Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
9 timer siden, Keikolina skrev:

Var feil bilde, jeg tenkte på det foran speilet på insta.

Er ikke det fordi teksten er på utsiden av ringen? Så vi må se gjennom hele ringen for å se det hvis du skjønner? Det var ikke deg jeg skulle sitere😡

Endret av Pearl2.0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

20+ par sko?!?!

Ja, det var dette klimaengasjementet..

• Liker 9
Skrevet

Hva skjedde nå? Hvor ble bloggen av eller heter det kanskje ikke blogg mere, men reisemagasin med eventyrfortelling...? Endelig ble det slutt på anonyme kommentarer og frua vil ha likes på hvert bilde. Annonsene blandes med bildene slik at man nesten ikke ser at det er annonser. Frua har plutselig bare blitt Caroline. Hvordan vil dette ende?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Attami skrev:

Hva skjedde nå? Hvor ble bloggen av eller heter det kanskje ikke blogg mere, men reisemagasin med eventyrfortelling...? Endelig ble det slutt på anonyme kommentarer og frua vil ha likes på hvert bilde. Annonsene blandes med bildene slik at man nesten ikke ser at det er annonser. Frua har plutselig bare blitt Caroline. Hvordan vil dette ende?

Kanskje hun ønsker bli reisejournalist eller noe etter bloggingen?

Men får jobbe på språket, selv jeg som er elendig i norsk og bodd mange år utenlands reagerer. " Mesteparten av dagen er det litt for trangt til at begge kan bruke solsengene i riktig retning samtidig – altså mot solen – og plassen fra solseng eller sitteplass til basseng er ganske mye trangere om du sammenligner med tegningen på siden hvor vi bestilte." (blogglenk: http://www.carolinebergeriksen.no/

Og merkelig fotobeskrivelse: under bilde av terassen, ingenting annet ses står det "hvor nydelig er ikke denne beliggenheten?" - eh nei det kan vi ikke vite, da vi ikke SER noe av beliggenheten av hotellet. 

Nåja, hu skriver som a' vil. Men tror nok det er en årsak-sammenheng med at de ikke er sponset i år også. 

--

Hehe! Dama har med mer klær på ferie, enn jeg har i garderoben hjemme! Travel light er tydligvis ikke ett mantra de tillemper der nei. :) 

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, kommentarer rettet mot modereringen og innlegg som omhandler kropp.

- Pavilion, mod

Skrevet

Et nytt par sko for hver dag?

• Liker 5
Skrevet

Men hvor er de 14 brødposene med tilbehør??:klo:

• Liker 4
Gjest asdas123
Skrevet

Så koselig at Asos og Boozt fikk bli med på tur :ler:

Skrevet

Er tre fulle skuffer der, brødposene ligger vel der. 

• Liker 2
Skrevet

Ukas fotfallfruesitat: "dette er på ingen måte bagateller",

som kommentar til at treningsrommet åpner kl 9, og terrassen så større ut på bildet i katalogen (oh, the irony - noen presenterte noe som bedre enn virkeligheten - huff!!)

• Liker 26
Skrevet

Men det er en ting jeg lurer på - er det riktig forstått at de er på tre forskjellige hoteller på samme destinasjon? For å oppleve forskjellig ting?

• Liker 2
Skrevet

Synes begrepet "tidenes nedtur" som ble brukt fordi treningssenteret ikke åpnet før kl 9, var enda bedre. 

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Francis skrev:

Synes begrepet "tidenes nedtur" som ble brukt fordi treningssenteret ikke åpnet før kl 9, var enda bedre. 

Dette kan sammenfattes til at "tidenes nedtur" er "ingen bagatell"

og hun som sa i kommentarfeltet at dette var luksusproblemer, har nok bare for mye fritid. Det var jo bare ufint.

• Liker 8
Skrevet

Er de i syden eller hva er dette her for noe?!

er de ikke på stranda? Blir de ikke fulle av solkrem, sand og sjøvann?  Slår ikke N seg vrang og trasser? Er de ikke på lekeplasser? Har de ikke ferdigskrevet brød og lunken smøreost i nattbordskuffen? Har de det SÅ ryddig på hotellrommet Er alt bare hvitt, rent, med tellekanter, tyllkjoler og lavkarbo? Kjenner jeg blir litt koko av å se disse bildene. 

Er ikke helt  som å se oss på ferie. 😂😂

• Liker 18
Gjest asdas123
Skrevet
3 minutter siden, Francis skrev:

Heldigvis skal hotellet åpne tidligere for dem fremover nå, da. Så da blir det snap av joggesko, mølle og pulsklokke til folket 👏🏻

Skrevet
Et øyeblikk siden, MiniMjau skrev:

Er de i syden eller hva er dette her for noe?!

er de ikke på stranda? Blir de ikke fulle av solkrem, sand og sjøvann?  Slår ikke N seg vrang og trasser? Er de ikke på lekeplasser? Har de ikke ferdigskrevet brød og lunken smøreost i nattbordskuffen? Har de det SÅ ryddig på hotellrommet Er alt bare hvitt, rent, med tellekanter, tyllkjoler og lavkarbo? Kjenner jeg blir litt koko av å se disse bildene. 

Er ikke helt  som å se oss på ferie. 😂😂

Tror ikke de er i syden. De er på en destinasjon. Syden er for vanlige folk.

• Liker 22
Skrevet

Det virker ikke akkurat som at de er på tre forskjellige plasser på Kreta for å oppleve Kreta med sine mange fine steder,  men tre forskjellige hoteller med luksus for å oppholde seg på hotellet ved det private bassenget, spise på hotellene sine restauranter og underholdning av hotellansatte på kveldene. 

• Liker 22
Skrevet

Ser hun svarer i kommentarfeltet at det ER faktisk IKKE bagateller at treningsrommet ikke åpner før kl 0900 og terassen var litt liten..........jo Caroline: det ER faktisk bagateller! 

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...