Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe


Blå politibil

Anbefalte innlegg

Er vel ikke lenge får det livestreames når noen har sex....

Kanskje de kan livestreame og vise konkret at mannen ikke duger i senga? Det er jo flust av de som klager på mannens seksuelle problemer der inne.....

Anonymkode: 975af...a07

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, NewYork skrev:

Neida, jeg er med. Har tidvis en pervers fascinasjon over hvor lite selvsensur folk har. Er egentlig mest morsomt.

Er nok noen som får seg noen krangler i heimen når vennene til ungen finner en video hvor mor beskriver i detalj hvordan sexlivet fungerer, eller hvordan hun måtte på legevakt etter analprolaps etter en litt for heftig analsex-session. Og denne videoen går sin seiersgang i klassen/skolen på det som er snapchat i 2025.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har lært et nytt ord fra hønehjørnet: Fødenegler! :ohmy::laugh:

Hva ER det?  :klo:

Anonymkode: b447b...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ER det?  :klo:

Anonymkode: b447b...3fc

Nystelte juksenegler for å pynte seg til man skal på sykehuset og føde! :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Britt Banditt skrev:

Stripper a gitt :ler:

 

Jeg har vært på strippeklubber i øst-europa hvor folk har vært mindre harry. Jeg tuller ikke engang (:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Britt Banditt skrev:

Stripper a gitt :ler:

Med tanke på harryfaktoren i forsamlingen, kom ikke det som en overraskelse akkurat. :ler:

Anonymkode: 3eecf...072

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nystelte juksenegler for å pynte seg til man skal på sykehuset og føde! :rolleyes:

Men... tenk om det blir keisersnitt/operasjon da? Da skal man helst ikke ha neglelakk en gang...?  :klo:

Anonymkode: 6d52c...a15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten litt synd på han stripperen :P Det er så pinlig med en haug hvinende fnisebrisne damer samlet i ett rom. Håper han fikk godt betalt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gi litt mer oppdateringer fra den festen :P Hilsen ikke-gruppe-medlem.

Anonymkode: 739af...4e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
27 minutter siden, NewYork skrev:

 

Jeg har vært på strippeklubber i øst-europa hvor folk har vært mindre harry. Jeg tuller ikke engang (:

 

 

Er det STRIPPING på Hønehjørnet, nå? :mynona:

Er det ulovlig å ta skjermdump og lime inn her for oss som fortsatt ikke tør være medlemmer? :ler: 

Edit: Ser nå det var mannlig stripper. Boring. Liker at de bare kalles "hønene" og begynner å få forkortelser akkurat som Fotballfrue og de andre bloggefolka. "Kakehøna, BVhøna, psychohøna, tattishøna analhøna" :P 

Endret av NorahLudoAllis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han stripperen hvertfall er inneforstått med at han stripper for festdeltagerne og et uvisst antall nettstreamere :ler: Det burde han jo ta ganske godt betalt for. 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Men... tenk om det blir keisersnitt/operasjon da? Da skal man helst ikke ha neglelakk en gang...?  :klo:

Anonymkode: 6d52c...a15

De diskuterte det også. Mange nevnte det med keisersnitt og neglelakk, men det ble bare blåst bort. Folk må jo ikke ødelegge idyllen vettu, man skal kun være positive til alt. Litt kudos til hun som hadde begrenset seg litt i negleavdelinga, da hun hadde konkludert med at for lange negler kunne ende med mye bajs under neglene ved bleieskift! :ler:

På 14.1.2017 den 23.11, NorahLudoAllis skrev:

Er det STRIPPING på Hønehjørnet, nå? :mynona:

Er det ulovlig å ta skjermdump og lime inn her for oss som fortsatt ikke tør være medlemmer? :ler: 

 

 

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for bilde som kan identifisere privatperson
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har full forståelse for at folk er opptatt av person vern her inne. Men alt faller igjennom og blir for useriøst her når man går fra å diskutere personvern og direkte sitte å le og baksnakke at voksene folk har det artig. Da er man ikke lengre mye seriøs selv altså.

Og at kvinnfolk gir fra seg lyd over en stripper, det er vel helt naturlig? Ellers kan vel strippere bare slutte jobben sin? :P

Greit å holde seg saklig her, om man ikke ønsker å bli like teite her som en syns de hønene er, vel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, romnia skrev:

Jeg har full forståelse for at folk er opptatt av person vern her inne. Men alt faller igjennom og blir for useriøst her når man går fra å diskutere personvern og direkte sitte å le og baksnakke at voksene folk har det artig. Da er man ikke lengre mye seriøs selv altså.

Og at kvinnfolk gir fra seg lyd over en stripper, det er vel helt naturlig? Ellers kan vel strippere bare slutte jobben sin? :P

Folk ler rått av filmer på nett der fremmede gjør rare/morsomme ting eller dummer seg ut, men så snart det er norske damer som eksponerer seg i en stor gruppe på facebook så er det plutselig baksnakking og brudd på personvernet. Det er ikke nevnt noen navn her og bildet jeg la ut viste ikke ansiktet til verken stripperen eller deltakerne på festen, så personvernet er vel ivaretatt.

Det er sikkert normalt at kvinnfolk gir fra seg lyd over strippere, men det er ikke noe mindre normalt å le av andre damer som hviner fornøyd over en stripper. Noen synes det er gøy med jentevors med stripping mens andre synes det er gøy med morsomme filmer på nett. Noen liker begge deler. Og selvfølgelig er det useriøst å le av morsomme ting, men det er jo litt av vitsen. Så du kan pent stige ned av din høye hest, for du har nok også dine svin på skogen når det kommer til å le av folk på nett ;)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at man gjerne vil føle seg fresh rett etter fødsel, og vi alle har vel våre ting vi må gjøre før fødsel. Jeg ser ikke noe galt i at hun la negler, men jeg reagerer på denne kommentaren allikevel. Dog ikke fra trådstarter selv. 

http://m.imgur.com/i5mLnnC

Anonymkode: 63060...cf1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hørte begrepet fødenegler, så tenkte jeg fullstendig motsatt. Nemlig at man filte neglene helt ned av frykt for å raspe opp minien :ler: (litt sånn som gitarnegler, bare med venstrehåndfilinga på begge hender).

Jaja. Skal vel ikke si noe da jeg selv  har lyst til å farge vipper og bryn ikke så lenge før termin for å føle meg litt mer fresh ( det gjør jeg til vanlig og). Men neglene mine tror jeg nok skal være korte! 

Anonymkode: 2134f...923

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...