Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Synes folk har tatt helt av på Hønehjørnet livestream.. Her er det mødre som filmer at de dusjer barna sine, og filming ved middagsbordet. Og diverse andre ting!

Anonymkode: a7536...897

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Det står her.

Anonymkode: e9e16...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått inn xor mye penger til UNICEF??? Nå har jeg hørt det også 😲

Anonymkode: b2c0c...770

De pengene ble samlet ene og alene til å betale stripper.

de hadde ingenting med UNICEF å gjøre.

Anonymkode: 19f73...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

De pengene ble samlet ene og alene til å betale stripper.

de hadde ingenting med UNICEF å gjøre.

Anonymkode: 19f73...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De pengene ble samlet ene og alene til å betale stripper.

de hadde ingenting med UNICEF å gjøre.

Anonymkode: 19f73...cbb

Det var da enda godt. Virka på det øverste av disse to innleggene at dere hadde samlet inn for mye til unicef og brukte det på stripping :klo: . Det regner jeg dere skjønner at mange isåfall reagerte på. Bare et bevis på hvor viktig det er å være tydelig.  

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står her.

Anonymkode: e9e16...b28

Les engang til. Det som ble til overs . Ble donert til UNICEF .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonymer skrev:

Nå drar du alle under en kam. Flott at du har en hobby, det er sunt. :)

 

Nei jeg skjærer ikke alle over én kam, jeg skrev at folk fra begge grupper gjør det samme. "Folk" som i "noen i begge gruppene".

7 minutter siden, Blågrønn skrev:

Hvor har du lest dette. Det var donert til overraskelse . Ikke noe til UNICEF. 

Den såkalte Kjendishøna (som tydeligvis ikke er kjendishøna) skrev:

Sitat

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Dette er lett å tolke som at det ble samlet inn penger til UNICEF, men siden det kom inn for mye penger ble de brukt til stripping. Kan godt være at det var en misforståelse.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjendishøna skrev:

Hva vet du? Hva heter du på hønehjørnet?

Navnet mitt ser violet å jeg liker ikke at du utgir deg for å Være meg. Samme faen hvem du er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

 

Nei jeg skjærer ikke alle over én kam, jeg skrev at folk fra begge grupper gjør det samme. "Folk" som i "noen i begge gruppene".

Den såkalte Kjendishøna (som tydeligvis ikke er kjendishøna) skrev:

Dette er lett å tolke som at det ble samlet inn penger til UNICEF, men siden det kom inn for mye penger ble de brukt til stripping. Kan godt være at det var en misforståelse.

Ja der har det vært misforståelse. .. jeg var selv med på innsamling til overraskelsen. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

 

 

Den såkalte Kjendishøna (som tydeligvis ikke er kjendishøna) skrev:

Dette er lett å tolke som at det ble samlet inn penger til UNICEF, men siden det kom inn for mye penger ble de brukt til stripping. Kan godt være at det var en misforståelse.

Gode saker, begge to... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Violet1989 skrev:

Navnet mitt ser violet å jeg liker ikke at du utgir deg for å Være meg. Samme faen hvem du er

Dersom denne personen gir seg ut for å være deg bør du rapportere det til moderatorene her inne (klikk på rosa skrift øverst i et av innleggene til vedkommende).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Nei jeg skjærer ikke alle over én kam, jeg skrev at folk fra begge grupper gjør det samme. "Folk" som i "noen i begge gruppene".

Det var ikke det jeg fikk inntrykk av etter å ha lest svaret ditt, men bra du ikke mener at alle har samme hobby som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Violet1989 skrev:

Navnet mitt ser violet å jeg liker ikke at du utgir deg for å Være meg. Samme faen hvem du er

 

6 minutter siden, Violet1989 skrev:

Navnet mitt ser violet å jeg liker ikke at du utgir deg for å Være meg. Samme faen hvem du er

Jeg har aldri sagt jeg er deg. Kjendishøna er ikke ditt riktige navn og alle kan bruke den. Du heter violet du eier ikke navnet kjendishøna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymer skrev:

Det var ikke det jeg fikk inntrykk av etter å ha lest svaret ditt, men bra du ikke mener at alle har samme hobby som deg. :)

Neida, jeg mener ikke at alle bruker søndagen til å vaske badet, lage mat, bake og surfe på nett. Dette er forresten ikke hobbyene mine, mine hobbyer er musikk og kunst. Jeg er klar over at ikke alle deler disse hobbyene heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Neida, jeg mener ikke at alle bruker søndagen til å vaske badet, lage mat, bake og surfe på nett. Dette er forresten ikke hobbyene mine, mine hobbyer er musikk og kunst. Jeg er klar over at ikke alle deler disse hobbyene heller :)

Så bra. Verden hadde vært et trist sted om alle likte å snakke ned om hverandre via internett på fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære høner.

I §7 i Straffeloven står det følgende:

"Med offentlig sted menes et sted bestemt for alminnelig ferdsel eller et sted der allmennheten ferdes.

En handling er offentlig når den er foretatt i nærvær av et større antall personer, eller når den lett kunne iakttas og er iakttatt fra et offentlig sted. Består handlingen i fremsettelse av en ytring, er den også offentlig når ytringen er fremsatt på en måte som gjør den egnet til å nå et større antall personer."

Det kom en dom i Stavanger hvor dette antallet definert til å være "over 20 personer". Grupper på Facebook faller innenfor definisjonen, selv om de er lukkede, - det holder med andre ord at det er 20 eller flere i gruppen før det du skriver er offentlig.

Kilde: https://twitter.com/jcelden/status/337891337678508033 og http://johnchristianelden.blogg.no/1369402739_nr_kongen_bestemmer.html

Hønehjørnet, som dere diskuterer, har i skrivende stund 36 846 medlemmer, og regnes som offentlig.
(Bilde av medlemsantall i de to gruppene: http://bildr.no/image/c01UUTZK.jpeg)

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjendishøna skrev:

Halllllo nå må du gi deg!! Har aldri vært nakende barn på hønehjørnet. Sjefhøna vår følger alltid med sammen med en flott gjeng med damer som admin. Vi samlet inn penger til UNICEF og andre organisjoner som trenger vår støtte. Hva gjør dere? Ingenting dere bare sitter bak pcen og diskuterer oss. Hvorfor? Grunnen til at vi hadde stripper på festen var gave til sjefen vår som gjør en flott jobb. Vi hadde fått inn for mye penger derfor brukte vi resten av disse pengene på stripper og det var en overraskelse. 

Det var rart, for jeg har sett i alle fall en liten jente i bare trusa. Det er umulig for dem å få med seg alt før flere 1000 andre mennesker ser det da kommentarer ikke må godkjennes før de publiseres.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, penny_ skrev:

Det var rart, for jeg har sett i alle fall en liten jente i bare trusa. Det er umulig for dem å få med seg alt før flere 1000 andre mennesker ser det da kommentarer ikke må godkjennes før de publiseres.

Når så du ei liten jente i bare trusa?.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blågrønn skrev:

Når så du ei liten jente i bare trusa?.. 

Husker ikke når, men noen dager siden tror jeg. Det var i tråden om hårfarge hvor mange la ut bilder av ungene sine. Jeg vet ikke hva jeg skal søke på for å finne den igjen. 

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...