Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er svært upassende at det er slankereklame øverst i reklamebanneren på bloggen til CBE i dag. Er dette noe hun styrer selv? Eller er det bare helt "tilfeldig" slik som alt annet upassende pleier å være? :vetikke: (Aner ikke hvordan jeg linker til screenshot)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, chilinøtt skrev:

Er dette noe hun styrer selv?

For n'te gang, nei. Bannerreklamene har ikke bloggerne kontroll over selv.

• Liker 8
Skrevet

Jeg Kan faktisk ikke annet en å le når CBE på Snapchat sier kl ca (11.00) at hun er såå sliten og har jobbet helt siden kl 0800. For andre en helt vanlig arbeidsdag frem til lunsj. Fin forbildet når helt vanlig arbeidstid er helt forferdelig..

• Liker 15
Skrevet

Trodde alle visste at bloggere jobber mye mer enn oss vanlige dødelige. 24/7 er normen der i gården. CBE har selv skrevet at hun misunner de som kan jobbe 8 t om dagen og slippe å ha med seg arbeid hjem og slippe å arbeide i helger.

(Selv kjenner jeg få som har en slik type jobb, de fleste med lengre utdanning må jobbe hjemme både titt og ofte, gjerne uten ekstra betaling eller avspasering, kun fordi det forventes.)

• Liker 11
Skrevet

Bloggen hennes er blitt så kjedelig..lite oppdateringer også. Og hun har jo alltid en unnskyldning klar for fansen som sluker den rå og sier hun må tenke på seg selv...ja, det blir morsomt å se når permisjonen hennes begynner , med få innlegg? Og hvor lenge fansen vil holde ut...😛 det vil ikke bli normalt som før heller. To barn tar tid, og hun må jo jobbe på dagtid mens barnehage er åpen og kutte ut en del dating med mannen?? Hvordan skal dette gå? Kan det bli morsomt igjen?😜

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Emilie112 skrev:

Jeg Kan faktisk ikke annet en å le når CBE på Snapchat sier kl ca (11.00) at hun er såå sliten og har jobbet helt siden kl 0800. For andre en helt vanlig arbeidsdag frem til lunsj. Fin forbildet når helt vanlig arbeidstid er helt forferdelig..

Det har vel noe med å gjøre at hun er gravid kanskje? Eller bare generelt var trøtt? Folk flest er vel ikke kjempegira på å jobbe kl 08 på en søndag, uavhengig av bransje. La ikke merke til at det sto noen steder at hun skrev at det var "helt forferdelig", hvor så du det? :)

• Liker 6
Skrevet
19 minutter siden, skyflakes skrev:

Det har vel noe med å gjøre at hun er gravid kanskje? Eller bare generelt var trøtt? Folk flest er vel ikke kjempegira på å jobbe kl 08 på en søndag, uavhengig av bransje. La ikke merke til at det sto noen steder at hun skrev at det var "helt forferdelig", hvor så du det? :)

Hadde hun nødt til å stå opp 8? Hun velger vel selv  når hun publiserer innlegg :P 

• Liker 7
Skrevet
35 minutter siden, skyflakes skrev:

Jobber ofte søndager og starter før kl 0800. Det er da absolutt ikke noe å gjøre et nr ut av. Men du kan så klart være enig med henne. Jeg måtte bare le over hvor slitsomt liv hun har.

• Liker 6
Skrevet

Det som jeg syns er fascinerende er at bloggere forventer forståelse og applaus fra oss vanlige dødelige når de beskriver sin "slitsomme" arbeidssituasjon. De har nesten full fleksibilitet hva gjelder arbeidstid, velger selv hvor mye mange timer de vil jobbe og har en timelønn godt over det gjennomsnittsnordmannen har. De regner ting som vi andre må bruke fritiden på som jobb (frisør, trening, egenpleie). 

Helt greit for meg at de har en slik jobb altså. De kan få planlegge hverdagen sin akkurat slik de vil, men jeg gidder ikke måpe av begeistring over at de fikser en så "slitsom" hverdag :dry: 

• Liker 27
Skrevet (endret)
5 timer siden, Emilie112 skrev:

For det første så skrev hun ikke at hun var sliten, men trøtt. Det er en søndag, hun er gravid, og hun skrev absolutt ingenting om at det var forferdelig. Alt som sto var: "Har vært på jobb siden kl. 8, så trøtt" Hvordan man kan tolke dithen at det er så slitsomt, at hun forventer applaus og at folk skal måpe av en 'slitsom' hverdag/liv..? Dere får jo saken blåst ut av proposjoner og skaper en sannhet som ikke eksisterer... Hun skrev på bloggen at det ble sent i går, men det er kanskje lite relevant? Om man ler av at noen er trøtte en søndagsmorgen etter å ha vært i seng kl. 2 natten før så har man en litt sær form for humor.

Endret av Luvinesta
  • Liker 28
Skrevet (endret)

Kjedelig for henne at hun forsnakket seg i siste innlegg og skrev "hun". Ingen tvil om kjønnet lenger. 

Endret av fionel
  • Liker 9
Skrevet
25 minutter siden, fionel skrev:

Kjedelig for henne at hun forsnakket seg i siste innlegg og skrev "hun". Ingen tvil om kjønnet lenger. 

Hun har endret det til h*n nå, men det er jo for seint uansett. Tipper mange kommenterte det :)

• Liker 3
Gjest Tasia
Skrevet
27 minutter siden, fionel skrev:

2 minutter siden, Marthos skrev:

Hun har endret det til h*n nå, men det er jo for seint uansett. Tipper mange kommenterte det :)

Kanskje det er nok et clickbait :fnise:

Skrevet
32 minutter siden, Tasia skrev:

Mannen hennes "røpet" seg jo også på Twitter med at det var ei jente, gjorde han ikke? Sikkert en gutt, siden de vil vi skal tro det er ei jente. Skrev "røpet" for at det ikke overrasker meg om det er kun clickbait fra deres side. 

• Liker 6
Skrevet
36 minutter siden, Tasia skrev:

Haha ja folk kommenterte det jo på ig også! Så er vel ikke så veldig hemmelig lenger.:fnise:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, K@tt skrev:

Mannen hennes "røpet" seg jo også på Twitter med at det var ei jente, gjorde han ikke? Sikkert en gutt, siden de vil vi skal tro det er ei jente. Skrev "røpet" for at det ikke overrasker meg om det er kun clickbait fra deres side. 

Godt poeng! 

Skrevet (endret)
1 time siden, Marthos skrev:

På bloglovin står det fremdeles "hun", se vedlagt skjermdump. Helt siden ektemann/daglig leder forsnakket seg på SoMe med utsagnet "mormor sa at lillesøster må få alle smokkene" så har det i grunn vært en svært dårlig bevart hemmelighet.

https://www.bloglovin.com/blog/post/12918177/4882705983

Selv syns jeg det blir ekstremt kleint å si at "kjønnet på babyen vil vi holde for oss selv en stund til <3<3" mens noe så intimt og privat som parets foretrukne sexstillinger gjerne kan røpes:

http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/

For ikke minst å komme med stadige oppdateringer om eldste barns helse og humør, mens det smøres utallige bilder av nevnte barn utover diverse SoMe. Det er altså heller ikke for privat, skjønn det den som kan.

Endret av Ultiva
  • Liker 19
Skrevet

Bogstad er et område uten bebyggelse og gater. CBE bor ikke på selve gården, campingplassen eller på golfbanen som har navn etter gården. Men jeg skal innrømme at det unektelig høres finere ut å si at man bor på Bogstad enn på Røa.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

På bloglovin står det fremdeles "hun", se vedlagt skjermdump. Helt siden ektemann/daglig leder forsnakket seg på SoMe med utsagnet "mormor sa at lillesøster må få alle smokkene" så har det i grunn vært en svært dårlig bevart hemmelighet.

https://www.bloglovin.com/blog/post/12918177/4882705983

Hehe, nå har hun endret det til "h*n" ;)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Luvinesta skrev:

For det første så skrev hun ikke at hun var sliten, men trøtt. Det er en søndag, hun er gravid, og hun skrev absolutt ingenting om at det var forferdelig. Alt som sto var: "Har vært på jobb siden kl. 8, så trøtt" Hvordan man kan tolke dithen at det er så slitsomt, at hun forventer applaus og at folk skal måpe av en 'slitsom' hverdag/liv..? Dere får jo saken blåst ut av proposjoner og skaper en sannhet som ikke eksisterer... Hun skrev på bloggen at det ble sent i går, men det er kanskje lite relevant? Om man ler av at noen er trøtte en søndagsmorgen etter å ha vært i seng kl. 2 natten før så har man en litt sær form for humor.

Les innlegget over så kanskje du skjønner hva jeg mener. Har ingen anelse når hun la seg. Siden det ikke kom frem i Snapchat  antar jeg det var uviktig. Leser ikke bloggen.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...