Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var katta ute av sekken, CBE venter en jente. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, like greit at hun bare kom ut med det ;) så kan hun ikke melke det noe mer. 

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, LilleSnupp skrev:

Den største forskjellen på bilder hun og andre legger ut er vel hvor mye smalere ansiktet er på det de selv publiserer.

Utrolig stor forskjell på bildene, men så er jo fotballfrua et glanset magasin. Man må skille på det og virkeligheten.. Synd, for på de normale bildene ser hun faktisk søt og sjarmerende ut.

• Liker 6
Gjest CecilieX
Skrevet
26 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Ja, like greit at hun bare kom ut med det ;) så kan hun ikke melke det noe mer. 

Bare vent, nå kan hun jo vise frem alt av nye produkter som hun kan reklamere for. Det er flere måneder igjen med mulige innlegg om all slags produkter som en baby trenger. Så melkes skal det nok. 

Gjest Cement
Skrevet

Det ville overraske meg mye om du tar feil i det @CecilieX Det vil jo fort vise seg om forretningsmoralen har steget noen hakk og de bare nøyer seg med å glede seg over familieforøkelsen og deler gleden med alle som vil dele, eller om det er bånn gass med "produktplassering" relatert til familieforøkelsen.

Gjest Skam4life
Skrevet (endret)

Syns det er ganske morsomt at voksne mennesker sitter her inne og spekulerer på en sånn glipp :fnise: 

Hadde der vært clickbait hadde det da ikke stått langt nede i innlegget. Det er jo dere som prater og spekulerer i det i ettertid som generer alle klikkene på siden hennes i ettertid. Du ser stor forskjell på hvordan f.eks. Anna Rasmussen virkelig har melket det for hva det er verdt i motsetning til CBE som har hatt en liten glipp. 

Og nå er jo dette jobben og inntektskilden hennes, så syns ikke det er så veldig rart at hun fremover kommer til å reklamere for produkter på bloggen.

Endret av Skam4life
Skrevet
2 timer siden, mellimassi skrev:

Da var katta ute av sekken, CBE venter en jente. 

Det er jo faktisk ganske lenge siden Fotballfruemannen skrev at det blir en jente på twitter. Men han var raskt ute med å slette det igjen. 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er jo faktisk ganske lenge siden Fotballfruemannen skrev at det blir en jente på twitter. Men han var raskt ute med å slette det igjen. 

Den lå faktisk ute i to dager, men den ble fjernet i løpet av tre timer etter det ble postet i denne tråden. Sier ikke at det har en sammenheng, men det lå ute en stund!

• Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet
14 minutter siden, Skam4life skrev:

Syns det er ganske morsomt at voksne mennesker sitter her inne og spekulerer på en sånn glipp :fnise: 

Hadde der vært clickbait hadde det da ikke stått langt nede i innlegget. Det er jo dere som prater og spekulerer i det i ettertid som generer alle klikkene på siden hennes i ettertid. Du ser stor forskjell på hvordan f.eks. Anna Rasmussen virkelig har melket det for hva det er verdt i motsetning til CBE som har hatt en liten glipp. 

Og nå er jo dette jobben og inntektskilden hennes, så syns ikke det er så veldig rart at hun fremover kommer til å reklamere for produkter på bloggen.

Spekulasjonene var vel og å finne i TV2-artikkelen det ble lenket til ... Så det er jo tenkelig at det var der kimen ble sådd.

Skrevet (endret)
25 minutter siden, Skam4life skrev:

Hadde der vært clickbait hadde det da ikke stått langt nede i innlegget.

Clickbait handler ikke bare om overskrift, det handler om innhold.

Endret av mellimassi
stavefeil
  • Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Tonio skrev:

Den lå faktisk ute i to dager, men den ble fjernet i løpet av tre timer etter det ble postet i denne tråden. Sier ikke at det har en sammenheng

Ekteparet Eriksen leser denne tråden og refererer jo også ofte til bermen på kvinneguiden. Så at det har en viss sammenheng vil jeg hevde.

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Marthos skrev:

WOW.

Hehe, WOW er riktig uttrykk ja. Merk at mitt innlegg var på tre linjer...:P

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Skam4life skrev:

Jeg er enig i at Rasmussen har melket dette på en langt mer klossete måte enn hva ti år eldre og langt mer erfarne Eriksen har gjort. Men unnskyldningene for å holde kjønnene hemmelige har vært ultratynne fra begge leire. "Vi vil bare holde kjønnet privat" er latterlig fra to kommersielle blogger som er velkjente for å overeksponere barna sine i kapitalens navn.

• Liker 22
Skrevet
3 timer siden, MinnaMilanda skrev:

Det ville overraske meg mye om du tar feil i det @CecilieX Det vil jo fort vise seg om forretningsmoralen har steget noen hakk og de bare nøyer seg med å glede seg over familieforøkelsen og deler gleden med alle som vil dele, eller om det er bånn gass med "produktplassering" relatert til familieforøkelsen.

Jeg syns hvert fall cbe.no skal få kudos for at de denne gangen fronter en normalvektig og flott gravidkropp. Kanskje er det nettopp døtrene deres som er årsaken til at de denne gangen holder seg for gode til å redigere kroppen slankere. En skikkelig tommel opp for dette :tommelopp:

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon som omhandler barn.

- Pavilion, mod

Skrevet
Den 5/24/2016 at 15.34, Skam4life skrev:

Nei, de er ikke så rart. Rosablogger, inkludert CBE, er ikke annet enn ren reklame. Falskt fra ende til annen. Alt handler om å posisjonere seg for reklame.

Så nei, det er ikke så rart. Bloggen er kjøpt og betalt. Det finnes ikke noe ekte der.

• Liker 13
Skrevet
Den 24. mai 2016 at 17.21, Ultiva skrev:

Jeg syns hvert fall cbe.no skal få kudos for at de denne gangen fronter en normalvektig og flott gravidkropp. Kanskje er det nettopp døtrene deres som er årsaken til at de denne gangen holder seg for gode til å redigere kroppen slankere. En skikkelig tommel opp for dette :tommelopp:

Jeg skjønner faktisk ikke helt hvorfor det er fint at man i det hele tatt er opptatt av kropp når man er gravid. Ja, det er unektelig mye kropp når man er gravid, men å være gravid er nå fint uansett hvord stor/liten kroppen er. 

Å stille opp i undertøyet en gang i uka for å vise kropp synes jeg er en snodig vinkling på graviditet.

• Liker 30
Skrevet
11 minutter siden, Emilie112 skrev:

Jeg skjønner faktisk ikke helt hvorfor det er fint at man i det hele tatt er opptatt av kropp når man er gravid. Ja, det er unektelig mye kropp når man er gravid, men å være gravid er nå fint uansett hvord stor/liten kroppen er. 

Å stille opp i undertøyet en gang i uka for å vise kropp synes jeg er en snodig vinkling på graviditet.

Jeg er enig med deg i at det er spesielt å troppe opp i bare undertøy og sterk sminke hver uke for å "vise frem gravidmagen". Eksponeringsbehovet til disse toppbloggerne er ekstremt, og skrikene etter oppmerksomhet er langt fra diskrét. Men det ser hvert fall ut som om cbe.no ikke redigerer gravidkroppen smalere mer eller skjuler den bak rare vridninger og tropisk frukt. Gravidkroppen som er på display denne gangen er i det minste helt normal.

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg er enig med deg i at det er spesielt å troppe opp i bare undertøy og sterk sminke hver uke for å "vise frem gravidmagen". Eksponeringsbehovet til disse toppbloggerne er ekstremt, og skrikene etter oppmerksomhet er langt fra diskrét. Men det ser hvert fall ut som om cbe.no ikke redigerer gravidkroppen smalere mer eller skjuler den bak rare vridninger og tropisk frukt. Gravidkroppen som er på display denne gangen er i det minste helt normal.

Helt enig i det! Flott at det ikke redigeres.. Eller kan man egentlig si at når man ikke redigerer er det fint? Eller bør det være standarden og dermed helt normalt og ikke noe å gi kred for? 

Men man skal vel gi tommelen opp for oppførsel man ønsker mer av så da blir det tommel opp eller i allefall på vei opp.. 😀

• Liker 4
Gjest CecilieX
Skrevet

Egentlig er det litt skremmende at vi ikke reflekterer mer over disse bildene av gravidkroppen i undertøyet. Det har jo blitt så normalt at man knapt hever bryna. Litt som eventyret med kongen uten klær, der alle ser at han er naken, men ikke sier noe fordi de er redde for å avsløre sin uvitenhet. Det er kunn barna som ikke er besudlet med tanken på alle de andre som til slutt sier det alle ser. (Se bort fra parallellen fra naken konge og nesten naken blogger, den var utilsiktet, men litt morsom da jeg oppdaget den)

Hva er hensikten med slike innlegg? Jeg prøver å se for meg at jeg på min facebookside la ut et innlegg i undertøyet ukentlig for å vise frem min gravidkropp. Jeg innbiller meg at folk hadde slettet meg som venn rimelig kjapt, eller i alle fall irritert seg kraftig over mitt eksponeringsbehov. Jeg har jo hovedsaklig venner og bekjente på Facebook så de hadde sikkert vært glade på mine vegne for at jeg var gravid, men jeg tror jo ikke at de hadde hatt behov for å beskue min kropp ukentlig. 

Så hvis det er unaturlig å vise slike bilder til folk du kjenner, så er det vel unaturlig å ta slike bilder og vise dem frem til x antall mennesker som du ikke kjenner? Jeg ser ikke for meg at byens kjendis hadde stilt seg opp på torget i byen ukentlig for å vise frem størrelsen på magen i undertøyet. Helt ærlig, jeg skjønner ikke hensikten med denne typen innlegg. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...