Gjest Xstrella Skrevet 29. mai 2016 #25441 Skrevet 29. mai 2016 Noen som har smakt isen hennes? Jeg kjøpte en i går og måtte bare kaste den. Den var grusom. Smakte kjemisk frossent vann. Fysj for en is. Verste jeg har smakt. Kan det salget gå bra?
penny_ Skrevet 29. mai 2016 #25442 Skrevet 29. mai 2016 2 minutter siden, Xstrella skrev: Noen som har smakt isen hennes? Jeg kjøpte en i går og måtte bare kaste den. Den var grusom. Smakte kjemisk frossent vann. Fysj for en is. Verste jeg har smakt. Kan det salget gå bra? Det er tydeligvis mange som syns den er god, men jeg syns saftis generelt er kjedelig, så jeg kommer ikke til å bruke penger på den. 1
Lapper Skrevet 29. mai 2016 #25443 Skrevet 29. mai 2016 1 time siden, Xstrella skrev: Noen som har smakt isen hennes? Jeg kjøpte en i går og måtte bare kaste den. Den var grusom. Smakte kjemisk frossent vann. Fysj for en is. Verste jeg har smakt. Kan det salget gå bra? Jeg synes den er god.. Men så har vi alle forskjellig smak:) 3
Gjest Bergensia Skrevet 29. mai 2016 #25444 Skrevet 29. mai 2016 Jeg forstår ikke hvorfor hun har et eget avsnitt for vektøkning i svangerskapsoppdateringen😕
Gjest Runforit Skrevet 29. mai 2016 #25445 Skrevet 29. mai 2016 13 minutter siden, Bergensia skrev: Jeg forstår ikke hvorfor hun har et eget avsnitt for vektøkning i svangerskapsoppdateringen😕 Det er en mal hun følger. Søker du på svangerskapsoppdatering så ser du at "alle" følger samme mal.
Gjest CecilieX Skrevet 29. mai 2016 #25446 Skrevet 29. mai 2016 33 minutter siden, Runforit skrev: Det er en mal hun følger. Søker du på svangerskapsoppdatering så ser du at "alle" følger samme mal. "Alle gjør det" har aldri vært et godt argument. Er det noe vi lærer ungdommene våre så er det at det er lurt å tenke selv, og ikke bare ukritisk følge strømmen. Hva skal jeg som leser med denne informasjonen om vekt? Det er det samme spørsmålet jeg stilte om bildene også. Særlig når det gjelder graviditet er det uheldig, fordi det ofte handler om genetikk. En del kan du styre selv, men mye handler om den individuelle kroppen. Jeg er så lei av at bloggere ikke inntar leserens perspektiv, at de ikke spør seg selv hva slags ansvar de har i forhold til det de formidler. Du skriver at alle gjør det, vel hvis "alle" hadde tenkt litt større en seg selv, så hadde vi ikke skapt slike trender og maler. En ting er hva folk gjør på sine private konti, men bloggerne leses av mange, og bør innta et mer bevisst forhold til egen påvirkning.
Gjest Runforit Skrevet 29. mai 2016 #25447 Skrevet 29. mai 2016 11 minutter siden, CecilieX skrev: "Alle gjør det" har aldri vært et godt argument. Er det noe vi lærer ungdommene våre så er det at det er lurt å tenke selv, og ikke bare ukritisk følge strømmen. Hva skal jeg som leser med denne informasjonen om vekt? Det er det samme spørsmålet jeg stilte om bildene også. Særlig når det gjelder graviditet er det uheldig, fordi det ofte handler om genetikk. En del kan du styre selv, men mye handler om den individuelle kroppen. Jeg er så lei av at bloggere ikke inntar leserens perspektiv, at de ikke spør seg selv hva slags ansvar de har i forhold til det de formidler. Du skriver at alle gjør det, vel hvis "alle" hadde tenkt litt større en seg selv, så hadde vi ikke skapt slike trender og maler. En ting er hva folk gjør på sine private konti, men bloggerne leses av mange, og bør innta et mer bevisst forhold til egen påvirkning. Fett nok. Jeg bare svarte på spørsmålet.
Pearl2.0 Skrevet 29. mai 2016 #25448 Skrevet 29. mai 2016 7 timer siden, Runforit skrev: Iallefall fint å se at hun faktisk ser ut som en normal og sunn gravid dame denne gangen. Ikke noe Photoshoppet mage Helt enig! Og jeg kunne drept for den rumpa😂 får lyst til å ta squats hver gang jeg ser den😜
Gjest Xstrella Skrevet 29. mai 2016 #25449 Skrevet 29. mai 2016 21 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Helt enig! Og jeg kunne drept for den rumpa😂 får lyst til å ta squats hver gang jeg ser den😜 Bare til å løpe to ganger daglig det og trene styrke. Og supersunt kosthold med lav karbo 😉
Pearl2.0 Skrevet 29. mai 2016 #25450 Skrevet 29. mai 2016 7 minutter siden, Xstrella skrev: Bare til å løpe to ganger daglig det og trene styrke. Og supersunt kosthold med lav karbo 😉 Jeg løper daglig, og kostholdet er bra. Men det er den der styrketreningen jeg er så lat på😉 skjerpings!
Gjest Endaen Skrevet 29. mai 2016 #25451 Skrevet 29. mai 2016 Nå er CBE også ekstremt god til å posere, mener ikke at hun ikke har bra kropp, men hun klarer virkelig å få rumpa til å se stor og spretten ut på bilder.
BlendaSensitive Skrevet 29. mai 2016 #25452 Skrevet 29. mai 2016 (endret) Idag kan jo alle google seg frem til hvordan se bra ut på bilder. http://www.nrk.no/kultur/norsk-blogg-farsott-avslorer_-_-sa-lett-er-det-a-_fake_-perfekte-kroppsbilder-1.12236034 Edit: virker kanskje som at jeg mener at fotballfrue "jukser" seg til ønsket kropp. Men ville bare med linken ovenfor vise at alle kan se BRA ut og mindre bra på bilder. Avhenging av positur, vinkel, kameraplasering, lys, og så videre. Gjennom dette kan man se smalere ut, større rumpe, mindre rynker, lengere, etc. Endret 29. mai 2016 av BlendaSensitive 7
Gjest Bluebird1992 Skrevet 29. mai 2016 #25453 Skrevet 29. mai 2016 11 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Idag kan jo alle google seg frem til hvordan se bra ut på bilder. http://www.nrk.no/kultur/norsk-blogg-farsott-avslorer_-_-sa-lett-er-det-a-_fake_-perfekte-kroppsbilder-1.12236034 Takk for morsom og interessant lesing! ☺ Jeg syntes jeg dro kjensel på mange av disse positurene, og mistenker at enkelte har brukt store deler av livet sitt foran speilet. -Håper det var verdt det, sier jeg bare, men selv synes jeg helt ærlig at lite blir dummere og mer ubetydelig enn slikt.
MiniMjau Skrevet 29. mai 2016 #25454 Skrevet 29. mai 2016 4 timer siden, Pearl2.0 skrev: Jeg løper daglig, og kostholdet er bra. Men det er den der styrketreningen jeg er så lat på😉 skjerpings! Ta 100 knebøy til dagsrevyen hver kveld! 😂
MiniMjau Skrevet 29. mai 2016 #25455 Skrevet 29. mai 2016 Hun har TOTALT gått opp X kg. Totalt?? Som i at det er vanlig å gruppere vektoppgangen? og kjønn er en LITEN jente. Flisespikkeri ja, men irriterer meg 😂😂 19
Pearl2.0 Skrevet 29. mai 2016 #25456 Skrevet 29. mai 2016 39 minutter siden, MiniMjau skrev: Ta 100 knebøy til dagsrevyen hver kveld! 😂 Challenge accepted😄 1
Gjest Kariannne Skrevet 29. mai 2016 #25457 Skrevet 29. mai 2016 4 timer siden, Endaen skrev: Nå er CBE også ekstremt god til å posere, mener ikke at hun ikke har bra kropp, men hun klarer virkelig å få rumpa til å se stor og spretten ut på bilder. Det har du rett i. Ser hun fra tid til annen og virkelig, det ER en vesentlig forskjell mellom bilde og virkelighet.
Attami Skrevet 29. mai 2016 #25458 Skrevet 29. mai 2016 1 time siden, Kariannne skrev: Det har du rett i. Ser hun fra tid til annen og virkelig, det ER en vesentlig forskjell mellom bilde og virkelighet. Hvordan ser hun virkelig ut da? Og lager hun nesa smal og resten av ansiktet også annerledes... Ser mye eldre ut på bloggen. Hva er egentlig vitsen? Redd for å være seg selv? 2
LilleSnupp Skrevet 29. mai 2016 #25459 Skrevet 29. mai 2016 Det var dette med å være fornøyd med seg selv mantraet som lyder litt hult hos disse rosabloggerne.. 7
Gjest Vinblomst Skrevet 30. mai 2016 #25460 Skrevet 30. mai 2016 Jeg synes det er merkelig at det siste innlegget hennes hvor hun tipser om sminke ikke er maktet med annonse? Det pleier jo alltid være annonseinnlegg på søndagene. Rart hun tipser om noe og fortelle hvor man får kjøpt det uten å ta betalt...
Fremhevede innlegg