Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sobril
Skrevet
Den 2016-05-24 at 17.21, Ultiva skrev:

Jeg syns hvert fall cbe.no skal få kudos for at de denne gangen fronter en normalvektig og flott gravidkropp. Kanskje er det nettopp døtrene deres som er årsaken til at de denne gangen holder seg for gode til å redigere kroppen slankere. En skikkelig tommel opp for dette :tommelopp:

Ser ikke noen mage enda, jeg. Ikke at det gjør noen verdens ting, men som gravid er hun fortsatt mot normalt i mine øyne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at det skal være en prestasjon å ikke få strekkmerker og å komme raskt tilbake i form med en så liten mage. Magen hennes i uke 25 er mindre en min når jeg står opp om morgenen. Og jeg er rimelig slank. Man får ikke strekkmerker eller hengehud av å spise middag, om dere skjønner hva jeg mener?

• Liker 31
Skrevet (endret)

@CecilieX Artig, du skriver akkurat det jeg har tenkt en stund; er det egentlig normalt å legge ut slike bilder? For hvem gjøres det? Hvem har interesse av denne avkledde magen og kroppen? De kan godt skrive det innlegget om brokkoli og neper og hva har du, for å dokumentere utviklinga, noen har sikkert interesse av det, men bildene? Jeg synes det vrir det å gå gravid i feil retning; egosentrisk show off for å oppnå hva? (Altså jeg skjønner jo at det er for klikk og pene ord og i neste omgang inntekter, men å legge hele integriteten ut på billigsalg? Forstår det ikke.)

Endret av Francis
  • Liker 15
Skrevet
8 timer siden, Emilie112 skrev:

Helt enig i det! Flott at det ikke redigeres.. Eller kan man egentlig si at når man ikke redigerer er det fint? Eller bør det være standarden og dermed helt normalt og ikke noe å gi kred for? 

Men man skal vel gi tommelen opp for oppførsel man ønsker mer av så da blir det tommel opp eller i allefall på vei opp.. 😀

Dette er essensen i hva jeg ønsker å formidle. Det å redigere vekk deler av et voksende liv fordi man ønsker å fremstå som slankere er så forkastelig at jeg ønsker å rose cbe.no fordi de nå ser ut til å ha sluttet  med det. 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Emilie112 skrev:

Helt enig i det! Flott at det ikke redigeres.. Eller kan man egentlig si at når man ikke redigerer er det fint? Eller bør det være standarden og dermed helt normalt og ikke noe å gi kred for? 

Men man skal vel gi tommelen opp for oppførsel man ønsker mer av så da blir det tommel opp eller i allefall på vei opp.. 😀

Hva med ansiktet? Kan det redigeres uten at resten av kroppen redigeres og gjøres smalere? Jeg bare spør siden jeg ikke har funnet ut av alt som har med diverse filter å gjøre...

Skrevet (endret)

Bruker man bilderedigeringsprogrammer som Photoshop eller Lightroom for å redigere bilder fra et speilreflekskamera, kan alt man ønsker redigeres. Man må ikke redigere et helt bilde, man kan godt ekstraredigere bare områder i et bilde. Det er fullt mulig å sminke et sminkeløst fjes, løfte på øyelokk, få høyere kinnben, gjøre nesen smalere, osv - på lik linje som med resten av kroppen. Forstørre pupper, gjøre lår smalere, gjøre rumpa mer spretten. I det hele tatt, skape et helt nytt menneske av det opprinnelige mennesket på bildet.
Det er også mulig å bruke de samme programmene på mobilbilder.

Lenke til video.

Tilføyer at jeg lærte ganske mye av den neste videoen i rekken, som har en liten "gif" av før- og etterbilde på slutten.

Endret av Cornucopia
La til enda en relevant video
  • Liker 5
Gjest Agnetha
Skrevet

Hei. Jeg har ikke lest om CBE på evigheter. Er det mulig å få et kort sammendrag av hva som foregår for tiden?

Skrevet

Den opprinnelige tråden som het Fotballfrue Kritikk er blitt stengt pga. dens lengde og massive mengder fakta og dokumentasjon.
Den inneholdt temaer som bilderedigeringsjukset, og kommentarfeltjukset med bruk av beskyttede titler som lege, ernæringsfysiolog og jurist.
Her kan du lese den: 

Denne tråden er helt ny, og bare 245 innlegg per idag  tror jeg er overkommelig å pløye seg gjennom for å få med seg essensen :)

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og brukerdebatt, samt svar.

- Pavilion, mod

Gjest Agnetha
Skrevet
1 time siden, Cornucopia skrev:

Den opprinnelige tråden som het Fotballfrue Kritikk er blitt stengt pga. dens lengde og massive mengder fakta og dokumentasjon.
Den inneholdt temaer som bilderedigeringsjukset, og kommentarfeltjukset med bruk av beskyttede titler som lege, ernæringsfysiolog og jurist.
Her kan du lese den: 

Denne tråden er helt ny, og bare 245 innlegg per idag  tror jeg er overkommelig å pløye seg gjennom for å få med seg essensen :)

Skjønner. Men tror ikke jeg makter å pløye gjennom 12 sider. I den gamle tråden kjenner jeg til det meste tenker jeg.

Skrevet

Synes spesielt det første bildet av cbe og marna var helt merkelig. Fjeset til Marna ser jo rett og slett mistenkelig underlig ut. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Screenshot anyone?

edit: så bildet nå. CBE så jo nærmere lik seg selv nå, enn hun vanligvis fremstår i sin egen blogg. :)

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, MiniMjau skrev:

Synes spesielt det første bildet av cbe og marna var helt merkelig. Fjeset til Marna ser jo rett og slett mistenkelig underlig ut. 

Marna er ferdig med å amme og har en forkjærlighet for botox og fillere. Det blir resultatet

• Liker 6
Gjest Endaen
Skrevet

Er Marna veldig høy? CBE ser så bitteliten ut i forhold, syns hun har nevnt hun er 1,70?

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Endaen skrev:

Er Marna veldig høy? CBE ser så bitteliten ut i forhold, syns hun har nevnt hun er 1,70?

Marna er 1.75.

edit: og skoene hun har på seg er høyere enn CBE sine, ser det ut til.

Endret av Llise
  • Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Endaen skrev:

Marna er ganske høy, spesielt med sko på. Bitteliten var nå å ta hardt i, men :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Skrevet

Hvor er dette bildet? 

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Iallefall fint å se at hun faktisk ser ut som en normal og sunn gravid dame denne gangen. Ikke noe Photoshoppet mage :) 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...