Shopgirl2014 Skrevet 22. mai 2016 #25361 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Bogstad er et område uten bebyggelse og gater. CBE bor ikke på selve gården, campingplassen eller på golfbanen som har navn etter gården. Men jeg skal innrømme at det unektelig høres finere ut å si at man bor på Bogstad enn på Røa. Dette er tull. Området mellom Fossum og Voksen heter Bogstad og er et boligområde. Det ligger også en relativt ny barneskole der, Bogstad skole, tilknyttet nettopp boligområdet. Altså, når man må finne på dritt å skrive er det kanskje et tegn på at tråden går på tomgang?? 26
mamsi Skrevet 22. mai 2016 #25362 Skrevet 22. mai 2016 3 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Dette er tull. Området mellom Fossum og Voksen heter Bogstad og er et boligområde. Det ligger også en relativt ny barneskole der, Bogstad skole, tilknyttet nettopp boligområdet. Altså, når man må finne på dritt å skrive er det kanskje et tegn på at tråden går på tomgang?? Var vel ikke akkurat dritt? Virker som om terskelen for hva som er drittslenging er lav her. 12
Inocybe Skrevet 23. mai 2016 #25363 Skrevet 23. mai 2016 7 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Dette er tull. Området mellom Fossum og Voksen heter Bogstad og er et boligområde. Det ligger også en relativt ny barneskole der, Bogstad skole, tilknyttet nettopp boligområdet. Altså, når man må finne på dritt å skrive er det kanskje et tegn på at tråden går på tomgang?? Ikke enig. Bogstad er ikke et boligområde: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Bogstad Kanskje CBE bruker stedsnavn på samme måte som eiendomsmeglere? De er jo kjent for å finne på sine egne definisjoner på stedsnavn. Her jeg bor heter barneskolen også noe annet enn boligområdet som den ligger i. Skolen og skogen bak heter en ting og alle husene hvor det bor folk heter noe annet. Tror ikke det er så uvanlig. Ofte bruker jeg selv skolens navn på stedet jeg bor fordi det er mer kjent blant folk flest enn navnet på boligområdet som bare er kjent hos de lokale. 8
strawberryjaw Skrevet 23. mai 2016 #25364 Skrevet 23. mai 2016 Jeg driter egentlig i om hun får en gutt eller ei jente. Det vil jo vise seg til slutt uansett. Men det irriterer meg at de bevisst (for ja, jeg er ganske sikker på at disse "glippene" skjer med vilje!) bruker det ufødte barnet for å skape spekulasjoner. Altså, enten sier man det eller så holder man kjeft om det. Så enkelt er det. Hun er såpass nøyaktig at hun klarer å passe på å ikke slrive HUN i innlegget. 18
Gjest Sobril Skrevet 23. mai 2016 #25365 Skrevet 23. mai 2016 13 timer siden, K@tt skrev: Mannen hennes "røpet" seg jo også på Twitter med at det var ei jente, gjorde han ikke? Sikkert en gutt, siden de vil vi skal tro det er ei jente. Skrev "røpet" for at det ikke overrasker meg om det er kun clickbait fra deres side. Merkelig hvordan dette med kjønn er så spennende generelt. Det blir jo stort sett enten eller
Sandin Skrevet 23. mai 2016 #25366 Skrevet 23. mai 2016 Hvem pokker sover med kjæresten sin i foreldrenes seng når man har alternativer? 11
MarianneE Skrevet 23. mai 2016 #25367 Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, Sandin skrev: Hvem pokker sover med kjæresten sin i foreldrenes seng når man har alternativer? Svogeren min og xkona hans....
charmisss Skrevet 23. mai 2016 #25368 Skrevet 23. mai 2016 Haha, lameste "flaue historien" jeg har lest. Caroline, da.. 3
Gjest Sobril Skrevet 23. mai 2016 #25369 Skrevet 23. mai 2016 4 timer siden, Sandin skrev: Hvem pokker sover med kjæresten sin i foreldrenes seng når man har alternativer? Tja. Det spørs på omstendighetene - foreldrene som type blant annet. Ellers synes jeg den historien var ganske festlig egentlig...
Phaedra Skrevet 23. mai 2016 #25370 Skrevet 23. mai 2016 Ryddet for innlegg som omhandler bloggerens barn. Minner om retningslinjene for Rampelyset: Det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg.Det er heller ikke tillatt å diskutere kjendisenes familie, ektefeller eller lignende, da disse i stor grad ikke har eksponert seg selv. Dette er kun tillatt dersom ektefelle/familie selv har en betydelig rolle i offentligheten Phaedra,adm
Keaton Skrevet 23. mai 2016 #25371 Skrevet 23. mai 2016 Det flauseste du har gjort er det noen andre som egentlig har gjort. Javel. 10
Keaton Skrevet 23. mai 2016 #25372 Skrevet 23. mai 2016 Synes hun ser best ut når andre tar bilde (fra snappen til Komikerfrue). http://imgur.com/fxdqeAf 15
BlendaSensitive Skrevet 23. mai 2016 #25373 Skrevet 23. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Francis skrev: Synes hun ser best ut når andre tar bilde (fra snappen til Komikerfrue). http://imgur.com/fxdqeAf Ja! Mye søtere, glad, finere hud, øyner og hår. og ser dessuten ut som sin riktige alder - 29 år, ikke 60.... Nesten merkelig at man med mye sminke og dårlig fotograf/etterarbeid kan ødelegge en så søt dame! Endret 23. mai 2016 av BlendaSensitive 10
Phaedra Skrevet 23. mai 2016 #25374 Skrevet 23. mai 2016 Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte, og innlegg med kommentarer om kropp. Minner om at "Regelen gjelder [...] alle navngitte enkeltpersoner, om de er kjendiser eller ei, og handler om kommentarer som helt konkret dreier seg om kroppen deres." Phaedra,adm 1
Sandin Skrevet 23. mai 2016 #25375 Skrevet 23. mai 2016 1 time siden, Francis skrev: Synes hun ser best ut når andre tar bilde (fra snappen til Komikerfrue). http://imgur.com/fxdqeAf Er snappen tatt nå nylig? Der ser man jo det jeg har reagert mest på med retusjeringen, nemlig under øynene. CBE legger som oftest ut bilder der hun er så glatt og jevn i huden under øynene. Riktignok smiler hun ofte bare med munnen og ikke hele ansiktet når hun tar bilder, og når kinnene ikke dyttes skikkelig opp mot øynene blir ikke disse foldene like synlig. Hun er mindre perfekt på snapbildet, men akk så mye søtere. Eller kanskje nettopp derfor mye søtere. 8
Gjest Bloggleseren Skrevet 23. mai 2016 #25377 Skrevet 23. mai 2016 Så utrolig søt hun var på det snapbildet Skulle ønske hun tok bilder fra den vinkelen litt oftere. Ekte smil som når øynene, og som Blenda sa, hun ser mye yngre ut også.
Gjest Atheena Skrevet 23. mai 2016 #25378 Skrevet 23. mai 2016 Tiden vil fort vise om det å skrive hun var clickbait, er det en gutt i magen så er jo den saken biff. Den som lever får se
BlendaSensitive Skrevet 23. mai 2016 #25379 Skrevet 23. mai 2016 Mannen har jo også "forsnakket" seg to ganger. En gang med "hun" engang med "han". Og like etter tatt det bort. 2
Gjest Bergensia Skrevet 23. mai 2016 #25380 Skrevet 23. mai 2016 Og så for å publisere en drøss med kommentarer hvor den godtroende fansen skal "advare" frua om "glippen". Hvor lenge skal de melke dette?
Fremhevede innlegg