Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet
12 minutter siden, Bergensia skrev:

9000(!!!) kroner per natt?

Det er en meget spesiell måte å bruke penger på:bond:

Og det er angiveligvis ikke sponset ... Må si at regnestykket som SunTzu kom med tidligere gjør at jeg med viten og vilje skriver "angiveligvis".

Videoannonse
Annonse
Gjest Bergensia
Skrevet
1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Og det er angiveligvis ikke sponset ... Må si at regnestykket som SunTzu kom med tidligere gjør at jeg med viten og vilje skriver "angiveligvis".

Men at sunnmøringen LKE har gått med på dette er enda mer sjokkerende! Svulmende svele!🙈

Skrevet
16 minutter siden, Bergensia skrev:

Men at sunnmøringen LKE har gått med på dette er enda mer sjokkerende! Svulmende svele!🙈

Det endelige beviset på at det er sponset? 😂

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, loffen skrev:

Nei, selv stranda ser ikke ekte ut, med bare hvite rullesten under stolene og sikkert sand flydd inn fra et helt annet sted.

Også Kreta da, som er for meg det vakreste stedet i verden, så tilbringer de all tid bare på hotellområdet!

De til og med spiser alle måltider der. Tenk om de kunne gått på små lokale familiedrevne tavernaer og støttet opp om lokalsamfunnet, ikke bare denne hotellkjeden. Også kunne kanskje leserne fått sett litt av Kreta. Gå en tur i hvert fall! Hun kunne fint ha løpt ute så tidlig om morgenen før det blir for varmt, ikke bare inne på mølla..
På snap er det sikkert fortsatt kun bilder av tredemølle og pulsklokke? En kaffekopp muligens?

Egentlig så kunne de bare vært hjemme, pynta seg til trengsel, tatt anstrengte antrkksbilder på terrassen og danset jenka med hverandre til en CD med et bulgarsk danseband som spiller coverlåter.

:applaus: 

• Liker 1
Skrevet

For øyeblikket er underholdningsverdien her inne ti ganger så stor som på bloggen :)

• Liker 29
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Overkikkadoren skrev:

For øyeblikket er underholdningsverdien her inne ti ganger så stor som på bloggen :)

:hoho:

Tilføyelse: Må innrømme at jeg hevet et halvt øyebryn da jeg leste at det ikke var størrelsen de var misfornøyd med, men selve planløsningen (link til cbe.no), og overhode ingen bagatell, må man vite!! Trodde hun var så bereist at hun visste at slike plantegninger kun var veiledende (link til hotellet).. (noe man forøvrig ser klart og tydelig på hotellets hjemmesider)

Endret av LilleSnupp
  • Liker 6
Gjest Keikolina
Skrevet
22 minutter siden, Overkikkadoren skrev:

Det skal da ikke så mye til for noe blir bedre underholdning ;)

Skrevet
1 minutt siden, Keikolina skrev:

Det skal da ikke så mye til for noe blir bedre underholdning ;)

Det er en fryd å lese de saftige kommentarene her inne, mye god human kapital her!

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Ja, jeg gir deg rett i at det er en god del kunnskapsrike personer her :)

Endret av Keikolina
Gjest Kariannne
Skrevet

Trodde det var meg det var noe galt med, men jeg ble ikke fristet av feriebildene. Det ser så sterilt og lite hyggelig ut. Kunne liksågodt reist på spahotell i Kragerø (ikke at detcer noe galt i det) men drar man til Kreta vil man vel oppleve greK kultur? Nå gjør de kanskje også det, men bildene viser noe annet. Ingen god reklame om det er en sponset tur hvertfall!

Gjest Edain
Skrevet
6 minutter siden, Francis skrev:

Vel, nå skriver de at hovedformålet med turen er å anmelde hotellene, så da er jo saken klar. 

http://imgur.com/ftollsw

Men hvorfor i all verden reiser de helt til Kreta på "ferie" og betaler 9000kr natta for å reklamere for hotellene gratis? Her er det ugler i mosen... 

Skrevet
6 minutter siden, Edain skrev:

Men hvorfor i all verden reiser de helt til Kreta på "ferie" og betaler 9000kr natta for å reklamere for hotellene gratis? Her er det ugler i mosen... 

Hvis hovedformålet er å anmelde hotellene, vil det jo si at de får betalt for det, kan det forstås på annen måte? Hovedformålet er ikke ferie. 

• Liker 22
Gjest Edain
Skrevet
3 minutter siden, Francis skrev:

Hvis hovedformålet er å anmelde hotellene, vil det jo si at de får betalt for det, kan det forstås på annen måte? Hovedformålet er ikke ferie. 

Takhøyden for diverse tolkning er nokså høy hos den gjengen ;) Er jo veldig rart å jobbe gratis på ferie... 

Skrevet
4 minutter siden, Francis skrev:

Ja et veldig uvanlig formål for en privat ferie. Kjenner ikke til andre som setter seg ned og planlegger en ferie ut fra hvilke hoteller de kan anmelde gratis. 

• Liker 13
Skrevet

Hahaha. Endelig er kommentarfeltet undeholdning igjen. Formålet med turen er ikke ferie, men å teste en gresk hotellkjede. 😂😂😂 Jeg elsker Fotballfrue!!

• Liker 43
Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, jeg drar på ferie pga barna jeg, ha ha. Dumme meg :)

Skrevet

Jeg har lest bloggen hennes siden hun startet, mest for treningsinspirasjon. Nå er det lite av det (og alt annet), så det er ikke så ofte jeg gidder å kikke innom lenger. Men når jeg leste bloggen daglig ramlet jeg alltid ut i feriene. Noe så kjedelig!! Vet ikke hva som er verst; pulsklokke og kaffe etter hvite hotellvegger og solsenger ved bassenget *7/14 dager. Nei, takke meg til sprudlende funkygine- mye mer treningsinspirasjon å hente der..

• Liker 14
Skrevet

Nå har jeg bare lest her, ikke selve kommentarfeltet - men denne tilpasningen av hva som er sant, og ikke minst, når det passer at det er sant, begynner å minne meg litt om Villa Paprika......?

Noen skjermdumper fra kommentarfeltet hadde passet godt nå :)

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...