Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer til kropp, samt svar til dette.

ninuska_, adm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemt å merke innlegg atter en gang. Jaja.

• Liker 4
Gjest Bergensia
Skrevet
6 minutter siden, mellimassi skrev:

Glemt å merke innlegg atter en gang. Jaja.

Hvor da?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Bergensia skrev:

Hvor da?

Bloggen. Annonselenke i underteksten til fotoer, ikke merket i begynnelsen av innlegget.

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, mellimassi skrev:

Bloggen. Annonselenke i underteksten til fotoer, ikke merket i begynnelsen av innlegget.

Hvilket innlegg da mener du? "Too the moon..." Har hatt "Annonselink" øverst hele tiden. Leste det fett etter at hun la det ut....

Skrevet
2 minutter siden, *Emma* skrev:

Har hatt "Annonselink" øverst hele tiden.

NEI.

• Liker 9
Skrevet

Nå har Grecotel kommentert det siste bildet som er postet på Instagram. De følger opp gjestene sine utrolig godt må jeg si. *kanskjeverdtdetlikevel* :-)

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, Aida_01 skrev:

Nå har Grecotel kommentert det siste bildet som er postet på Instagram. De følger opp gjestene sine utrolig godt må jeg si. *kanskjeverdtdetlikevel* :-)

Det er jo ikke så uvanlig at butikker, hoteller, produsenter og lignende kommenterer på instagrambilder de er tagget i, eller til og med deler dem på sin egen konto. Det er litt mer uvanlig at det blir kommentert når bildet ikke er tagget på noe vis. 

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, Oz- skrev:

Det er jo ikke så uvanlig at butikker, hoteller, produsenter og lignende kommenterer på instagrambilder de er tagget i, eller til og med deler dem på sin egen konto. Det er litt mer uvanlig at det blir kommentert når bildet ikke er tagget på noe vis. 

Det er nettopp derfor jeg er så imponert over hvor mye tid og ressurser hotellkjeden må bruke på IG! Sånn helt uten å få noe i retur liksom. 

• Liker 10
Skrevet

Bildet er taget med sted. Ikke vanskelig da for hotellet å finne bildet.

Skrevet

Verden er heldigvis full av altruister. :strix:

• Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Bildet er taget med sted. Ikke vanskelig da for hotellet å finne bildet.

De har ikke kommentert på andre bilder tagget på samme sted, så vidt jeg kan se (med forbehold om feil). Mulig det er noe de har begynt med nylig.

• Liker 3
Skrevet

Grecotel har ikke kommentert noen av de andre bildene på IG som et taget med sted...

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

De har ikke kommentert på andre bilder tagget på samme sted, så vidt jeg kan se (med forbehold om feil). Mulig det er noe de har begynt med nylig.

Det har du helt rett i..

• Liker 2
Skrevet

Det er i alle fall lov å bli imponert over omsorgen hotellet utviser en tilfeldig betalende gjest på hotellet. Antar det er høysesong allerede og at de har det travelt, likevel følger de opp kundene slikt! Slik var det ikke på min forrige ferietur på et all-inclusive-charter-hotell. ;-)

• Liker 22
Skrevet

Tror vi kan gå bort i fra at hotellkjeden bare sånn tilfeldigvis havnet borti IG-bildet, så hvordan gjør de det?

"Hey, I am a famous blogger from Norway and I am blogging about your hotell" i resepsjonen?

• Liker 12
Skrevet

Jeg bare flirer, jeg, det er lov det? 

• Liker 18
Skrevet

Grecotel følger en del reisebloggere, reisehournalister o.l. Så fruen sikter seg kanskje inn på dette feltet? 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...