Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, penny_ skrev:

I tråden om hårfarge hvor mange la ut bilder av ungene sine. Jeg vet ikke hva jeg skal søke på for å finne den igjen. 

Kanskje fordi den ble slette. Fra lørdag ble siden ryddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dere må se fra lørdag i går. Nå har alle fått beskjed om å følge reglene. Nå synes dette må ta slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blågrønn skrev:

Når så du ei liten jente i bare trusa?.. 

 

På 12.1.2017 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Streamer det ene barnet i bare bleien. Altså, hva faen????:sur:

Anonymkode: 09885...e6d

 

7 minutter siden, penny_ skrev:

Husker ikke når, men noen dager siden tror jeg. Det var i tråden om hårfarge hvor mange la ut bilder av ungene sine. Jeg vet ikke hva jeg skal søke på for å finne den igjen. 

Skjermbilde 2017-01-15 kl. 22.53.27.png

Det var på torsdag

 

Anonymkode: a1142...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

 

Det var på torsdag

 

Anonymkode: a1142...84b

Da er det minst to tilfeller av unger i bare bleie/truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Skjermbilde 2017-01-15 kl. 22.53.27.png

Det var på torsdag

 

Anonymkode: a1142...84b

Da har den blitt slettet. Ryddet fra fredag til lørdag. Fra lørdag nå har hønehjørnet livestream tatt nye steg. Alle må følge reglene her etter. Alt må godkjennes 

Endret av Blågrønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blågrønn skrev:

Da har den blitt slettet. 

Det fint at det er slettet, men det skulle aldri blitt publisert. Det nådde ut til mange tusen mennesker før det ble slettet.

Endret av penny_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjermdump fra Hønehjørnet:

http://i.imgur.com/iPV2dqq.jpg

Jeg er helt enig i at det er frekt å gi seg ut for å være noen andre enn man er, men jeg håper ikke personen i midten her antyder at den skyldige må være en av "oss" på KG. Den skyldige kan liksågodt være en av hønene. Just sayin'.

Uansett burde kontoen rapporteres. Selv om ingen har patent på navnet "Kjendishøna" så er dama bak navnet såpass kjent for folk i gruppa og tildels her inne, at det skaper unødvendig forvirring og irritasjon når noen andre skriver under det brukernavnet. Det blir som å gi seg ut for å være noen andre, og det er ikke greit.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som brukte navnet kjendishøna her har jo forsvart Hønehjørnet og det er en ny konto, så det er en fra hønehjørnet, ikke en av oss. 

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, penny_ skrev:

Det fint at det er slettet, men det skulle aldri blitt publisert. Det nådde ut til mange tusen mennesker før det ble slettet.

Mye som ikke er greit på nett nå. Uansett anledning . 👍. Kanskje fjerne hele nett systemet og gå tilbake til penn og papir🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blågrønn skrev:

Mye som ikke er greit på nett nå. Uansett anledning . 👍. Kanskje fjerne hele nett systemet og gå tilbake til penn og papir🤗

Trenger ikke å gjøre det vanskelig. Hvorfor kan ikke folk bare bruke litt nettvett? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, penny_ skrev:

Trenger ikke å gjøre det vanskelig. Hvorfor kan ikke folk bare bruke litt nettvett? 

Hmmm..det var ironi😀.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fremdeles evner dem ikke å ta selvkritikk...Skrevet for to timer siden...

http://imgur.com/f3gJsGV

Anonymkode: a1142...84b

Jo vi gjør det. Men når dere bruker å ta opp gamle saker . Som sakt og jeg har skrevet , at fra lørdag når siden ble åpnet så fikk alle beskjed om at reglene må følges. Nå har vårt siden lagt dette dødt ,etter lekkasjen i dag. ... nå er det seint. Har barn og mann , familie som skal opp i morgen. Og jeg skal søke meg inn på voksen opplæring. .. kjære KG . Legger vi dette strek nå. Ingen vil noe vondt. Oki. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blågrønn skrev:

Jo vi gjør det. Men når dere bruker å ta opp gamle saker . Som sakt og jeg har skrevet , at fra lørdag når siden ble åpnet så fikk alle beskjed om at reglene må følges. Nå har vårt siden lagt dette dødt ,etter lekkasjen i dag. ... nå er det seint. Har barn og mann , familie som skal opp i morgen. Og jeg skal søke meg inn på voksen opplæring. .. kjære KG . Legger vi dette strek nå. Ingen vil noe vondt. Oki. 

Vil ikke akkurat kalle saker som ikke en gang er ei uke gamle for "gamle saker" ...

Anonymkode: cdb0a...461

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke akkurat kalle saker som ikke en gang er ei uke gamle for "gamle saker" ...

Anonymkode: cdb0a...461

Kanskje ikke for deg . La dette ligge nå. Hvorfor gjøre dette verre. Natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er litt rart og feigt i den gruppen er når de administrative skriver et innlegg om sine meninger så stenger de kommentarfeltet så vi ikke kan komme med våre eller kanskje de ikke tåler kritikk. 

Når man skal drive en så stor gruppe og være så offentlig så må man tåle at det vil komme negative meninger osv. Hvis man ikke er sterk nok så burde man ikke være med å drive en sånn gruppe!

Anonymkode: 81922...654

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er litt rart og feigt i den gruppen er når de administrative skriver et innlegg om sine meninger så stenger de kommentarfeltet så vi ikke kan komme med våre eller kanskje de ikke tåler kritikk. 

Når man skal drive en så stor gruppe og være så offentlig så må man tåle at det vil komme negative meninger osv. Hvis man ikke er sterk nok så burde man ikke være med å drive en sånn gruppe!

Anonymkode: 81922...654

Huff. Kan du la vær. Det står i reglane. Hvis du synes dette er ikke greit hvorfor er du der da. La oss være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blågrønn skrev:

Huff. Kan du la vær. Det står i reglane. Hvis du synes dette er ikke greit hvorfor er du der da. La oss være. 

Står ingenting i reglene om at de kan gjøre forskjell og stenge kommentarfeltet på sitt eget innlegg uten videre. Så de kan ha meninger selv uten at vi får kommentere.

Og man kan faktisk være medlem av en gruppe selv om man sier sin mening og har litt kretikk!

Anonymkode: 81922...654

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...