 28
Skrevet

Nå kommer skattelistene. Spent på hva CBE dro inn på butikken i fjor 

Skrevet
52 minutter siden, ulykkeligsomliten skrev:

Det er ikke så farlig å bryte reglene, det får jo aldri noen konsekvenser for henne.

Det jeg reagerer på er at Lindex betaler for slik suspekt reklame. I min naive villfarelse trodde jeg at store og etablerte bedrifter unngikk slikt.

Send klagemail til Lindex. Spør om hvorfor de er så lemfeldige med reklamemeringen. Henvis til fotballfrua og Kathrine Sørland. De merker aldri. Og Kathrine Sørland er faktisk ansatt som fashion-ambassadør for dem, og ikke engang hun merker. De stinker på SoMe-markedsføring.

• Liker 18
Skrevet
36 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Nå kommer skattelistene. Spent på hva CBE dro inn på butikken i fjor 

Hun tjente 1,9 mill. 600k mindre enn Sophie Elise.

Sjekk dn.no

• Liker 4
Gjest jesse james
Skrevet
3 timer siden, Cavatina skrev:

Det var noe med en Lindex-kimono for en liten stund siden. Noe med at en Lindexbutikk ved en feil hadde pakket opp varer som ennå ikke skulle selges, og så var samtidig noen tilfeldige bloggere så heldige å få kjøpt samme kimono. Unntatt Kathrine Sørland, for hun var Lindex-ambassadør. Og så var de så forelsket alle sammen at de måtte vise den frem med én gang, før salgsstart - med ryggen på kimonoen godt synlig. Sånn cirka på samme tid.

Det var ikke mindre enn 3 andre bloggere, som tilfeldigvis hadde kjøpt "feil utpakket kimonoer" til tross at de bor i hver sitt fylke..

Fruen har og på seg klær fra lindex, på reklame bildene for Adams matkasse. Så 2 fluer i en smekk der :roll: 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...