Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget var kanskje at det var barnehageargumentasjon fra de jeg svarte her.  Ellers gjør jeg jo selvfølgelig det- får tilbake svar om at det bare er kritikk og at HH er mye verre. Derfor denne generelle formaningen om å oppføre seg pent. Noe ingen tar til seg uansett ser jeg. 

Anonymkode: e3bee...f23

Man ser det man vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Man ser det man vil se.

Jepp det er helt tydelig. 

Anonymkode: e3bee...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt satt ut her. Nå har jeg lest alle 42 sidene her. Først så klager dere på at jentene på hh sender live, og nå klager dere på at de ikke kan gjøre det 🤔 Noen er å snoker på profilene, det spekuleres i hva som er sakt og hva som er skjedd i forbindelse med dette treffet. Da må jeg jo lure, har dere det som hobby å finne feil hos hønene? At det kanskje var litt i overkant mye noen ganger kan man sikkert være enig i, men det var det jaggu her også 😉 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Virrevalp skrev:

Må si jeg blir litt satt ut her. Nå har jeg lest alle 42 sidene her. Først så klager dere på at jentene på hh sender live, og nå klager dere på at de ikke kan gjøre det 🤔 Noen er å snoker på profilene, det spekuleres i hva som er sakt og hva som er skjedd i forbindelse med dette treffet. Da må jeg jo lure, har dere det som hobby å finne feil hos hønene? At det kanskje var litt i overkant mye noen ganger kan man sikkert være enig i, men det var det jaggu her også 😉 

 

Hele KG er ikke én person. Der er faktisk ganske mange, med mange forskjellige meninger, så det at man "klager" på forskjellige ting, er da ikke rart :P 

Anonymkode: 2b03f...3e5

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Virrevalp skrev:

Må si jeg blir litt satt ut her. Nå har jeg lest alle 42 sidene her. Først så klager dere på at jentene på hh sender live, og nå klager dere på at de ikke kan gjøre det 🤔 Noen er å snoker på profilene, det spekuleres i hva som er sakt og hva som er skjedd i forbindelse med dette treffet. Da må jeg jo lure, har dere det som hobby å finne feil hos hønene? At det kanskje var litt i overkant mye noen ganger kan man sikkert være enig i, men det var det jaggu her også 😉 

 

KG=anonymt. Hønehjørnet=fullt navn. 

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

KG=anonymt. Hønehjørnet=fullt navn. 

Anonymkode: 09885...e6d

Vi vet det. 

Men likevel. I denne tråden latterliggjør vi folk alle kan finne igjen anonymt. Hvor mye bedre er det? 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Virrevalp skrev:

Må si jeg blir litt satt ut her. Nå har jeg lest alle 42 sidene her. Først så klager dere på at jentene på hh sender live, og nå klager dere på at de ikke kan gjøre det 🤔 Noen er å snoker på profilene, det spekuleres i hva som er sakt og hva som er skjedd i forbindelse med dette treffet. Da må jeg jo lure, har dere det som hobby å finne feil hos hønene? At det kanskje var litt i overkant mye noen ganger kan man sikkert være enig i, men det var det jaggu her også 😉 

 

Endelig noen som har skjønt det,er så enig med deg.👍Men du får sikkert høre det her inne,har selv prøvd å si ifra om ett par ting og de er raske til å "halshugge" de som ikke er enige med de/KG.😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem i HH, ble med for underholdingens skyld, men det er ikke mye spennende. Det samme blir jo diskutert hele tiden, hvilke hårfarge kler meg best, forslag til baby navn, hvor en er fra, hva en jobber som, få se bildet av kjæresten din, kjæledyret ditt etc etc. For meg virker det som om de fleste av dem som poster er ute etter bekreftelse og likes, skikklig kjedelig. Men navnetrådene er litt morsomme, enkelte der inne har valgt helt syke navn til ungene sine.  Noe av det som irriterer meg mest er hvor utrolig hårsåre og sure adminsene og sjefshøna er, det er klin umulig å nevne at nettvett er viktig for  da er man jo en mobber!

Anonymkode: 184f1...b03

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er medlem i HH, ble med for underholdingens skyld, men det er ikke mye spennende. Det samme blir jo diskutert hele tiden, hvilke hårfarge kler meg best, forslag til baby navn, hvor en er fra, hva en jobber som, få se bildet av kjæresten din, kjæledyret ditt etc etc. For meg virker det som om de fleste av dem som poster er ute etter bekreftelse og likes, skikklig kjedelig. Men navnetrådene er litt morsomme, enkelte der inne har valgt helt syke navn til ungene sine.  Noe av det som irriterer meg mest er hvor utrolig hårsåre og sure adminsene og sjefshøna er, det er klin umulig å nevne at nettvett er viktig for  da er man jo en mobber!

Anonymkode: 184f1...b03

 

 

TS: Syns det var trist at ikke hønehjørnet livesteam ikke er mer 😕 fikk ikke med helt med meg hvorfor. Blir den aldri åpnet igjen?

TS hadde ikke fått med seg det innlegget hvor sjefhøna orienterte om det.

Sjefshøna: Hei. Vi valgte og avslutte gruppa da det ble veldig mye tull. Vi har holdt på siden den ble åpnet med drama og diskusjoner som aldri tok slutt. Det vil si at vi fikk enda mer jobb både på dagen og kvelden. Det er mye som har skjedd uten at dere andre har blitt berørt av dette. Men da vet dere det! Det er åpnet for livesendinger i Hønehjørnet igjen og vi vil godkjenne litt å litt så ikke alle sender på en gang:) -Admin

 

Så noen flere kommentarer

Og til slutt:

 

Sjefshøna: ALLE ANDRE GRUPPER HAR INGENTING MED MIN GRUPPE Å GJØRE!

Tråden ble så stengt for kommentarer.

Anonymkode: a1142...84b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele KG er ikke én person. Der er faktisk ganske mange, med mange forskjellige meninger, så det at man "klager" på forskjellige ting, er da ikke rart :P 

Anonymkode: 2b03f...3e5

Vet at det er mange og ikke en person 🙄

Ser det ikke sånn at man "klager" her, mer at man leiter etter noe å klage på 🤔😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig noen som har skjønt det,er så enig med deg.👍Men du får sikkert høre det her inne,har selv prøvd å si ifra om ett par ting og de er raske til å "halshugge" de som ikke er enige med de/KG.😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

3140654-9547018154-laugh.gif

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

3140654-9547018154-laugh.gif

Veldig voksen gif syns jeg😂😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig voksen gif syns jeg😂😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

Litt sånn barnehagementalitet her også 😜😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må jo for all del ikke le av halshugging, det er fryktelig barnslig! Halshugging er serious business! :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja man må jo for all del ikke le av halshugging, det er fryktelig barnslig! Halshugging er serious business! :nei:

Skjerp deg a,du skjønte hva jeg mente med "halshugging". 😝🙈

Anonymkode: 4dde6...2a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet det. 

Men likevel. I denne tråden latterliggjør vi folk alle kan finne igjen anonymt. Hvor mye bedre er det? 

Anonymkode: e3bee...f23

Hvis man kaller kritikk for latterliggjøring så er det på tide å vokse opp. 

Anonymkode: 09885...e6d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare kritikk her. Noe er ok mye annet er faktisk latterliggjøring. Som nå er moderert bort. Vi er tross alt flere som reagerer her. 

Men nå har jeg gitt opp. 

Anonymkode: e3bee...f23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare kritikk her. Noe er ok mye annet er faktisk latterliggjøring. Som nå er moderert bort. Vi er tross alt flere som reagerer her. 

Men nå har jeg gitt opp. 

Anonymkode: e3bee...f23

Har gitt opp for lengst jeg.😂😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt opp for lengst jeg.😂😂

Anonymkode: 4dde6...2a3

Tydeligvis ikke ;)

Anonymkode: 6eb15...f5f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...