Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Pearl2.0 skrev:

Bare eg som synes det er en merkelig kombinasjon med null bh og alt på show og barn i magen? 

Hvorfor er det så merkelig"? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Hva er det røde her? Trodde først det var en topp under, men på de andre bildene er det borte.

5 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Bare eg som synes det er en merkelig kombinasjon med null bh og alt på show og barn i magen? 

Endret av Pavilion
Gjest Varma
Skrevet (endret)
4 timer siden, Runforit skrev:

Hva er det røde her? Trodde først det var en topp under, men på de andre bildene er det borte.

Hva pokkern er det som egentlig har skjedd med det bildet?

Endret av Varma
Skrevet (endret)

Det er noe rart med nesa og..

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Gjest Edain
Skrevet (endret)

Ser litt ut som det stikker en pinne ut fra øyet å.. Skjønner jo at det ikke er tilfellet, men bildet var passe snålt.. 

Endret av Pavilion
Skrevet
8 minutter siden, Varma skrev:

Redigering av lys og kontraster :danse:

• Liker 9
Gjest Varma
Skrevet
4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Redigering av lys og kontraster :danse:

Ja, det må en si. Skulle ønske jeg var like god på å "redigere" :fnise:

Skrevet (endret)

Unnskyld, men jeg klarer ikke å holde dette inni meg. Er dette en 80 år gammel eller 30 år gammel dame? 

http://i65.tinypic.com/23r4mbo.jpg

Hva tror dere f.eks. Jan Thomas eller Homsepatruljen hadde sagt? 

Mtp at hun er en av "norges største fashionbloggere" eller noe slikt, så må det vel være greit å si sin mening om antrekkene.

Endret av penny_
  • Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, hun har en klassisk gammel tantes stil, så har aldri forstått den mote delen av bloggen.

Skrevet
24 minutter siden, penny_ skrev:

Unnskyld, men jeg klarer ikke å holde dette inni meg. Er dette en 80 år gammel eller 30 år gammel dame? 

http://i65.tinypic.com/23r4mbo.jpg

Hva tror dere f.eks. Jan Thomas eller Homsepatruljen hadde sagt? 

Mtp at hun er en av "norges største fashionbloggere" eller noe slikt, så må det vel være greit å si sin mening om antrekkene.

Synes kjolen var fin, jeg. Slike er jo moderne igjen, da. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Varma skrev:

Nei, si det? Det la jeg ikke merke til. Snodig var det i hvert fall. 

Skrevet (endret)

Det er fordi bildet er tatt i direkte, lavt og sterkt motlys. Man ser det om man ser på hele bildet og ikke bare utsnittet. I slike settinger kan man få felt i bildene med lensflare og utbrenthet. Dette er vanskelig å kontrollere og justeres og tilpasses til en viss grad i Photoshop, men slike bilder blir da sjelden "fototeknisk korrekt". Mange bruker det som en stemningsskapende effekt - meg selv inkludert i enkelte av mine fotojobber. At det gir røde utslag her kan jeg gjette på skyldes at fargen på sola er rødere i solnedgangen.

Endret av Pavilion
  • Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Edain skrev:

Ser litt ut som det stikker en pinne ut fra øyet å.. Skjønner jo at det ikke er tilfellet, men bildet var passe snålt.. 

Er nok noe så kjedelig som et hårstrå.

• Liker 3
Skrevet

Kan dette være særlig barnevennlig? Synes ikke de har lagt ut noe som viser aktiviteter og sånt for barn. Hvis greien var å anmelde et hotell som egner seg til barnefamilier bør de vel vise litt hva hotellene har å by på for barn. 

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Skrevet
10 timer siden, Sandin skrev:

Kan dette være særlig barnevennlig? Synes ikke de har lagt ut noe som viser aktiviteter og sånt for barn. Hvis greien var å anmelde et hotell som egner seg til barnefamilier bør de vel vise litt hva hotellene har å by på for barn. 

Enig.

For ikke snakke om beliggenhet, hvordan restauranten, resepsjonen, fellesområder, områdene rundt, etc ser ut. 

Var en som la inn en link fra en annen blogger på forrige, som også anmelder kjeden. Litt mindre "lys og kontraster", men mye bedre inntrykk av hotellet, da bildene varierer fra strand, resepsjon, beliggenhet, utsikt. 

Sånt synes i alle fall jeg er viktig, ikke 100 bilder av ett hotellrom. Jeg bruker aldri bestille rom om det ikke vises bilder bra området rundt, så man ikke risikerer booke på hotell med motorvei på utsida, eller utsikt rett inn et kjøpesenter.

• Liker 5
Skrevet

Grunnen til at de annmelder hotellene slik de gjør. Er vel så de kan utgiftsføre det på firmaet som er bloggen? Trenger vel ikke å merke det sponset da, da de ikke får noe rabatter, men alle utgifter kan jo trekkes fra. Jeg er ikke noe regnskapsfører, men det er vel mulig?

• Liker 9
Skrevet
Den 6/14/2016 at 23.03, LilleSnupp skrev:

Innlegget hvor jeg skrev at de var på en charterdestinasjon ble slettet, så jeg korrigerer det til at de er på et charterhotell.. 

Dokumentasjon: http://www.ving.no/hellas/rethymnon/creta-palace

Innlegget ble slettet fordi du skrev charterdestinasjon i stedet for charterhotell?!

• Liker 10
Gjest Cement
Skrevet
7 timer siden, NinaE skrev:

Grunnen til at de annmelder hotellene slik de gjør. Er vel så de kan utgiftsføre det på firmaet som er bloggen? Trenger vel ikke å merke det sponset da, da de ikke får noe rabatter, men alle utgifter kan jo trekkes fra. Jeg er ikke noe regnskapsfører, men det er vel mulig?

Jeg er heller ikke regnskapsfører, men tipper det går an å prøve seg på noen fradrag hvis de kan overbevise rette instans om at formålet med turen er jobbrelatert, dvs å skrive om hoteller. På den annen side er det jo - helt hypotetisk - rart om man skal kalle det jobb å anmelde hoteller gratis (altså ikke reklame) når man heller kunne solgt tekstreklame for x antall titusner pr innlegg. Som sagt hypotetisk, jeg er ikke ekspert på hverken regnskap eller bloggvirksomhet.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn.

- Pavilion, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...