mellimassi Skrevet 30. mai 2016 #25461 Skrevet 30. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Vinblomst skrev: Rart hun tipser om noe og fortelle hvor man får kjøpt det uten å ta betalt... Hun glemte det sikkert. Graviditetshormoner osv. Jeg tror ikke at denne bedriften ville glemt noe så viktig som reklamemerking. Endret 30. mai 2016 av mellimassi 11
nyher Skrevet 30. mai 2016 #25462 Skrevet 30. mai 2016 Synes CBE var så søt da jeg leste bloggen hennes fast. Frem til i fjor... Nå ser hun bare plastikk ut. Og mye, mye eldre enn hun er. Hvorfor? 6
Gjest Xstrella Skrevet 30. mai 2016 #25463 Skrevet 30. mai 2016 Utrolig hva filter og photoshop gjør 😱
Gjest Kariannne Skrevet 30. mai 2016 #25464 Skrevet 30. mai 2016 13 timer siden, Attami skrev: Hvordan ser hun virkelig ut da? Og lager hun nesa smal og resten av ansiktet også annerledes... Ser mye eldre ut på bloggen. Hva er egentlig vitsen? Redd for å være seg selv? Hun har noen godt brukte positurer på bloggen
Overkikkadoren Skrevet 30. mai 2016 #25465 Skrevet 30. mai 2016 2 timer siden, nyher skrev: Synes CBE var så søt da jeg leste bloggen hennes fast. Frem til i fjor... Nå ser hun bare plastikk ut. Og mye, mye eldre enn hun er. Hvorfor? Det begynte som en hobby av en ung, uerfaren skribent og utviklet seg til å bli en av landets mest leste blogger. Det står det naturligvis respekt av, men et eller annet sted på veien gikk det en smule overstyr. Bedriften utviklet seg til å bli kynisk og mistet all troverdighet i jakten på "det perfekte" kroppsidealet og det perfekte livet slik de ynder å fremstille det på bloggen. La forresten merke til at bloggeren takket spesielt venner, familie og samarbeidspartnere da bloggen nylig fylte år, men egentlig var det vel leserne sine hun burde takket? 15
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. mai 2016 #25466 Skrevet 30. mai 2016 6 minutter siden, Overkikkadoren skrev: Det begynte som en hobby av en ung, uerfaren skribent og utviklet seg til å bli en av landets mest leste blogger. Det står det naturligvis respekt av, men et eller annet sted på veien gikk det en smule overstyr. Bedriften utviklet seg til å bli kynisk og mistet all troverdighet i jakten på "det perfekte" kroppsidealet og det perfekte livet slik de ynder å fremstille det på bloggen. La forresten merke til at bloggeren takket spesielt venner, familie og samarbeidspartnere da bloggen nylig fylte år, men egentlig var det vel leserne sine hun burde takket? Man kan da vel ikke takke de fæle leserne?!? Det er jo lesernes skyld at bilder ble redigert, et mylder av falske kommentarer forfattet (og utidige svar gitt), bloggen får/fikk refs fra Forbrukerombudet for skjult reklame av ymse slag, osv. ad nauseam. For er det noe feil, så har det gjennomgående vært lesernes feil - okke som. Og da takker man som ufeilbar vitterlig ikke de feilbare ...
Gjest eksiltronder Skrevet 30. mai 2016 #25467 Skrevet 30. mai 2016 Jeg synes Caroline ser direkte lykkelig ut for tiden, og det unner jeg henne Mye søtere når hun ikke sminker seg til det ugjenkjennelige, og så synes jeg hun kler den ekstra fylden hun har fått i ansiktet i graviditeten.
Gjest O.G. Skrevet 30. mai 2016 #25468 Skrevet 30. mai 2016 4 timer siden, nyher skrev: Synes CBE var så søt da jeg leste bloggen hennes fast. Frem til i fjor... Nå ser hun bare plastikk ut. Og mye, mye eldre enn hun er. Hvorfor? ER hun ikke rundt 30-33 år da?
Oz- Skrevet 30. mai 2016 #25469 Skrevet 30. mai 2016 15 minutter siden, O.G. skrev: ER hun ikke rundt 30-33 år da? Hun er 29, født i 1987.
Gjest O.G. Skrevet 30. mai 2016 #25470 Skrevet 30. mai 2016 6 minutter siden, Oz- skrev: Hun er 29, født i 1987. Ok, hun ser betydelig eldre ut.
Ultiva Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #25471 Skrevet 30. mai 2016 Den 29.5.2016 at 7.46, Runforit skrev: Iallefall fint å se at hun faktisk ser ut som en normal og sunn gravid dame denne gangen. Ikke noe Photoshoppet mage Signerer denne. Når man i utgangspunktet er slank og trent og deretter gjennomgår et enkelt og komplikasjonsfritt svangerskap så er dette et helt vanlig resultat. Sju kilo opp ved 26 uker er jo også helt normalt. Ditt svangerskap var kanskje ganske likt CBEs? 3
Pearl2.0 Skrevet 30. mai 2016 #25472 Skrevet 30. mai 2016 Åhh, det nederste bildet er så herlig å se! Det illustrerer SÅ godt hvordan resultatet blir når hun ikke kan bestemme vinkel eller lys, og hvilket tidspunkt bildet blir tatt selv. Og heller ikke har 200 bilder å velge ut det mest perfekte av. Selvsagt kan vi alle oppleve å være uheldige på bilder, men det er godt å få en påminnelse om at den kunstige, oversminkede, redigerte og filterbelagte versjonen vi får på bloggen virkelig er nettopp det. 14
Keaton Skrevet 30. mai 2016 #25473 Skrevet 30. mai 2016 Søt og naturlig eller helt ugjenkjennelig? http://imgur.com/EQgXqQn 9
Gjest Keikolina Skrevet 30. mai 2016 #25474 Skrevet 30. mai 2016 10 minutter siden, Francis skrev: Søt og naturlig eller helt ugjenkjennelig? http://imgur.com/EQgXqQn Like ekte som botox innsprøytning.
Sandin Skrevet 30. mai 2016 #25475 Skrevet 30. mai 2016 Legger særlig merke til den linjen under øynene på bilder hun legger ut selv og bilder andre har av henne. Den er jo bortimot fraværende på bloggen, men ganske markant på andre bilder. Jeg sliter med det selv, og skjems veldig over det. Er ofte blå også, og må sminke det vekk, men linjen forsvinner jo ikke. Men jeg ser jo nå, at det kan forsvinne på annet vis i hvertfall. Jeg må bare ha en bedre fotograf og photoshop. 8
Gjest Runforit Skrevet 30. mai 2016 #25477 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, Ultiva skrev: Signerer denne. Når man i utgangspunktet er slank og trent og deretter gjennomgår et enkelt og komplikasjonsfritt svangerskap så er dette et helt vanlig resultat. Sju kilo opp ved 26 uker er jo også helt normalt. Ditt svangerskap var kanskje ganske likt CBEs? Ja, det kan man godt si. Løp til vannet røk og pga lang kropp så hadde baby mye plass å strekke seg på så magen ble ikke voldsom stor. Men stor nok synes jeg Tungt å være gravid. Ser at hun har annonse på spa nå og jeg synes det er flott å se at hun viser seg i badedrakt og at hun ser ut som en helt vanlig dame Nå ser man faktisk at hun er gravid og har fått mer kurver. Jeg er selv veldig slank, men fikk også mye mer kurver da jeg var gravid. Alt forsvant med ammingen da, men det var gøy så lenge det varte
Overkikkadoren Skrevet 30. mai 2016 #25478 Skrevet 30. mai 2016 De syv siste innleggene på bloggen er alle enten annonse, sponset eller annonselenker. Hun kan le hele veien til banken... 6
Gjest Xstrella Skrevet 30. mai 2016 #25479 Skrevet 30. mai 2016 Minuset med å være så tynn er at rynker blir fort mer synlige. Man mister underhudsfettet i ansiktet. Går jeg ned i vekt så ser jeg eldre ut med en gang. Mister fortest vekt i ansikt. Litt irriterende egentlig, men vil ikke fylle på med fillere for det om. Effekten blir jo at man ser eldre ut uansett. Ser sjelden rynker på de med litt mer former.
Cavatina Skrevet 30. mai 2016 #25480 Skrevet 30. mai 2016 1 time siden, Overkikkadoren skrev: De syv siste innleggene på bloggen er alle enten annonse, sponset eller annonselenker. Hun kan le hele veien til banken... Det er da ingen som nekter firmaet cbe.no å tjene penger på reklame/spons-innlegg, så lenge de er riktig merket og innholdsmarkedsføringen stemmer overens med reklamebildene som er tatt i forbindelse med produktene. Juks er noe annet. 9
Fremhevede innlegg