Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Cornucopia skrev:

Det er da ingen som nekter firmaet cbe.no å tjene penger på reklame/spons-innlegg, så lenge de er riktig merket og innholdsmarkedsføringen stemmer overens med reklamebildene som er tatt i forbindelse med produktene.

Juks er noe annet.

Det er nok riktig, men om det gjør innholdet interessant er en helt annen sak.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Overkikkadoren skrev:

Det er nok riktig, men om det gjør innholdet interessant er en helt annen sak.

Hvem er "ansatt" for å gjøre innholdet interessant?

CBE.no er den mest dørgende kjedelige bloggen som fins. Like forbanna er det 40 000 som klikker seg inn hver dag. Igjen, hvem gjør innholdet interessant?

• Liker 11
Skrevet

Jeg skrev et innlegg om at cbe og fitnessnora (fitnessblogger med konkurranser på merittliste) sine babyer veide omtrent det samme da de ble født - 27etellerannet kg. Cbe og fitnessnora oppgir å veie fullstendig forskjellig, til tross for at begge trente hardt 3 x uken frem til fødsel: den ene veide 15 kg mer enn den andre. Altså - "Fitness" har lite å si, gener desto mer.(skulle gjerne lagt inn lenke, men harddisk kræsha. All hjelp mottas med takk.)

Og selger du de unike genene dine som noe mer enn normalt, da har du seriøst bomma på kvinner er kvinner verst -8.mars talen din.

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, Cornucopia skrev:

Jeg skrev et innlegg om at cbe og fitnessnora (fitnessblogger med konkurranser på merittliste) sine babyer veide omtrent det samme da de ble født - 27etellerannet kg. Cbe og fitnessnora oppgir å veie fullstendig forskjellig, til tross for at begge trente hardt 3 x uken frem til fødsel: den ene veide 15 kg mer enn den andre. Altså - "Fitness" har lite å si, gener desto mer.(skulle gjerne lagt inn lenke, men harddisk kræsha. All hjelp mottas med takk.)

Og selger du de unike genene dine som noe mer enn normalt, da har du seriøst bomma på kvinner er kvinner verst -8.mars talen din.

Kan du forklare siste avsnitt? Skjønte ikke hva du mente!

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Abrahima skrev:

Kan du forklare siste avsnitt? Skjønte ikke hva du mente!

Jeg får ikke lenket til det akkurat nå, men du kan kikke på lenken i signaturen min, så ser du. 

Cbe.no publiserte en kronikk i anledning 8.mars der det ble refererte til at hovedrolleinnehaverend - og andres suksess - var offer for jantelov og misunnelse, og at forskningsresultater var opp til enhver å tolke. Iblandet en del "queen-bee syndrom" og annet som absolutt fant sin plass i kronikken ut fra den som skrev den. Magni Fuglerud skapte en god passiar med å erte frem flere meninger fra Siljan-partiet.

Endret av Cornucopia
  • Liker 7
Skrevet

Måtte slutte å følge henne på snap. Det er kun filming av manisk løping på tredemølla og bilder av pulsklokken. :sprettoy:
Ja bortsett fra barnet da. Og det vil jeg helst ikke se. Jeg føler meg bare som en kikker.
:( 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av G
  • Liker 8
Skrevet

Sunnhet og helsefokus er ikke et peoblem, per se. 

Hos CBE er det nok gått langt forbi det punktet for lenge siden, og alt er avært godt dokumentert på bloggen, videofilmer (f eks "dama til...", i valg og uttalelser generelt. Løper man 6 mil i uken er det ikke noe problem å spise pasta eller ris, ei heller en normal sjokolade. Men har du fortalt hjernen din hvor livsfarlig dette er så vil man til slutt føle en avsky mot mat man tror ødelegger sixpacken eller hva det måtte være. Da er ikke fokus sunnhet, men noe helt annet. 

Barn med normal fødselsvekt er helt klart å foretrekke, akkurat som man ikke røyker eller drikker så vil de fleste gjøre alt for at barnet skal komme ut sterkt og livskraftig

• Liker 12
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for:

- Spekulasjoner

- Brukerdebatt

- Hets

Pavilion, mod

Edit. også ryddet for kommentar til modereringen

Endret av Pavilion
  • Liker 4
Skrevet

Vil også legge til viktigheten av å ha nok overskudd til å produsere melk til barnet, at ting stopper når ungen er 6,5 måned synes jeg er alt for tidlig. 

• Liker 2
Gjest KGbrukerny
Skrevet

Men kan vi gå over til noe annet enn hus og hår ? :fnise: men er det flere enn meg som synes bloggen har mistet helt grepet? Kommentarer blir det mindre og mindre av, de som blir besvart er kun: takk for at du synes jeg er pen og fin, går gjerne halvannet døgn mellom hver bloggpost osv osv... Jeg vet ihvertfall det at jeg hadde fått sparken fra min jobb hvis jeg hadde produsert så lite som frua gjør nå.. Nei, bloggen og innholdet har blitt forferdelig dårlig.. Og hun håper på at bloggen skal leve i 7 år til... Det tror jeg hun må se langt etter... For den har bare blitt kjedelig :sFun_sleeping:

Skrevet

Altså. Det siste innlegget. DIY.

"Kjøp flere blomsterbuketter-sett de sammen-sett på en gummistrikk-sett i vann". Dæven altså. Jeg har alltid lurt på hvordan man lager en blomsterbukett.

• Liker 36
Gjest Bergensia
Skrevet (endret)
35 minutter siden, neiognei skrev:

"Kjøp flere blomsterbuketter-sett de sammen-sett på en gummistrikk-sett i vann". Dæven altså. Jeg har alltid lurt på hvordan man lager en blomsterbukett.

Og så blir hun sikkert hyllet for sin fremadstormende kreativitet og estetiske sans i kommentarfeltet.

Sukk:sFun_sleeping:

Endret av Bergensia
Skrevet

Hun begynner å bli tom for ting å blogge om.

Hadde det ikke vært for svangerskapsoppdateringene hadde bloggen bestått av ett daglig innlegg med 11 forskjellige poseringer på cafe eller ute på bryggen. Ellers er jo oppskriftene for det meste lånt, og DIY er vel strengt tatt noe alle gjør hele tiden, bare med en fin sløyfe på. Treningen er jo for det meste løping i rosa tøy og snap av pulsklokken. Ja, jeg vet ikke om dere har henne på snap, men mystory er relativt lik hver dag:

Trening -> selfie på tredemølla -> pulsklokke -> nærbilde av espresso -> et bilde ut vinduet -> bilde av Nelia -> selfie fra bilen -> fortfilm av høye sko på brostein

• Liker 36
Gjest Bergensia
Skrevet

Den siste kommentaren på "DIY"-innlegget traff tydeligvis et sårt punkt😉

Skrevet

Uff, ja. Likevel kan det nok hende at den kommentaren hun svarte på ble publisert for å få litt action i kommentarfeltet. Jeg tror vel at de fleste "kritiske" leserne har sovnet for lengst, egentlig. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Francis skrev:

Uff, ja. Likevel kan det nok hende at den kommentaren hun svarte på ble publisert for å få litt action i kommentarfeltet. Jeg tror vel at de fleste "kritiske" leserne har sovnet for lengst, egentlig. 

Kan jeg være så frekk å få be om en skjermdump, for de som ikke har lyst til å gi bloggen klikk? :jepp:

• Liker 16
Skrevet
39 minutter siden, Ultiva skrev:

Kan jeg være så frekk å få be om en skjermdump, for de som ikke har lyst til å gi bloggen klikk? :jepp:

Her

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, Llise skrev:

Her

Takk :)

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, neiognei skrev:

Jeg leste at CBE hadde plukket med seg noen blomster på veien hjem, og fikk derfor ikke "3 for 2" til å henge på greip i det hele tatt. Til jeg skjønte at blomstene var kjøpt.
Uansett, å sette sammen en blomsterbukett selv fortjener vel neppe å kategoriseres som DYI - slikt har vi da alle drevet med både som barn og voksne.

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...