Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at man gjerne vil føle seg fresh rett etter fødsel, og vi alle har vel våre ting vi må gjøre før fødsel. Jeg ser ikke noe galt i at hun la negler, men jeg reagerer på denne kommentaren allikevel. Dog ikke fra trådstarter selv. 

http://m.imgur.com/i5mLnnC

Anonymkode: 63060...cf1

Wow! Den var virkelig frekk!
Det er nå vel helt normalt å være litt "dass" når man ligger og skviser et lite menneske ut av vaginaen sin? Hvor mye hjelper det med perfekte negler når man ligger svett og skriker som ei ku i havsnød mens et lite menneske bryter seg ut av vaginaen?

Helt greit å tenke på utseendet sitt, men er det et tidspunkt man burde klare å gi litt blaffen i utseendet, også i 2017, så er det når man skal føde. Da har man nok av andre ting å tenke på. Skjønnheten kan man tenke på når ungen er ute og man har kommet seg etter strabasene.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men blir ikke disse fødeneglene i veien hvis man skal se fargeendringer under neglen? Viktig hvis man må ta keisersnitt! 

Men det er klart, utseenset kommer først! Man må jo tross alt vise seg fra sin beste side når man føder, for alles fokus blir jo på ... neglene? Og man vil ikke at den nye verdensborgeren titter på mammas negler og konkluderer med at hun ser ut som en dass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sorbus skrev:

Men blir ikke disse fødeneglene i veien hvis man skal se fargeendringer under neglen? Viktig hvis man må ta keisersnitt! 

Men det er klart, utseenset kommer først! Man må jo tross alt vise seg fra sin beste side når man føder, for alles fokus blir jo på ... neglene? Og man vil ikke at den nye verdensborgeren titter på mammas negler og konkluderer med at hun ser ut som en dass!

Det skal jo tross alt legges ut bilder fra fødselen, så det er klart man må se bra ut! Ikke nøye med eventuell fargeendring, rispe det nyfødte barnet eller håndhygiene😑😜

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Den røde fare skrev:

Det skal jo tross alt legges ut bilder fra fødselen, så det er klart man må se bra ut! Ikke nøye med eventuell fargeendring, rispe det nyfødte barnet eller håndhygiene😑😜

:fnise:

Har noen der inne nevnt tørrshampo? Hvis ikke føler jeg veldig trang til å melde meg inn, for å slå et slag for denne! Når jeg ser på fødselsbildene jeg delte med mine 37 000 nærmeste venninner, legger jeg merke til at håret mitt er ganske møkkete. Det var ikke helt nyvasket, for jeg lå på fødestua i 36 timer, og jeg fikk ikke vasket det underveis. I tillegg ble jeg ganske svett! Jeg ønsker ikke at noen av mine venner skal gå i samme fella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en tråd med "hva er du fornøyd med ved deg selv"... Der legger de ut bilder av rumper, mager, kløft osv med klær. Men så har du de menneskene da, som helst skal vise hvordan de ser ut under klærne. Så altså, noen som har lyst til å se på nakne rumper/rumper i g-streng eller lignende, så bare å sjekke tråden! Smh...

Anonymkode: 4b8f5...93e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det en tråd med "hva er du fornøyd med ved deg selv"... Der legger de ut bilder av rumper, mager, kløft osv med klær. Men så har du de menneskene da, som helst skal vise hvordan de ser ut under klærne. Så altså, noen som har lyst til å se på nakne rumper/rumper i g-streng eller lignende, så bare å sjekke tråden! Smh...

Anonymkode: 4b8f5...93e

Veldig troverdig når noen svarer at de egentlig hater kroppen sin, og så legger de ut en poserende selfie av seg selv i truse og bh...

Spørsmål: Hva er Norges fineste dialekt? Svar fra ei høne: "Bokmål selvfølgelig!" :unsure: Ehm, bokmål er ikke en dialekt, det er et skriftspråk.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NorahLudoAllis
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det en tråd med "hva er du fornøyd med ved deg selv"... Der legger de ut bilder av rumper, mager, kløft osv med klær. Men så har du de menneskene da, som helst skal vise hvordan de ser ut under klærne. Så altså, noen som har lyst til å se på nakne rumper/rumper i g-streng eller lignende, så bare å sjekke tråden! Smh...

Anonymkode: 4b8f5...93e

Det har vi her inne og da, og mange legger ut bilder av ansikt i andre tråder også. Så akkurat der tenker jeg vi har vært innovative :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

Er det STRIPPING på Hønehjørnet, nå? :mynona:

Er det ulovlig å ta skjermdump og lime inn her for oss som fortsatt ikke tør være medlemmer? :ler: 

Edit: Ser nå det var mannlig stripper. Boring. Liker at de bare kalles "hønene" og begynner å få forkortelser akkurat som Fotballfrue og de andre bloggefolka. "Kakehøna, BVhøna, psychohøna, tattishøna analhøna" :P 

Det er ikke lov

Anonymkode: b2c0c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Wow! Den var virkelig frekk!
Det er nå vel helt normalt å være litt "dass" når man ligger og skviser et lite menneske ut av vaginaen sin? Hvor mye hjelper det med perfekte negler når man ligger svett og skriker som ei ku i havsnød mens et lite menneske bryter seg ut av vaginaen?

Helt greit å tenke på utseendet sitt, men er det et tidspunkt man burde klare å gi litt blaffen i utseendet, også i 2017, så er det når man skal føde. Da har man nok av andre ting å tenke på. Skjønnheten kan man tenke på når ungen er ute og man har kommet seg etter strabasene.

Hadde ikke gått til den negledesigneren...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negle designeren er ikke ferdig med "sympatiske" kommentarer og for en måte å debattere på. Null forståelse eller innsikt i at alle faktisk ikke kan velge å være "fresh"  på fødestua. 

Kan umulig ha vært gravid tenker jeg.

http://imgur.com/vYx5XnK

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Blå politibil skrev:

Negle designeren er ikke ferdig med "sympatiske" kommentarer og for en måte å debattere på. Null forståelse eller innsikt i at alle faktisk ikke kan velge å være "fresh"  på fødestua. 

Kan umulig ha vært gravid tenker jeg.

http://imgur.com/vYx5XnK

Ok... så det er ikke greit at andre er kritisk til de som vil se "fresh" ut, men det er greit å kalle folk som ikke har styla seg opp til fødselen for en ustelt utedass, og å si at det er stygt :huh:

Endret av penny_
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var stolt, uttalt utedass i to uker etter å ha fått min og planer om å kjøre repeat når jeg får nestemann. Jeg anser det som ansvarlig, siden jeg får sønner og statistisk sett vil få svigerdøtre, så kan jeg vise bilder av dassen meg på barsel uten å gi noen prestasjonsangst :P

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2017 den 11.33, Blå politibil skrev:

Negle designeren er ikke ferdig med "sympatiske" kommentarer og for en måte å debattere på. Null forståelse eller innsikt i at alle faktisk ikke kan velge å være "fresh"  på fødestua. 

Kan umulig ha vært gravid tenker jeg.

http://imgur.com/vYx5XnK

Snakker om å rakke ned på folk. Helt utrolig at hun ikke tolererer andres meninger

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for personangrep
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Blå politibil skrev:

Negle designeren er ikke ferdig med "sympatiske" kommentarer og for en måte å debattere på. Null forståelse eller innsikt i at alle faktisk ikke kan velge å være "fresh"  på fødestua. 

Kan umulig ha vært gravid tenker jeg.

http://imgur.com/vYx5XnK

Æsj hun der ble jeg skikkelig lei meg over :( At noen velger å være freshe på fødestua får være deres valg, men respekter de som prioriterer annerledes også! Ei venninne kjørte det fult ut med negler, extension, vipper osv fordi hun ønsket å være en fresh mor. Så fort ungen kom skiftet hun fokus FULLSTENDIG! Det er fult lov å dolle seg opp, men det er like lovlig å IKKE gjøre det...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk kan være forsiktig med å kritisere andre folk, om hun velger lange negler og det viser seg å være upraktisk ihht. fødsel eller etter fødsel med stell av barnet, så tar hun vel en avgjørelse da om å kanskje fjerne de da når den tid kommer. 

Samtidig har de folkene inne på Hønehjørnet tolket kritikken i aller verste mening og tatt den ut av proporsjoner, og den som kommer dårligst ut her er egentlig negledesigneren selv, for jeg håper at hvis hun en dag har tenkt å åpne egen bedrift,  så bør hun ta et kurs i kundeservice og hvordan man snakker med eventuelle fremtidige kunder på nett. Det hun gjør er det man kaller selvmord for egen bedrift egentlig...

Anonymkode: ed5eb...10f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å kritisere andre for å se ut som en "dass", men ikke lov til å kritisere folk som vil være "freshe" :fnise: Hvorfor er det ene greit, men ikke det andre?:klo:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi/dere skriver jo om det de skriver, så da kan jo de skrive om det dere skriver... ( og kanskje, bare kanskje, tar noen til seg noe av deg som blir skrevet)

Anonymkode: d412c...eee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har dem ikke nettvett dem folkene der inne??"

skriver de om folk på Kvinneguiden... :fnise:

Anonymkode: 8a03c...dc6

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...