Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet
2 minutter siden, Keikolina skrev:

Jenta mi gjør det samme, hun er 6.

Det er jo kos å plukke blomster selv da? Elsker sommerblomster, jeg, og har plantet slike i et bed hjemme 😊

Skrevet
7 minutter siden, Cornucopia skrev:

Jeg leste at CBE hadde plukket med seg noen blomster på veien hjem, og fikk derfor ikke "3 for 2" til å henge på greip i det hele tatt. Til jeg skjønte at blomstene var kjøpt.
Uansett, å sette sammen en blomsterbukett selv fortjener vel neppe å kategoriseres som DYI - slikt har vi da alle drevet med både som barn og voksne.

Haha, du er ikke den eneste :fnise:

• Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sobril skrev:

Det er jo kos å plukke blomster selv da? Elsker sommerblomster, jeg, og har plantet slike i et bed hjemme 😊

Ja.

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg det er veldig trist når man er kommet dit at til og med trekket i en barnevogn skal skiftes ut hver sesong.

Nye hjul ser det ut som de også trengte mtp hvor mye de har brukt vogna..

Endret av LilleSnupp
  • Liker 6
Gjest jesse james
Skrevet

Hun er så trøtt at hun spyr (eller kvalmen?)  men sminke seg fikse negler og vipper skal hun.. Det er jo tross alt jobb ;) spons :hjerte: 

allså jeg greier ikke å ta henne helt seriøst, det er lov å være trøtt og ikke føle seg 100% (spesielt som gravid) men hvorfor klage at du må opp tidlig for å rekke disse tingene?  Dette er jo luksus egentid å regne for de fleste småbarnsforeldre .. 

(Ref snap)  

Skrevet

Hun burde kanskje nevne at man bør snitte blomstene og ta bort blader og alt som kommer i kontakt med vannet, så buketten holder lenger. 

• Liker 12
Skrevet

Pakketips:

ta en liten stabel overdeler fra skapet og putt i kofferten.

ta en et par underdeler fra skapet og putt det i kofferten.

joggesko. Sandaler.solbriller.bikini. Også oppi kofferten. 

• Liker 37
Skrevet

Noen her som kan linke til den gif-en som tydelig viser at ff redigerte bort halve ryggen sin? Hun sitter på en måte på huk på bildet om jeg husker rett.

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet
31 minutter siden, Mippi skrev:

Noen her som kan linke til den gif-en som tydelig viser at ff redigerte bort halve ryggen sin? Hun sitter på en måte på huk på bildet om jeg husker rett.

Sjekk Nora Nordbo sin Twitter :)

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og hets.

- Pavilion, mod

• Liker 1
Skrevet
Den 6. mai 2016 at 14.53, plommegrøt skrev:

Det har ikke falt dere inn at stellevesken hun brukte da Nelia var baby er slitt og hun trengte ny? 

Hjelpes! da lurer jeg på hvordan hun behandler tingene sine. Skal godt gjøres å slite ut en LV veske på så kort tid. (Hilsen en som har den samme vesken!) 

• Liker 19
Gjest Keikolina
Skrevet

Hadde stelleveske fra ikea jeg. Gikk an å bruke den til 2 unger også :P

Skrevet (endret)
9 timer siden, Keikolina skrev:

Hadde stelleveske fra ikea jeg. Gikk an å bruke den til 2 unger også :P

Det kan ikke toppbloggere må vite. :fnise:

Endret av Snurten1
  • Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Nei, gjelder å sløse bort pengene på tull som en godterisyk unge.

Gjest morhjertegod
Skrevet
3 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei, gjelder å sløse bort pengene på tull som en godterisyk unge.

Om hun bruker sin egen Adax stelleveske, så tviler jeg på hun bruker penger, da tjener hun vel eller penger på det?

Gjest Keikolina
Skrevet
12 minutter siden, morhjertegod skrev:

Om hun bruker sin egen Adax stelleveske, så tviler jeg på hun bruker penger, da tjener hun vel eller penger på det?

Trodde hun skulle kjøpe en ny LV veske. Vet ikke om hun tjener noe, hun har vel bare satt sitt navn på den, er ikke hennes. Vet ikke hvordan det fungerer.

Skrevet

Når det kommer inngående informasjon om matsevering, treningsrom, bilder mm fra hotell så er oppholdene i 10/10 tilfeller sponset. Sirkus Eriksen strikes again

• Liker 12
Skrevet

Litt spesielt at hun skal bo på tre forskjellige hoteller som er i samme kjede og skrive ei bedømming av Grecotel sine hoteller (egne ord i et av de siste innleggene i kommentarfeltet) når det ikke er sponset. 

Hvorfor gidde det liksom?? 

• Liker 12
Skrevet

Spennende å reise på ferie og gjøre akkurat det samme som hjemme. Løpe på tredemølle:rolleyes:

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...