Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er visst noe drama som har skjedd ang sjefshøna og henne ettersom jeg var skjønt..

Anonymkode: 341a6...e53

Å........ men da så 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjendishøna er jo ikke medlem av HH lengre..:hakeslepp:

Anonymkode: 17b13...827

Hva er det egentlig som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva er det egentlig som har skjedd?

Aner ikke

Anonymkode: 17b13...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjendishøna er jo ikke medlem av HH lengre..:hakeslepp:

Anonymkode: 17b13...827

Joda, hun har bare endret navn på FB :)

Anonymkode: 56218...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, hun har bare endret navn på FB :)

Anonymkode: 56218...5d3

Det vet jeg, men profilen hennes er grå når jeg søker opp innlegg hun har skrevet/kommentert. Altså, hun er ikke medlem lengre.

Anonymkode: 17b13...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da har hun kanskje to profiler? Fant en profil på medlemmer som er hennes med samme fornavn. Fant forsåvidt ikke den profilen hennes i det hele tatt da jeg søkte. Kanskje hun sletta hele profilen?

Anonymkode: 56218...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja, da har hun kanskje to profiler? Fant en profil på medlemmer som er hennes med samme fornavn. Fant forsåvidt ikke den profilen hennes i det hele tatt da jeg søkte. Kanskje hun sletta hele profilen?

Anonymkode: 56218...5d3

Den profilen har ikke vært aktiv siden 2015.

Anonymkode: 17b13...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme profil men har meldt seg ut av HH.. 

Hun ble visst hengt ut som litt av hvert etter at hun hadde ordnet en overaskelse til sjefshøna på treffet, hun ba om hjelp til å betale for en overaskelse av andre høner, så har visst sjefshøna og andre høner Vært skikkelig ufine mot henne I ettertid.

Anonymkode: 341a6...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en slags felles overaskelse fra henne og andre høner, og de som ville Være med kunne vipse 70 kr, fikk hun ikke samlet inn nok skulle hun betale resterende fra egen lomme. Men men.. har ikke skjønt hele greia, hun er hvertfall ferdig der inne har jeg hørt fra ei venn av henne. Ble for mye dritt til slutt.

Anonymkode: 341a6...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en slags felles overaskelse fra henne og andre høner, og de som ville Være med kunne vipse 70 kr, fikk hun ikke samlet inn nok skulle hun betale resterende fra egen lomme. Men men.. har ikke skjønt hele greia, hun er hvertfall ferdig der inne har jeg hørt fra ei venn av henne. Ble for mye dritt til slutt.

Anonymkode: 341a6...e53

Så ut som alle hønene der likte overrakelsen skikkelig godt, så klarer ikke å se for meg hvordan det ble noe negativt? xD Med mindre noen av de som har vippsa ikke likte at det gikk til stripper? Vet ikke.

Anonymkode: ae23d...b23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ut som alle hønene der likte overrakelsen skikkelig godt, så klarer ikke å se for meg hvordan det ble noe negativt? xD Med mindre noen av de som har vippsa ikke likte at det gikk til stripper? Vet ikke.

Anonymkode: ae23d...b23

Alle visste jo hva det gikk til men det ble spurt om de kunne bruke resterende på noe mat og alkohol. Å fikk ja av mange... men så ble det visstnok ramaskrik og masse kaos... men nå har det blitt bestemt at hun skal vipse de som vil ha tilbake pengene sine.. 

Anonymkode: 341a6...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke noe vits i å spekulere i ting som FAKTISK ikke er skrevet der inne. Synd uansett, da. Syns hun kjendishøna virka fornuftig og reflektert, etter mye av det som ble skrevet her inne. 

Sikkert kjipt at hun rakk å ta den tatoveringen, da, om det er helt over. 

Anonymkode: 0c969...419

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe vits i å spekulere i ting som FAKTISK ikke er skrevet der inne. Synd uansett, da. Syns hun kjendishøna virka fornuftig og reflektert, etter mye av det som ble skrevet her inne. 

Sikkert kjipt at hun rakk å ta den tatoveringen, da, om det er helt over. 

Anonymkode: 0c969...419

Altså for å svare dere alle så ble det en del misforståelser og dritt... jeg er nok fortsatt venn med sjefshøna å vi har ordna opp :) jeg angrer fortsatt ikke på Tattoveringen. Det er en morsom tatovering å har en dypere mening for meg enn det folk tror.. jeg valgte å slette meg fra HH å ta noen skritt tilbake å konsentrere meg mer om meg selv fremover. Det er alt 😊 mvh Såkalte Kjendishøna med tatoo😂☺

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Violet1989 skrev:

Altså for å svare dere alle så ble det en del misforståelser og dritt... jeg er nok fortsatt venn med sjefshøna å vi har ordna opp :) jeg angrer fortsatt ikke på Tattoveringen. Det er en morsom tatovering å har en dypere mening for meg enn det folk tror.. jeg valgte å slette meg fra HH å ta noen skritt tilbake å konsentrere meg mer om meg selv fremover. Det er alt 😊 mvh Såkalte Kjendishøna med tatoo😂☺

Så trist!! Jeg har skikkelig sansen for deg og livestreamene dine. Du er også den eneste som skjønte nettvett-konseptet og som har diskutert forumet her på en ok måte. Syns du var kjempesnill som gadd å fikse en overraskelse og som dro i gang alt det der. Så kan man jo diskutere stripping, men det var jo noe de så ut til å synes var gøy. Synd det ble dritt ut av det. Lykke til videre! :)

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke bare det disse trådene handler om..... Grunn til at moddene må inn her stadig vekk. 

Anonymkode: e3bee...f23

Hvis administratorene på Hønehjørnet hadde vært like gode som på KG, så hadde den gruppa løfta seg noen hakk. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, penny_ skrev:

Hvis administratorene på Hønehjørnet hadde vært like gode som på KG, så hadde den gruppa løfta seg noen hakk. 

Definitivt. Mye kunne vært bedret hvis administratorene bare etablerte retningslinjer for hva de aksepterte og ikke aksepterte der inne. F.eks ved å slette "fødselstråden"... Forøvrig, har jeg oppdaget at hvis vi bare skriver her at "den tråden der burde ikke være der", så sletter de den. :fnise: 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist!! Jeg har skikkelig sansen for deg og livestreamene dine. Du er også den eneste som skjønte nettvett-konseptet og som har diskutert forumet her på en ok måte. Syns du var kjempesnill som gadd å fikse en overraskelse og som dro i gang alt det der. Så kan man jo diskutere stripping, men det var jo noe de så ut til å synes var gøy. Synd det ble dritt ut av det. Lykke til videre! :)

Anonymkode: 4b8f5...93e

:nocomment:

Anonymkode: 17b13...827

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:nocomment:

Anonymkode: 17b13...827

Hun modererte seg veldig etter tråden her, og begynte ikke å skrike at vi hetser og bare prater tull sånn som en del av de andre. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...